باربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزان

باربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزان

حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی در اسرع وقت :

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری با نام تجاری مدیربار به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز حتی روزهای تعطیل همراه با کارگران ماهر و دوره دیده و انواع ماشین های سبک و سنگین خاور نیسان کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ با بیش از یک دهه فعالیت توانسته است ارزانترین و نازلترین قیمت تعرفه نرخنامه و کرایه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید. این مجموعه با داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد, حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید.

باربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزان

بنابراین اگر میخواهد هرگونه اسباب و اثاثیه منزل را از مشهد به شهرستان طرقبه حمل و جابجا نمایید. قطعا باربری مشهد به طرقبه پایین ترین کرایه را برای شما در نظر گرفته است. همچنین در صورتی که کالا اداری و یا تولیداتی دارید که می خواهید به این شهرستان ارسال نمایید. ما در باربری مدیربار بهترین شرایط را هم از نظر سرویس دهی و هم از نظر قیمت به شما ارائه خواهیم داد.

خوشبختانه مجموعه مدیران کارکنان کارگران و رانندگان باربری مشهد به طرقبه مصمم هستند تا حداکثر میزان تخفیفات را به شما عزیزان ارائه نمایند. اکنون ما در باربری مدیربار خودروهای نیسان – پیکان وانت – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ را در اختیار داریم که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد.

باربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزان

فاصله مشهد به طرقبه :

حدودا ۳۱ کیلومتر می باشد که با میانگین سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدودا ۲۰ دقیقه زمان می برد. شهر طرقبه یکی از شهرهای شهرستان طرقبه شاندیز به شمار می‌آید. از جمله آبادی‌های بزرگ طوس قدیم بوده که در میان دره‌های سرسبز رشته‌کوه بینالود واقع گردیده است. دارای مراکز متعدد گردشگری است و از مراکز مهم گردشگری استان خراسان به شمار می‌رود.

این منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ‌ها و پارک‌های زیادی است. داشتن تپه‌های زیبا و شب‌های خنک در تابستان مشهور می‌باشد. محصولات باغی فراوان از جمله سیب و گیلاس مرغوب دارد.

 

باربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزانباربری طرقبه حمل بارواثاثیه ارزان

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)