بسته بندی حرفه‌ای

بسته بندی حرفه‌ای

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل، اگر به شکل اصولی انجام شود، آسایش و راحتی شما هنگام اثاث کشی به محل جدید می‌شود. برخی بارها به بسته بندی اثاثیه منزل نیاز پیدا می‌کنند؛ و برخی تنها یکبار برای همیشه. خدمات مرتبط با اسباب و اثاثیه و بسته بندی اسباب کشی برای افرادی که توانایی و زمان جمع‌آوری و بسته بندی اثاثیه منزل را هنگام اسباب کشی ندارند؛ بسیار کاربردی است.

"</p

تهیه کارتن :

یکی از اولین دغدغه های اسباب‌کشی است. یافتن جایی که بتوانید کارتن با کیفیت و مرغوب تهیه کنید اهمیت دارد. شما برای تهیه کارتن اسباب کشی دو راه‌ پیش رو دارید. یکی از آنها خرید کارتن نو و دیگری تهیه کارتن دست دوم است. برای خرید کارتن اسباب کشی، شرکت مدیربار همان جایی است که با ارائه انواع مختلف کارتن و سایر وسایل بسته‌بندی روند تهیه وسایل اسباب‌کشی را ساده‌‌تر می کند. شما می توانید با بهترین قیمت لوازم بسته‌بندی مورد نیاز اسباب‌کشی مانند کارتن اسباب کشی را تهیه کنید. کارتن نو، سالم و محکم بوده و یک اسباب کشی بی استرس و بدون آسیب را امکان‌پذیر می‌کند. راه دوم یعنی تهیه کارتن دست دوم از بنگاه‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه‌فروشی ها است که از نظر بهداشت، اندازه و استحکام کارتن، برای اسباب‌کشی مناسب نیست.

"</div

فروشگاه مدیربار چه کالاهایی ارائه می کند؟

"</a"</a"</a"</a
"</a

کارتن اسباب کشی :

کارتن با ابعاد متنوع برای حمل وسایل به شما کمک می‌کند و برای بسته‌بندی وسایل و جلوگیری از آسیب دیدن آنها استفاده از یک کارتن محکم و چندلایه ضروری است. شاید فکر کنید استفاده از کارتن‌های دست دوم برای اسباب‌کشی کافی است اما بدانید که باید در هر اسباب‌کشی از کارتن‌های تازه استفاده کنید. خاصیت ضربه‌گیر بودن کارتن به دلیل چند لایه بودن و وجود فضاهای خالی بین لایه‌ها است. برای بسته‌بندی هر وسیله این نکته را در نظر بگیرید که چقدر ضربه‌گیر بودن یک کارتن برای آن وسیله اهمیت دارد. اگر قصد جابجایی وسایل حساس و شکستنی را دارید حتما از کارتن تازه استفاده کنید. البته در صورت استفاده از کارتن اسباب کشی با کیفیت می‌توانید از آنها چند بار نیز استفاده کنید.

کارتن‌های اسباب‌کشی برای بسته‌بندی لوازم زیر کاربرد دارند.
کتاب، کفش، لباس
مواد‌غذایی، وسایل چینی، وسایل آشپزخانه

وسایل خواب، لوازم دکوری و غیره

"</div

خرید کارتن :

برای خرید کارتن اسباب کشی از سایت مدیربار سایز مورد نظر را انتخاب کرده و تعداد مورد نیاز را سفارش دهید. در بسته‌بندی وسایل برای جلوگیری از صدمه به وسیله، اندازه مناسبی از کارتن را انتخاب کنید.
شاید بگویید چرا باید برای خرید کارتن اسباب کشی هزینه کنم؟ واقعیت این است که با استفاده از کارتن‌های قدیمی و دست چندم امنیت وسایل خود را بخصوص در جابجایی‌های طولانی و بین شهری به خطر می‌اندازید. کارتن‌های ۵ لایه دارای بالاترین کیفیت از نظر ضربه گیر بودن است. کارتن‌های پنج لایه کوچک با سایز ۳۰*۳۰*۵۰ برای بسته‌بندی کتاب و وسایل کوچک اما سنگین مناسب است. کارتن ۵ لایه بزرگ ۶۰*۵۰*۵۰ (بزرگ) برای لباس، ظروفی مثل قابلمه، پلاستیکی و وسایل حجیم تر استفاده می‌شود. کارتن متوسط با سایز ۶۰*۴۰*۴۰ نیز مناسب وسایل برقی و ظروف شکستنی است.
کتاب، کفش، لباس
مواد‌غذایی، وسایل چینی، وسایل آشپزخانه
وسایل خواب، لوازم دکوری و غیره
"</div
بسته بندی حرفه‌ای برای اسباب کشی

پلاستیک حبابدار :

یکی دیگر از وسایلی که اتوبار مدیربار برای بسته‌بندی وسایل اسباب‌کشی ارائه می‌دهد، پلاستیک حبابدار یا بابل رپ است. پلاستیک حبابدار یک نوع نایلون است که ساختار آن متفاوت با نایلون معمولی است و روی آن حباب‌های برجسته‌ای دارد که برای بسته‌بندی به کار می‌رود. درون حباب‌ها هوا است که مانع از آسیب به اثاثیه می‌شوند. پلاستیک حبابدار مقاوم و با کیفیت بوده و یک وسیله با کارایی بالا برای بسته‌بندی وسایل می‌باشد.
یک بابل رپ خوب سه لایه است و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. کیفیت دستگاه‌هایی که برای ساخت آنها به کار می‌رود بسیار اهمیت دارد.
پلاستیک ‌های حبابدار به عنوان ضربه‌گیر برای وسایل مهم و شکستنی شما استفاده می‌شوند. استفاده از پلاستیک حبابدار در بین ظروف و سایر وسایل ضروری است و در سایزها و متراژ مختلف به شما ارائه می‌شود تا ایمنی وسایل شما را برای اثاث‌کشی تضمین کند.
این نوع پلاستیک ضربه گیر مناسب بسته‌بندی یخچال، وسایل برقی، پایه مبل، لوازم شکستنی، وسایل چوبی و غیره می باشد و به دو نوع تقسیم می‌شود. حبابدار ریز و درشت. در واقع پلاستیک حبابدار درشت ضخیم تر است و محافظت بیشتری برای این نوع وسایل فراهم می‌کند.

"</div

خرید پلاستیک حبابدار :

با خرید پلاستیک حبابدار با هر اندازه که بخواهید یک جابجایی ایمن را تضمین کنید. یک پلاستیک حبابدار به اندازه کارتن برای برای بسته‌بندی ضروری است و برای بسته‌بندی لوازمی که در کارتن جا نمی‌شوند یا برای پوشش وسایل شکستنی داخل کارتن به کار می‌رود. قیمت پلاستیک حبابدار براساس کیفیت و متراژ آن محاسبه می‌شود. همانطور که می‌دانید هیچ ارزان یا گران بودنی بی دلیل نیست و شما باید کیفیت را اصل مهم قرار دهید چون یک هزینه اندک ارزش این را دارد که به وسایل شما آسیب نرسد. قیمت پلاستیک حبابدار ریز و درشت با یک‌دیگر متفاوت است. به علاوه جنس موادی که در ساخت آنها به کار می‌رود و نوع شرکت سازنده در قیمت آن تاثیر دارد.
برای وسایل گران‌قیمت حتما از پلاستیک حبابدار درشت استفاده کنید. برای استحکام بیشتر در استفاده از پلاستیک‌‌‌های حبابدار آنها را با چسب پهن محکم کنید. این کار برای حمل با نیسان بار اهمیت ویژه دارد.

  • برای خرید پلاستیک حبابدار مرغوب به نکات زیر دقت کنید تا بتوانید جنس مرغوب و نامرغوب را از همدیگر تشخیص بدهید.
  • هرچه پلاستیک حبابدار شفاف‌تر باشد مرغوب‌تر است و هر چه کدرتر باشد کیفیت پایین‌تری دارد.
  • پلاستیک حبابداری که حباب آن به راحتی می‌ترکد جنس درجه دو و سه هستند و استحکام آن پایین است.

 

"</div

در هر صورت مدیربار می‌تواند برای انجام این کار به شما کمک کند تا تمام مراحل جعبه بندی و حمل اثاثیه منزل را با دقت بیشتری پشت سر بگذارید. هرچه میزان لوازم شما بیشتر باشد به وسایل بیشتری برای پکینگ نیاز دارید و طبیعتاً هزینه آن هم بالاتر می‌رود. شما می‌توانید در بخش استعلام آنلاین قیمت مدیربار با پر کردن دقیق گزینه‌ها از هزینه‌های این خدمات مطلع شوید. بسته بندی حرفه‌ای برای اسباب کشی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۳ دیدگاه در “بسته بندی حرفه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)