اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

برنامه بارکو این امکان را فراهم آورده تا کاربران شهر تهران بتوانند به سادگی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به درخواست آنلاین خودرو حمل بار توسط گوشی اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه بارکو بپردازیم. با مدیربار همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بارکو

اپلیکیشن بارکو یک سرویس درخواست آنلاین خودرو حمل بار است که در گذشته با نام الوبار به فعالیت می‌پرداخت. اپلیکیشن مذکور برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین نسبت به درخواست خودرو حمل بار اقدام نموده و محموله خود را در کمترین زمان و با قیمت مناسب به مقصد برسانند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن بارکو می‌توان به امکان درخواست کارگر، بسته بندی و بیمه بار اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن بارکو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان مدیربار یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه بارکو :

برنامه بارکو یک سرویس درخواست آنلاین خودرو حمل بار است که شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. فرایند درخواست خودرو حمل بار با استفاده از برنامه مذکور به سادگی انجام می‌پذیرد. به منظور استفاده از خدمات ارائه شده توسط این برنامه نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

پس از عضویت و ورود به برنامه :

از شما خواسته می‌شود تا مبدا خود را بر روی نقشه تعیین کنید. کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به آدرس دقیق خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشند و یا با استفاده از کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی آدرس مورد نظر خود بپردازند.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

از سوی دیگر می‌توانید با لمس آیکون به شکل ستاره در کادر جستجو، آدرس مورد نظر را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست آدرس های منتخب خود بیفزایید.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

به منظور تایید مبدا در برنامه بارکو :

نیاز است تا آدرس دقیق خود را وارد نمایید. همچنین به منظور محاسبه دقیق هزینه، از شما خواسته می‌شود تا مسافت پیاده روی از درب ساختمان تا وسیله نقلیه حمل بار را هم مشخص کنید.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

در مرحله بعدی می‌بایست همانند مبدا، مشخصات کامل مقصد را هم وارد کنید. پس از آن نوبت به انتخاب نوع خودرو حمل بار می‌رسد. در حال حاضر کاربران برنامه بارکو می‌توانند از بین ۴ خودرو نیسان بار، وانت بار، مینی کامیونت و کامیونت خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب نوع خودرو، نیاز است تا نوع بار هم مشخص شود.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که برای جا به جایی بار خود نیاز به کارگر دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

در صورتی که قصد دارید کالای سنگین وزن نظیر یخچال را حمل کنید، نیاز است تا در بخش اقلام هزینه دار تعداد و نوع این نوع وسایل را مشخص نمایید.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

از سوی دیگر کاربران این برنامه می‌توانند نسبت به بیمه بار خود تا سقف ۵۰ میلیون نیز اقدام نمایند.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

همچنین در صورت تمایل می‌توانید خودرو حمل بار را برای تاریخ و ساعت مورد نظر خود رزرو نمایید.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

به منظور پرداخت هزینه به صورت اعتباری نیاز است تا به بخش کیف پول در منوی برنامه مراجعه کرده و با افزایش اعتبار خود نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید.

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

پس از ثبت درخواست :

اطلاعات راننده اعم از نام، نام خانوادگی، شماره تماس و شماره پلاک خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت می‌توانید به صورت زنده موقعیت بار را بر روی نقشه ردیابی کنید.

اپلیکیشن حمل ونقل اسباب کشی بارکو

جمع‌بندی :

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بارکو پرداختیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان مدیربار یاری بخواهید.

[aparat id=’DpldZ’]

نقاط قوت:

  • بیمه بار تا سقف ۵۰ میلیون
  • نمایش هزینه پیش از درخواست خودرو حمل بار
  • امکان رزرو سفارش
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

نصب اپلیکیشن باربری بارکو

ورود به سایت باربری بارکو

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “اپلیکیشن اسباب کشی بارکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)