باربرگ

باربرگ

باربرگ چیست :

ترکیب بار + برگ به نوعی بارنامه درون شهری گفته می‌شود. که توسط شهرداری مشهد و شهرداری سایر شهرها برای حمل بار درون شهری صادر می‌شود. وقتی یک خودروی باری قصد دارد در یک نقطه از شهر به نقطه دیگر شهر برود بارنامه درون شهری دریافت می‌کند. بعضی مواقع راننده را ارسال پیامک اقدام به دریافت می‌کند. دریافت توسط شهرداری مشهد و سایر شهرها اجباری است ولی بسیاری از رانندگان یا باربری ها به بهانه دریافت پول اضافی توسط شهرداری برای جابجایی بار دریافت نمی‌‌کنند.

باربرگ

سامانه :

به سیستمی گفته می‌شود که برای صدور باربرگ استفاده می‌شود. رانندگان درون شهری می‌توانید با نصب سامانه باربرگ یا دانلود از بازار نسبت به دریافت اقدام‌ کنند. هچنین امکان ثبت نام در سامانه هم وجود دارد. سامانه در آدرس baarbarg.ir قرار دارد.

 

گازوئیل :

بسیاری از خودروهای باربری از جنس گازوئیل سوخت مصرف می‌کنند. باربرگ به دو نوع گازوئیل و باربرگ بنزین تقسیم می‌شود. رانندگان ماشین سنگین برای کنترل حمل و نقل نیاز به دریافت گازوئیل دارند.

 

روزانه و حقیقی :

در یک تقسیم بندی دیگر به دو نوع باربرگ روزانه و باربرگ حقیقی تقسیم می‌شود.

دریافت باربرگ موردی حقیقی از طریق سامانه جامع حمل و نقل بار شهرداری مشهد به آدرس ftms.mashhad.ir سهمیه سوخت وانت نیسان

اسباب کشی آنلاین :

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره :

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

سرویس هوشمند :

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزور :

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید  و از قیمت ها مطلع شوید و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)