بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر

لوسترها جزو گران‌ترین وسایل خانه‌ :

این وسیله زیبا که برای روشنایی خانه‌ها استفاده می‌شود، به دلیل ظریف بودن بسیار شکننده و حساس هستند. به همین منظور، خانواده‌ها حساسیت بالایی برای بسته‌بندی لوستر دارند. اگر بخشی از لوستر بشکند یا آسیب ببیند، زیبایی کلی آن مخدوش می‌شود و ممکن است خانواده‌ها نیاز به خرید یک لوستر جدید پیدا کنند.

چالش‌برانگیزترین بخش لوسترها :

بسته‌بندی و جابجایی آن به خانه‌ جدید است. برای اینکه در این چالش سربلند باشیم، نیاز است که لوسترها را بسیار اصولی بسته‌بندی کنیم. در این مطلب قصد داریم، نکات مهمی برای بسته بندی لوستر معرفی کنیم. پس تا پایان، همراه مدیربار باشید.

بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر

لوازم مورد نیاز برای بسته‌‌بندی :

بسته بندی و جمع کردن لوستر نیازمند لوازم مخصوصی است که باید برای این کار، این لوازم را تهیه کنید. این وسایل کمک شایانی در کار بسته‌بندی چراغ‌های زینتی خواهد کرد:

  • کارتن اسباب‌کشی محکم و ضخیم
  • دو کارتن اسباب‌کشی متوسط و کوچک برای بسته‌بندی کردن شاخه‌ها و لامپ‌های لوستر
  • روزنامه یا کاغذ مخصوص بسته‌بندی
  • تعدادی پتو یا لحاف
  • فوم مخصوص بسته بندی
  • پلاستیک محافظ حبابدار
  • چسب کارتن
  • روبان یا طناب بسته‌بندی
  • پیچ‌گوشتی و انبر
  • نردبان
  • یک نفر برای کمک

شایان ذکر است، برای بسته‌بندی لوستر و دیگر وسایل منزل خود، می‌توانید از خدمات باربری و اسباب‌کشی مدیربار استفاده کنید. شرکت مدیربار دارای سرویس‌های کامیون، وانت و نیسان است. شما می‌توانید با استفاده از سایت یا اپلیکیشن مدیربار ، اقدام به درخواست اتوبار و کرایه وانت کنید.

چگونگی پایین آوردن لوستر :

برای شروع بسته‌بندی چراغ‌آویز منزلتان، ابتدا فیوز خانه را بزنید تا جریان برق واحد شما قطع شود. این کار را حتما انجام بدهید. با این کار از احتمال آسیب‌های ناشی از برق‌گرفتگی جلوگیری خواهید کرد. سپس از نردبان بالا بروید و سیم‌های لوستر متصل شده به سقف را جدا کنید. اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توانید جریان سیم‌ها را قطع کنید، لطفا از یک متخصص برق کمک بگیرید. معمولا فروشگاه‌های لوستر، متخصص فنی دارند، با آنها تماس و کمک بگیرید.

با کمک همراه خود، لوستر را از سقف به پایین بیاورید. سپس با پیچ‌گوشتی، شاخه‌های لوستر را قسمت اصلی آن باز کنید. پس از این کار، لوستر را به آرامی برروی زمین بگذارید.

بسته بندی لوستر

چگونگی باز کردن لوستر :

سیم‌ها و شاخه‌های لوستر را به صورت جدا و یکجا دسته‌بندی کنید. سیم‌ها را با کش یا روبان ببندید که گم نشوند. سپس لامپ‌ها را از چراق زینتی خود خارج کنید و در جعبه اصلی لامپ قرار دهید. اگر جعبه لامپ‌ها را دور انداخته‌اید، شما می‌توانید آنها را با پلاستیک محافظ حبابدار بسته‌بندی کنید. پس از این کار، آنها را در کارتنی مجزا قرار دهید.

با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر :

بخش‌های مختلف لوستر را از همدیگر باز کنید. زمانی که بخش‌های لوستر را باز می‌کنید، دقت کنید که چگونه از یکدیگر باز می‌شوند تا بتوانید زمان نصب کردن آنها، مانند همان روش، بخش‌های لوستر را به یکدیگر متصل کنید. همچنین، با احتیاط بالا بخش‌ها را از یکدیگر باز کنید تا آسیبی به چراغ شما وارد نشود. پس از اینکار، بخش‌های باز شده را با استفاده از روزنامه یا کاغذ بسته‌بندی، آنها را به خوبی بپیچید. لازم به ذکر است، پلاستیک محافظ حبابدار نیز یکی از لوازم مناسب برای بسته‌بندی کردن قسمت‌های بدنه لوستر است. سپس تمام لوازم بسته بندی شده لوستر را در کارتن اسباب‌کشی قرار دهید.

ممکن است در طول اسباب‌کشی، پیچ‌ها و مهره‌های لوستر شما گم شوند. شما می‌توانید پیچ‌ها و مهره‌ها را در یک کیسه مجزا قرار دهید و در یک محل امن قرار دهید تا از گم شدن آن جلوگیری کنید.

بسته بندی لوستر

چگونگی بسته‌بندی لوستر :

داخل کارتن را با استفاده از پتو یا لحاف به خوبی بپوشانید. تا ازآسیب دیدن جلوگیری شود. لوستر را به گونه‌ای در کارتن قرار دهید که هیچ فشاری بر بدنه آن وارد نشود. جاهای خالی لوستر را با استفاده از فوم یا روزنامه پر کنید. سپس برروی لوستر یک صفحه پلاستیک محافظ حبابدار قرار دهید و در کارتن را ببندید. و در آخر، با استفاده از چسب کارتن، دور جعبه را دو دور بچسبانید و با روبان ببندید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)