اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

اینکه واژه اتوبار چه زمانی وارد فرهنگ واژگان فارسی شده اطلاعات دقیق و مشخصی در دست نیست؛ اما آنچه مسلم است اتوبار اصطلاحی است که به شرکت‌های باربری زمینی اطلاق می‌شود.  بخش اول کلمه اتوبار از واژه  اتو که از ابتدای حرف اتومبیل گرفته‌شده است و بخش دوم آن یعنی بار از ابتدای کلمه باربری گرفته‌شده است و به مفهوم حمل بار زمینی و از طریق اتومبیل ( انواع ماشین‌های حمل بار) می‌باشد. عامه مردم واژه اتوبار و باربری را به‌جای هم استفاده می‌کنند. اگر دقیق‌تر نگاه کنیم این دو واژه یعنی اتوبار و باربری باهم دارای تفاوت‌هایی دارند.

به‌طور عمومی از واژه اتوبار بیشتر برای شرکت‌هایی با زمینه فعالیت در حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه ( منزل-اداری ) و حتی سطوح مختلف بسته‌بندی استفاده می‌شود و معمولاً به سایر شرکت‌ها که توانایی و امکانات جابجایی هرگونه باری را دارا هستند واژه باربری اطلاق می‌شود. اما در بین شرکت های اتوبار و باربری های درون شهری، اتوبار را فعالیت خدماتی حمل و “جابجایی لوازم و اثاثیه” و “اثاثیه منزل”، “لوازم اداری-تجاری“، و “مبلمان” و غیره می دانند که دارای یک دفتر اداری، تعدادی “نیروی حرفه ای کار اثاث کشی“،تعدادی ماشین اعم از “کامیون” ۵ متری، ۶ متری، کامیون مینی ۴ متری، که اغلب از نوع مسقف هستند.

اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

تفاوت اتوبار و باربری چیست؟

درواقع اتوبار به معنی تماس مشتری با دفتر “اتوبار” و درخواست ثبت یک سرویس که شامل یک ماشین، تعدادی نیروی اثاث کش. و در هر جایی که شخص مشتری خواسته لوازم و اثاثیه را جای گذاری می کنند. معروفترین باربری اتوبار مشهد، شرکت مدیربار است. برای تعرفه اتوبار می‌توانید کلیک کنید.

باربری چیست :

به‌طورکلی، باربری به معنای جابجا کردن هر نوع کالا از یک نقطه به نقطه دیگر است. اگر شما باری داشته باشید و بخواهید آن را به محلی برسانید، باید از باربری و شرکت‌های حمل بار کمک بگیرید. این‌گونه شرکت‌ها، کالاها و اسباب و اثاثیه مختلف را با روشی ایمن به مقصد می‌رسانند.

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌های باربری خوش‌نام اتوبار خاور نیسان وانت کامیون در مقایسه با باربری‌های معمولی، اعتبار آن‌ها است که باعث می‌شود صاحبان کالا بدون هیچ‌گونه نگرانی، کالای خود را به آن‌ها بسپارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب شرکت‌های باربری که باعث افزایش طرفداران آن‌ها شده، این است که کالاهای مشتریان را به سایر کشورها نیز ارسال می‌کنند.

انواع باربری :

بعد از این که متوجه شدید باربری چیست و چه خدماتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، باید بدانید که این شرکت‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه، هر یک از آن‌ها را به‌طور کامل نام می‌بریم.

شرکت‌های باربری، کالاها را به‌صورت زمینی، هوایی یا دریایی به مقصد می‌رسانند.

باربری زمینی:

همان‌طورکه از نام آن هم مشخص است، در این نوع باربری، کالاها از روش زمینی و با استفاده از بارگیری‌های مختلف به مقصد می‌رسند. این نوع باربری شامل ارسال کالا از طریق قطار هم می‌شود که البته به شرایط و حجم کالا بستگی دارد. در مقاله حمل و نقل زمینی چیست در این باره می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

باربری هوایی:

اگر فاصله مبدا تا مقصد بسیار زیاد باشد و نتوان از روش زمینی برای ارسال کالا استفاده کرد، باربری‌ها ترجیح می‌دهند از روش هوایی کمک بگیرند.
باربری دریایی: یکی دیگر از نمونه‌های باربری، روش دریایی است که از طریق کشتی‌های بسیار بزرگ، تمام کالاها به مقصد موردنظر ارسال می‌شوند.

اتوبار چیست :

پس از آشنایی با مفهوم باربری، وقت آن می‌رسد که معنای اتوبار را نیز بدانید. کلمه اتوبار که از دو حرف اتو و بار تشکیل می‌شود، به معنای ارسال کالاهای مختلف از یک منطقه به منطقه دیگر است. اما به نظر شما تفاوت باربری و اتوبار چیست ؟ در ادامه، این دو مقوله را به طور کامل با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

تفاوت باربری و اتوبار چیست :

وقتی توضیح دادیم که باربری چیست و اتوبار هم چه معنایی دارد، احتمالا برای خیلی از افراد سؤال پیش آمد که این دو مقوله چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ اگرچه شاید باربری و اتوبار از نظر ظاهری شباهت‌های خیلی زیادی به یکدیگر داشته باشند، اما تفاوت‌های زیادی نیز میان آن‌ها دیده می‌شود که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم.

باربری و اتوبار با یکدیگر متفاوت هستند:

۱. نحوه ارسال کالا
اصلی‌ترین تفاوت میان باربری و اتوبار، نحوه ارسال کالاست. بدین صورت که در شرکت‌های باربری، برای ارسال کالا از روش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی استفاده می‌شود. این در حالی است که اتوبار فقط به روش زمینی نجام می‌شود. در نتیجه، می‌توان متوجه شد که باربری یک حوزه بسیار گسترده‌تر نسبت به اتوبار است.

۲. نوع خدمات
علاوه بر نحوه ارسال کالا، نوع خدمات باربری و اتوبار نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. شرکت‌های اتوبار با استفاده از خودروهای مخصوصی مانند کامیونت و وانت بارها، کار ارسال کالا را انجام می‌دهند، درصورتی‌که در شرکت‌های باربری علاوه بر استفاده از وانت و نیسان، از خودروهای دیگری مانند تریلی هم برای انجام این کار استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید نحوه خدمات رسانی باربری چیست و از چه خودروهایی برای ارسال کالا استفاده می‌کند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شرکت‌های اتوبار خدمات بسیار متنوعی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. برای مثال، اگر شما بخواهید از این شرکت‌ها برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل کمک بگیرید، آن‌ها کارگرانی برای شما می‌فرستند که در بسته‌بندی و حمل وسایل به شما کمک می‌کنند.

۳. ارسال بین‌المللی کالا
یکی دیگر از تفاوت‌های میان باربری و اتوبار، این است که غالباً در باربری، از روش‌های متنوعی برای ارسال کالا به‌صورت بین‌المللی استفاده می‌شود. این در حالی است که در شرکت‌های اتوبار، فقط ارسال کالا به صورت درون‌شهری و بین‌شهری انجام می‌گیرد.

اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

باید بدانید که هر شرکت باربری و اتوبار قابل‌اعتمادی، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که افراد راحت‌تر به آن‌ها اعتماد کنند.

بهترین ویژگی‌های اتوبار :

۱. سامانه‌های آنلاین
یکی از امتیازات و مشخصه‌هایی که یک شرکت باربری و اتوبار باید در اختیار مشتریان خود قرار دهد، سامانه‌های باربری آنلاین است تا آن‌ها بتوانند بدون هیچ‌گونه نگرانی، به‌راحتی کالای خود را برای ارسال با خودروی موردنظرشان آماده کنند. داشتن خدمات آنلاین باعث می‌شود که صاحبان کالا بتوانند از منزل خود، ارسال بارشان به مقصد را پیگری کنند.

۲. رانندگان باتجربه و محتاط
در نهایت، بهتر است یک باربری و یا شرکت اتوباری را انتخاب کنید که رانندگان باتجربه و متبحری دارد تا در شرایط نامساعد، بتواند به‌خوبی از کالای شما در مسیر محافظت کند. ماهر بودن راننده به شما این اطمینان را می‌دهد که کالای شما در زمان مناسب به مقصد خواهد رسید.

۳. وسایل نقلیه مختلف
ازآنجاکه کالاها حجم و وزن متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، باید از وسایل نقلیه مختلفی برای ارسال آن‌ها نیز استفاده شود. حالا اگر باربری یا اتوبار مدنظر شما وسایل نقلیه متنوعی نداشته باشد، شاید نتواند برای ارسال کالا به‌خوبی به شما خدمت‌رسانی کند. برای مثال، داشتن خودروهایی مانند وانت، خاور، کامیون، تریلی و ترانزیت، مهم‌ترین وسایل نقلیه‌ای هستند که باید در هر شرکت باربری و اتوبار وجود داشته باشند.

اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

بسته بندی توسط افراد متخصص :

زمانی که بسته بندی لوازم منزل را به افراد حرفه ای می سپارید. بخش زیادی از استرس شما را کاهش خواهد داد. چرا که آنها تجربه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را دارند. و بهتر می دانند که چطور بچینند تا آسیبی به آنها ورد نشود. کارگر بسته بندی می تواند زمان و انرژی بسیاری برای شما ذخیره کند. و در نتیجه شما می توانید به کارهای مهم تری رسیدگی کنید. مثل نگه داری از بچه ها یا انجام کارهای اداری. این کار در کنار کمک به استرس فکری، شما را از استرس و فشار فیزیکی رها می سازد. و نیازی نیست برای جا به جایی وسایل سنگین دست به کار شوید، در نتیجه سلامت خود را حفظ می کنید. و از کمر درد و گرفتگی عضلات در امان خواهید ماند.

انجام امور بسته بندی :

از کارگران حرفه ای کمک بگیرید در زمان خود صرفه جویی می کنید. اگر که زمان زیادی ندارید. و باید هر چه زودتر اقدام به اسباب کشی کنید پیشنهاد می کنیم تا از خدمات باربری مدیربار استفاده نمایید. تا با اطمینان کامل و بدون نگرانی برای آسیب دیدن اسباب و وسایلتان این کار را به کارگران حرفه ای در زمینه حمل اثاثیه اتوبار مشهد مدیربار بسپارید.

حمل اثاثیه منزل نیازمند تخصص به خود می باشد و کارگر حمل اثاثیه منزل دارای این تخصص است. برای دریافت مشاوره رایگان و یا رزرو باربری از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه در “اتوبار خاور نیسان وانت کامیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)