ایسوزو چیست

ایسوزو چیست

کامیونت :

یکی از انواع ماشین باربری در ایران که توسط گروه خودروسازی بهمن تولید و مونتاژ می‌شود. در اصل اسم شرکت سازنده ژاپنی (Isuzu) برای کامیون و کامیونت‌ های حمل بار در جهان است.

انواع این مدل ماشین :

در انواع باری و غیرباری (کمپرسی و یخچالدار) موجود است.عبارتند از ۳ تن، ۴ تن، ۵۲۰۰، ۵ تن، ۶ تن، ۸ تن (اتاق قدیم و اتاق جدید) ، ۱۰ تن، ۱۰ چرخ (باری و کمپرسی)، تریلی (جدید و قدیم)، خاور و مینی خاور . برای مشاهده تصاویر انواع به مطلب ماشین باربری مراجعه کنید.

 

کاربری این کامیون :

از نظر کاربری به انواع اتاق دار، باربری، یخچالدار (یخچالی)، تره بارکش و حمل بار تقسیم می‌شود.

 

فرق ۶ تن با  ۸ تن :

می‌توان گفت که این دو ماشین از نظر اندازه یکی هستند ولی ظرفیت بار آن‌ها فرق می‌کند. ایسوزو چیست ۸ تن،‌ ۲ تن بیشتر از ۶ تن جابجا می‌کند. (جدول زیر) برای اسباب کشی معمولاْ از ۶ تن استفاده می‌شود. بعضی از افراد به دنبال مقایسه کامیونت یا کامیونت‌های دیگر مثل بادسان، الوند، جک یا هیوندای می‌کنند. به نظر نگارنده بهترین کامیونت موجود در ایران هست. (البته با توجه به قیمت)

 

ابعاد و ظرفیت اطاق :

بسیاری از کاربران در مورد وزن ماشین ،‌ ظرفیت بار و ابعاد اتاق جستجو می‌کنند. در جدول زیر ابعاد و وزن انواع کامیون و کامیونت و خاور آمده است. برای پاسخ به سوال ۵۲۰۰ چند تن است؟ از جدول زیر استفاده کنید. منظور از وزن، وزن ناخالص یا وزن ماشین پر و بارگیری شده است. طول و ارتفاع هم مربوط به اتاق بار هست نه خود ماشین. برای طول و ارتفاع خودرو باید بخش کابین خودرو و ارتفاع از سطح زمین را اضافه کنید.

 

ابعاد اتاق و وزن :

نام وزن ظرفیت طول عرض ارتفاع
واحد تن تن متر متر متر
۵۲۰۰ ۵.۲ ۳ ۴.۵ ۲ ۱.۹ الی ۲.۱
۵ تن ۵.۲ ۳ ۴.۵ ۲ ۱.۹ الی ۲.۱
۶ تن ۶ ۴ ۴.۵ ۲.۱ ۲.۲ الی ۲.۷
۸ تن ۸ ۶ ۴.۵ ۲ ۲.۲ الی ۲.۷

ایسوزو چیست

باربری :

بسیاری از افراد در جامعه برای حمل بار و اثاثیه منزل نیاز به خدمات باربری یا اجاره در مشهد یا حمل بار در شهرستان هستند. برای باربری مشهد و نرخ لطفاْ به صفحه نرخ حمل بار با کامیون مراجعه کنید. برای باربری  لطفاْ با باربری های مشهد تماس بگیرید. بسیاری از رانندگانی که ماشین دارند. در مورد وضعیت بار سوال دارند. و به دنبال بار یا اعلام بار و کانال های اعلام بار یا یخچالی از مبدا شهرهایی مثل مشهد و تهران هستند. کسانی هم که قصد خرید ماشین دارند یا قصد تعویض ماشین خود را دارند در مورد درآمد جستجو می‌کنند. برای اعلام بار از مبدا مشهد می‌توانید در کانال تلگرامی اعلام بار مدیربار عضو شوید.

اجزا ماشین :

ماشین از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آن‌ها عبارت اند از: تابلو تاج ، تخت خواب کامیونت ، چادر ، اتاق عقب ، یخچال ۶ تن، اتاق ۵ تن،‌ اتاق ۵۲۰۰. داخل کابین ده چرخ مثل شکل زیر است:

ایسوزو چیست

قیمت ماشین :

برای چک کردن قیمت  ۵ تن سال ۱۴۰۰ یا قیمت ۶تن مدل ۸۶ یا قیمت خاور یا قیمت روز ۶تن یا قیمت روز ۶تن ۱۴۰۰یا قیمت روز ۸تن می‌توانید از سایت دیوار بخش خودروهای سنگین استفاده کنید. سایت دیوار لیست قیمت ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد. بعضی افراد به دنبال خرید از طریق اجاره به شرط تملیک کامیونت هستند. برای قیمت اتاق عقب ۶ تن علاوه بر سایت دیوار از واحدهای اتاق سازی یا کاربری سازی استعلام قیمت کنید.

نرخ کرایه :

برای نرخ کرایه سال ۱۴۰۰ یا نرخ کرایه بار از مبدا مشهد می‌توانید به صفحه کرایه حمل بار مراجعه کنید. برای کرایه از مبدا مشهد یا کرایه  (کرایه از مشهد به تهران) و نرخ از مبدا مشهد (ایسوزو چیست از مشهد به تهران) می‌توانید باربری های معتبر آن شهر تماس بگیرید. این نرخ برای کرایه بار ، کرایه باربری ، کرایه تره بار ، کرایه کامیونت را شامل می‌شود.

مسقف چادری :

مسقف چادری یا اتاق چادری یا کانتین مسقف چادری هم گفته می‌شود. بیشتر مسقف چادری ۶ تن هستند. و حدود ۳ تا ۴ تن را جابجا می‌کنند. ۵.۲ تن و ۸ تن هم به صورت چادری وجود دارد. (منبع)  ابعاد اتاق عبارت است از ابعاد طبق استاندارد ۵۰۰الی ۵۳۰سانیمتر عرض:۲۲۰ الی ۲۲۸ ارتقاع:۲۲۰الی ۲۸۰. در تبلیغات باربری ۵ متری،‌ ۶ متری و ۷ متری و حتی ۸ و ۹ متری هم تبلیغ می‌شود. ولی تنها ۵ متری وجود خارجی دارد. بعضی از مسقف چادری بغل باز شو هستند. یعنی از بغل باز می‌شوند. (منبع)  چادر هم کشویی هست و قابل جمع شدن. معمولاً در داخل مسقف چادری مخصوص اسباب کشی پتو و موکت وجود دارد.  ویدیوهای بیشتر در مورد مسقف چادری را  آپارات مشاهده کنید.

راهنمایی و مشاوره :

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

اپلیکیشن و سرویس هوشمند :

این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید. همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.ایسوزو چیست

سیستم رزو آنلاین :

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید  و از قیمت ها مطلع شوید و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “ایسوزو چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)