بهترین باربری بلوار کوثر باهنر

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر مشهد

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود!

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر

جا به جایی بی دغدغه و به موقع :

همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست؛ بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۲۳۵ تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر ، لایف پک ، کارتن های لباس و …
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • بسته بندی دقیق و حساب شده
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر مشهد

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر مشهد

تاریخچه :

در تاریخچه و معرفی محله کوثر منظور کوثرشمالی است. محله کوثر شمالی قدمتی کمتر از ۵۰ سال دارد. با افتتاح دانشگاه فردوسی مشهد این محله به مرور زمان شکل گرفت و بدلیل دسترسی راحت به دانشگاه قشر تحصیلکرده به رشد این محله دامن زدند. جمعیت ساکن در محله کوثر ۲۳.۸۳۳ نفر است. محله کوثر شمالی شکل علامت سوال ?

کوثر جنوبی ساختار نامنظمی دارد :

۱۹۸ هکتار وسعت این محله است. برج سبز مسکونی کوثر با مساحت زمین ۱۰۷۷۵ متر مربع و پروانه ساخت ۶۵۹۹۵ متر مربع  با تعداد طبقات: ۲۳ طبقه و کاربری مسکونی- تجاری در حال ساخت است. کارخانه کوکاکولا سابق (میدان پژوهش و کوثر):) توسعه کلان‌شهر مشهد طی سال‌های گذشته منجر به قرارگرفتن برخی کارخانه‌ها و اماکن نظامی در محدوده شهری شده، تا‌جایی‌که مشکلات ناشی از فعالیت آن‌ها داد شهروندان ساکن در این مناطق را درآورده است.

این اماکن به‌دلیل نوع کاربری که دارند، علاوه‌بر اشغال فضای زیادی از محیط شهر، سبب ایجاد منظر نازیبای شهری نیز می‌شوند که ضرورت انتقال آن‌ها به خارج از شهر را دوچندان می‌کند.نمونه بارز این اماکن، کارخانه قند آبکوه، انبار شرکت کوکا، انبار شرکت نفت، زندان مشهد، اماکن نظامی ‌و درنهایت فرودگاه مشهد بوده که هر یک امروز با توجه به کارکردهای خود، مشکلاتی را برای زندگی شهری ایجاد کرده‌اند.

بافت شهری و اجتماعی:

محله کوثر بدلیل کم تردد بودن محله خلوت به شمار می رود. برج سبز در زمینی به مساحت نزدیک به یک هکتار در بلوار کوثر (جنب میدان پژوهش) واقع گردیده است.

مرزبندی محله:

از شمال به بزگراه وکیل آباد ، از شرق به بولوار باهنر و از غرب به بولوار هاشمیه و از جنوب به خیابان هاشمیه ۲۸ منتهی می شود.

جذابیت محله :

دسترسی راحت به دانشگاه فردوسی به جذابیت این محله افزوده ، همچنین کم تردد بودن و خلوت بودن این محله مخاطب زیادی به خود جذب نموده است.

مراکز خرید :

نزدیکترین مرکز خرید به این محله مرکز خرید آبان پلازا ابتدای بولوار هاشمیه است که از خیابان کوثرشمالی ۷ دسترسی دارد.فضای سبز:

پارک یاس ، پارک پرنیان ، پارک ایزدی ، پارک نیلوفر

مساجد :

مسجد ثار الله – بلوار کوثر

بهترین باربری بلوار کوثر باهنر مشهد

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری آنلاین مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “بهترین باربری بلوار کوثر باهنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)