چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

ماشین باربری یکی از تجهیزات مهم مورد استفاده در اسباب کشی است. انتخاب ماشین اسباب کشی یا باربری باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

انتخاب مناسب ترین ماشین باربری نیازمند بررسی عوامل مختلف است؛

فاصله مبدا تا مقصد

یکی از عوامل موثر در انتخاب نوع ماشین باربری، فاصله مبدا و مقصد شما است. معمولا برای فاصله های دور از وسایل نقلیه باربری بزرگ(مانند خاور اسباب کشی) استفاده می شود. این خودروها مناسب باربری های بین شهری هستند و معمولا در شهرهای بزرگ با محدودیت های ترافیکی مواجه هستند. وسایل نقلیه سبک تر مناسب جا به جایی درون شهری اند.

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

فصل اسباب کشی

این که شما در چه فصلی قصد اسباب کشی دارید، در انتخاب ماشین باربری شما تاثیر دارد. خاور اسباب کشی و کامیونت دارای کابین مسقف(فلزی، پارچه ای) هستند که در شرایط جوی نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت می کنند.

حجم بار برای ماشین اسباب کشی

میزان حجم بار شما ارتباط مستقیم با ماشین باربری دارد؛ هر چه بار شما حجیم تر باشد به خودروی باربری بزرگتری برای حمل بار نیاز دارید.

“انتخاب وسیله نقلیه مناسب می تواند تعداد دفعات رفت و آمد شما را کمتر کند و در نتیجه اسباب کشی ارزان تری خواهید داشت”.

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

کامیونت های مسقف فلزی دارای ابعاد خاصی هستند و باید متناسب با حجم بار شما باشند. ارتفاع کابین باید به اندازه ای باشد تا اقلام بزرگ شما همانند یخچال داخل آن قرار گیرد. همچنین ارتفاع کابین از سطح زمین باید در حد استانداردی باشد تا بارگیری راحت تر انجام شود. وجود کابین مسقف از سرقت لوازم منزل شما نیز جلوگیری میکند.

این نکته را توجه داشته باشید که حجم بار شما باید با وسیله نقلیه حمل بار انتخابی شما متناسب باشد. وجود فضای خالی در خودروی حمل بار میتواند سبب برخورد اثاثیه به هم و آسیب دیدن آنها شود. البته شما میتوانید با بسته بندی لوازم منزل از این اتفاق جلوگیری کنید.

وزن بار برای ماشین باربری

هر نوع ماشین باربری، ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. بار زدن بیش از ظرفیت ماشین حمل بار می تواند خطر آفرین باشد. البته شرکت های باربری مشهد معمولا از انجام این کار خودداری می کنند.

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

ظرفیت تحمل وزن مفید وانت بار در حدود ۷۵۰ کیلوگرم، نیسان ۱۸۰۰ کیلوگرم و کامیونت مسقف اسباب کشی حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم است.

موقعیت منزل جدید در اسباب کشی

موقعیت منزل جدید شما در انتخاب نوع ماشین حمل بار شما تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جدید شما در کوچه ای با عرض کم قرار داشته باشد، قطعا ماشین باربری بزرگ نمی تواند وارد آن شود. هر چه خودروی حمل بار در موقعیت نزدیک تری نسبت به خانه جدید پارک شود، تخلیه و جا به جایی اثاثیه منزل ساده تر خواهد شد.

نکته مهمی در اینجا وجود دارد این است که اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدی بیشتر شود، شرکت های خدمات اثاث کشی هزینه اضافی برای شما در نظر می گیرند. بنابراین ماشین باربری مورد نظر خود را با توجه به موقعیت مکانی خانه جدید خود انتخاب کنید.

میزان بودجه و ماشین باربری

هزینه کرایه خودروهای سنگین از وسایل نقلیه سبک بیشتر است. بنابراین هنگام اسباب کشی به بودجه خود توجه داشته باشید. البته اگر بار شما حجم زیادی دارد بهتر است از ماشین باربری بزرگتر استفاده کنید تا هزینه اضافی بابت رفت و آمد های چندین باره نپردازید.

“البته هزینه برای یک اسباب کشی بدون دغدغه کاملا ارزش آن را دارد و شما میتوانید با خیالی آسوده اثاثیه خود را به منزل جدید خود جا به جا کنید”.

یک اسباب کشی آسان و بدون دغدغه نیازمند داشتن اطلاعات کامل و مفید در مورد اسباب کشی است. تمام سعی ما در وبلاگ مدیربار این است که اطلاعات مفید و کاربردی را در مورد اثاث کشی ارائه کنیم. اگر این مطلب برای شما مفید واقع شده، در صورت تمایل میتوانید لینک این مطلب در وبلاگ یا وب سایتتان قرار دهید یا به وسیله دکمه های قرار داده شده زیر این مطلب آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

با اتوبار مدیربار یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید. شما میتوانید از طریق این لینک به صورت آنلاین قیمت اسباب کشی خود را استعلام بگیرید.

اتوبار مدیربار با تیمی مجرب و متخصص در امور اسباب کشی و باربری در تمام نقاط مشهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با منصفانه ترین قیمت باربری است. شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن مدیربار که در هر دو نسخه Android و iOS موجود است یک جابجایی حرفه ای و کاملا هوشمند را تجربه کنید

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “چه ماشین باربری اسباب کشی مناسب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)