اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

طبق آخرین اطلاعیه نرخ اتحادیه محترم وانت بار مشهد به طور رسمی اعلام نشده است.

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهداتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

برای نرخ وانت بار مشهد زمستان سال ۱۴۰۲ می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. برای اطلاع از نرخنامه خاور به این لینک مراجعه کنید.

جدول نرخ وانت بار مشهد 

کرایه وانت آریسان برای دو ساعت – داخل محله ۲۰۰ هزارتومان
کرایه وانت آریسان برای دو ساعت – محله به محله ۲۵۰ هزارتومان
کرایه وانت نیسان برای دو ساعت – داخل محله ۳۰۰ هزارتومان
کرایه وانت نیسان برای دو ساعت –  محله به محله ۳۵۰ هزارتومان
کرایه وانت نیسان برای بارهای حجیم (۱.۵ تن تا ۲ تن) ۱۵۰ هزارتومان افزایش قیمت
کرایه وانت بار برای ساعات ترافیک دار درمحله های پرتردد یا نزدیک حرم ۱۰۰ هزارتومان افزایش قیمت

توجه: اقلام هزینه دار مشمول حق الزحمه کارگر برای وانت و نیسان محسوب نمی شود. و فقط برای کارگر اسباب کشی با خاور اقلام هزینه دار جداگانه براساس طبقه محاسبه می شود.

حق الزحمه کارگر برای دو ساعت – وانت یا نیسان ۲۰۰ هزارتومان
حق الزحمه کارگر برای سه ساعت – خاور اسباب کشی ۲۰۰ هزارتومان
کرایه خاور ۶متری برای سه ساعت ۷۵۰ هزارتومان
کرایه خاور ۵متری برای سه ساعت ۷۰۰ هزارتومان
کرایه خاور ۴متری برای سه ساعت ۶۰۰ هزارتومان

معرفی اتحادیه وانت بار مشهد

اتحادیه وانت بار مشهد یا اتحادیه حمل بار سبک شهری مشهد یکی از بزرگترین صنفی در مشهد و ایران است. ۷۰ درصد باری که در سطح شهر مشهد جا‌به‌جا می شود توسط اعضای صنف وانت بار مشهد صورت می گیرد. اتحادیه صنف وانت بار وپیک موتوری شهر مشهد ،دارای ۲۰۰ عضو بوده و ۵۰ دفتر حمل و نقل در سامانه آن وجود دارد و هر دفتر حمل و نقل بین ۱۰ تا ۱۵۰ نفر نیرو دارد. (منبع)

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد
اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهداتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

اسباب کشی آنلاین در مشهد

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره اسباب کشی

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

سرویس هوشمند اسباب کشی آنلاین

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهداتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزو آنلاین مدیربار

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید  و از قیمت ها مطلع شوید و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

۲ دیدگاه در “اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

  • باسلام. یک هفته قبل برای اساس کشی منزل ازشرکتی ماشین گرفتم. که موقع جابجایی وسایل یکی ازکارگراش مبلغ پولی رو بسرقت برد وفرار کرد. که توسط گشت نیروی انتظامی صورت جلسه شد. الان میخوام ازشرکت شاکی بشم. اما شرکت میگه ازکارگر شاکی شو.. شمابفرمایید چکارکنم.

  • از یک باربری گفتم بیان وسایلمون ۳ ساعت بارم نمیشد میگفتن باید ۳۵۰۰ پول بدی
    قیمتش میشد ۱۲۰۰
    با ۱۶۰۰ راضی شدن ولی وسایلای کوچیکو نبردن
    دزدن دزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)