بلوار هاشمیه مشهد

بلوار هاشمیه مشهد
معرفی بلوار هاشمیه مشهد در منطقه ۹ مشهد قرار داره. بلوار هاشمیه یکی از مناطق مرفه‌نشین مشهد به حساب میاد. کوهستان پارک خورشید یکی از زیباترین پارک‌های کوهستانی مشهد، در انتهای این خیابان واقع شده.
برج‌های باران و آرمیتاژ در این منطقه قرار دارند. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه هم در همسایگی بلوار هاشمیه واقع شده.
حمل‌و‌نقل عمومی معمولی

 

بافت فرهنگی معمولی

 

امکانات رفاهی معمولی

 

میزان ترافیک معمولی

دنبال شرکت باربری در بلوار هاشمیه هستید؟

کارشناسان مدیربار درخواست شما رو پیگیری می‌کنند.

 

نقشه‌ بلوار هاشمیه مشهد

خیابان هاشمیه از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌وبرق، از شرق به بلوار کوثر و سرافزاران و از غرب به بلوار هنرستان می‌رسد.

 

نقاط قوت
  • دسترسی کامل به خدمات شهری
  • دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی
  • انواع رستوران و فست فود
  • مدارس ابتدایی و دبیرستان
  • مجموعه کامل سوپرمارکت و هایپرمارکت
  • فضای سبز و پارک
نقاط ضعف
  • ترافیک نسبتا زیاد

مجتمع تجاری آبان هاشمیه

یکی از معروف ترین مراکز خرید هاشمیه مجتمع تجاری آبان با سه طبقه لوکس تجاری می باشد که در آن اواع اجناس و کالاها از جمله پوشاک برند، لوازم خانگی، بدلیجات، کیف و کفش و تزئینات منزل با کیفیت ها خوب عرضه می شود، این مجتمع تجاری همچنین دارای یک فودکورت فوق مدرن با سرو انواع و اقاسم غذاهای ایرانی و بین المللی بوده تا در حین خرید مسافران بتوانند از آن غذا سفارش دهند.

پارک خورشید هاشمیه

اگر از بومیان مشهدی بپرسید به دنبال یک پارک لوکس با منتاظر جذاب می گردم قطعا به شما آدرس پارک خورشید در هاشمیه را می دهند، پارک خورشید در ارتفاعات این منطقه براحتی دیده می شود و در آن ززمین های بازی ورزشی، کافه رستوران، مناظر دیدنی رو به حرم و مناطق دیدنی شهر مشهد قرار دارد.

کافه رستوران های هاشمیه

در خیابان هاشمیه مشهد بهترین و مشهورترین کافه رستوران ها در کنار فست فودهای برتر شهر فعالیت می کنند، از آن دست می توان به پیتزا تاک، کباب آویشن در هاشمیه ۴۱، فست فود زنجیره ای کنج، فست فود و شهر سیب زمینی پ ت  پ ، رستوران کوکب خانم، فست فود کارو و رستوران مجهز کلبه اشاره کرد.

مجموعه تفریحی کوهسر هاشمیه

مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی کوهسر هاشمیه در سالهای اخیر در بین بهترین جاهای دیدنی مشهد قرار داشته است، این منطقه ۵ هکتاری دارای یک کلوب بولینگ و بیلیارد ایده آل، رستوران، بخش بازی های رایانه ای، چندین تالار عروسی فوق لوکس و یک زمین اسکواش بوده در قرار است در سالهای آینده امکانات بیشتری برای جذب گردشگران به آن اضافه شود.

بلوار هاشمیه در منطقه ٩ مشهد قرار دارد.

طول تقریبی این خیابان ٣۶٠٠ متر است، که از بلوار وکیل آباد تا بلوار نماز امتداد می یابد.

ابتدای بلوار هاشمیه از محله های گران قیمت و لوکس مشهد محسوب می شود. هر چه به انتهای بلوار و به سمت بلوار نماز نزدیک می شویم از قیمت خانه ها کم می شود.

اگرچه انتهای بلوار هاشمیه دارای آب و هوای مطبوع و کوهستانی بوده و مورد علاقه بسیاری از شهروندان می باشد.

مجتمع تفریحی کوهسر و کوهستان پارک خورشید در این منطقه قرار دارند.

مجتمع زیبای کوهسر از ابتدای بلوار به چشم می خورد و چهره زیبایی به این خیابان داده است.

همچنین حضور کوهستان پارک خورشید؛ هاشمیه را تبدیل به پر ترددترین خیابان مشهد کرده است.

بلوار هاشمیه یک خیابان nightlife بوده و در شب نیز بسیار پر تردد می باشد. رستوران ها و آبمیوه فروشی ها در این خیابان تا نزدیکی صبح فعال می باشند.

هاشمیه ١٠ معروفترین خیابان هاشمیه می باشد که برج باران ١ و برج آرمیتاژ در آن قرار دارند.

امروزه هاشمیه تبدیل به معروف ترین خیابان مشهد شده است. این امر سبب افزایش قیمت آپارتمان و واحدهای تجاری در این منطقه شده است.

اگر به دنبال زندگی در یک منطقه لوکس و زنده می گردید، هاشمیه بهترین گزینه می تواند باشد.

امروزه بسیاری از شهروندان بدنبال خرید آپارتمان در هاشمیه مشهد می باشند.

با توجه به تنوع قیمت در این منطقه، افراد زیادی می توانند خانه مورد علاقه خود را در این منطقه یافت نمایند.

پیاده‌روی در خیابان هاشمیه مشهد و تماشای مدرن‌ترین امکانات و تفریحات

زمانی که آسمان دلتان تیره و تار می‌شود، قدم زدن در یک خیابان و بالا و پایین رفتن از پیچ‌وخم‌های آن حال دلتان را بهتر می‌کند. خیابان هاشمیه مشهد از آن نوع خیابان‌هایی است که به هر دلیل و نیازی که به آن پا بگذارید، شما را دست خالی به خانه بر نمی‌گرداند. این خیابان پر شده از فروشگاه‌های لباس، فست فودها، قنادی‌ها، پارک، کافی‌شاپ‌ها و بسیاری از امکاناتِ رفاهی معروف و جذاب. خیابان هاشمیه از جاذبه های گردشگری مشهد است. در ادامه برای آنکه از ریز و درشت دیدنی‌ها و جذابیت این  خیابان معروف در مشهد اطلاع پیدا کنید با من در نابرو همراه شوید.

نگاهی کلی بر موقعیت خیابان هاشمیه مشهد

به جرات می‌توان گفت خیابان هاشمیه در مشهد جز لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خیابان‌های این کلان‌شهر به حساب می‌آید. کافیست نگاهی به ساختمان‌ها و فروشگاه‌های این خیابان بیندازید تا از صحت گفته‌هایم اطمینان پیدا کنید. از نظر جغرافیایی، این خیابان در منطقه ۹ مشهد واقع شده‌ و قسمت شمالی این منطقه به وکیل‌آباد و بخش جنوبی آن به کوه‌های آب و برق منتهی می‌شود.

تنوع امکانات و فروشگاه‌های خیابان هاشمیه را در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید. در ادامه به معرفی و توضیح هریک از دیدنی‌ها و امکانات خیابان هاشمیه مشهد می‌پردازم.

برج باران۱ اقامت در برجی مانند یک هتل پنج ستاره

اقامت در یک هتل پنج ستاره و استفاده از خدمات رفاهی آن برای همه تجربه‌ای لذت‌بخش است.  زندگی در برج باران هاشمیه مشهد چنین تجربه‌ای را به صورت دائم برای شما رقم می‌زند.

ساخت برج باران در سال ۱۳۸۷ در خیابان هاشمیه شرع شد و در سال ۱۳۹۰ به پایان رسید. خدمات و امکانات رفاهی مختلفی در این برج وجود دارد. یک لابی با وسعت ۵۰۰ متر با سنگ‌های خاص و آب‌نما اولین بخش از زیبایی‌های برج است. حوضچه و زمین بازی، رستوران و کافی‌شاپ با سرو انواع وعده‌های صبحانه، عصرانه و شام، استخر، سونا و جکوزی، گیم‌نت و… از جمله امکانات این برج هستند.

آدرس: بلوار هاشمیه، هاشمیه ۱۰

معروف‌ترین فست‌فودها و رستوران‌های خیابان هاشمیه

  • کلبه

یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد به نام کلبه در بلوار هاشمیه نبش هاشمیه ۱۸ با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از مشتریان پذیرایی می‌کند. اگر قرار است یک مهمانی همه چیز تمام را برای دوستان و آشنایان خود برگزار کنید، رستوران کلبه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد ‌بود.


خیابان هاشمیه مشهد جز خیابان‌های تمام عیار و مدرن مشهد به حساب می‌آید. در گوشه گوشه این خیابان مراکز خرید، رستوران، قنادی، سوپرمارکت‌های بزرگ و برج‌های مرتفع با امکانات بسیار مدرن دیده می‌شوند.

کلبه در فضایی گرم و مدرن، بیش از ۳۰ نوع غذا را در ۳ سالن مجزا سرو می‌کند. البته پیش از این در سال ۱۳۸۶ با نام کلبه اسپاگتی تنها غذاهای فرنگی را به مشتریان خود ارائه می‌داد.

قیمت غذاها در رستوران کلبه با توجه به خدمات و کیفیتی که ارائه می‌دهند، چندان نجومی نیست، اما انتظار نداشته‌باشید قیمت‌ها اقتصادی و مناسب باشند. معروف‌ترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای رستوران کلبه شامل خواک زبان، میگو سوخاری، بیف استراگانفریال لازانیا و پاستا هستند.

  • کارو در خیابان هاشمیه

کمتر فست‌فودی است که همه غذاهایش از کیفیت و طعم بالایی برخوردار باشند؛ اما در کارو شما انواع غذاهای فست‌فودی را با کیفیت یکسان و رضایت‌بخشی تجربه خواهید کرد.

در فست‌فود کارو انواع سوخاری، ساندویچ و پیتزا با قیمتی معقول در یک فضای خانوادگی ارائه می‌شود. اگر اهل سوخاری و پیتزا هستید، سبد سوخاری و پیتزا چهار فصل کارو را حتما امتحان کنید. کارو علاوه‌بر خیابان هاشمیه شعبات دیگری در خیابان احمدآباد، سلمان‌فارسی و هفت‌تیر مشهد دارد.

  • غذا خونگی کوکب خانم

اگر از هریک از ما بپرسند چرا خانه مادربزرگت را دوست داری؟ بی‌شک یکی از دلایل عشق به خانه مادربزرگ را عطر و طعم غذاهای خوشمزه‌اش می‌دانیم.

غذای خانگی کوکب خانم همان جایی است که عطر و طعم غذای خانگی مادربزرگ را برای شما تداعی می‌کند. سرآشپز حرفه‌ای این رستوران با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک انواع غذاهای سنتی و لذیذ ایرانی مانند دلمه برگ، آش رشته، میزرا قاسمی و… را طبخ می‌کند.

اگر تعداد مهمان‌های شما بیش از ۳۰ نفر نیستند، می‌توانید میهمانی خود را در فضای سنتی و شکیل این رستوران برگزار کنید.

  • پُ تِ تُ

فست فود پُ تِ تُ برای عاشقان سیب‌زمینی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد انواع گوناگونی از سیب‌زمینی را با دورچین دلخواه شما سرو می‌کند. اگرچه فضای پُ تِ تُ چندان بزرگ نیست، اما خوردن سیب‌زمینی گرم و لذیذ در فضای دنج آن خالی از لطف نیست.

  • فست فود کنج

فست فود کنج بهترین در خیابان هاشمیه انتخاب برای افرادی است که قصد دارند به صورت خانوادگی انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری و برگرها را با قیمتی بسیار مناسب تجربه کنند.

  • پیتزا تاک

پیتزا تاک با داشتن دو شعبه در مشهد (خیابان پیروزی و هاشمیه) در سطح قابل‌قبول و با قیمتی مناسب انواع غذاهای فست‌فودی را برای مشتریان خود آماده می‌کند. وجه تمایز غذاهای فست‌فود تاک با سایر فست‌فودها استفاده از ادویه‌های متنوع و خوش‌عطر در مراحل پخت آن‌هاست.

  • کباب آویشن

در هاشمیه ۴۱ نزدیک میدان وثوق کبابی آویشن با فضای بیرونی چوبی و اروپایی خاصی خودنمایی می‌کند.  اگر در حوالی هاشمیه بودید این فضا را  با عطر و طعم کباب‌های لذیذ و پخش موسیقی زنده تجربه کنید. در کباب آویشن انواع کباب کوبیده با گوشت تازه گوسفند، جوجه کباب و ماهی کبابی در حجم‌های مختلف سرو می‌شود.

آبان، بزرگ‌ترین مرکز خرید خیابان هاشمیه

شما می‌توانید در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۱ شب از مرکز تجاری آبان، بزرگ‌ترین مرکز خرید و تجاری این منطقه خرید کنید. این مرکز خرید با مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و ۳ طبقه واحد تجاری بیش از ۲۰۰۰۰ کالای مختلف را در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند.

در این مرکز خرید انواع پوشاک، بدلیجات، ساعت، لوازم خانگی و… از برندهای مختلف با تنوع بسیار وجود دارند. خوشبختانه قیمت کالاها در مرکز خرید آبان با توجه به موقعیت و کیفیتی که دارند، چندان بالا نیست. حتی در بازه زمانی تخفیف کالا‌ها، می‌توان گفت قیمت‌ها به صرفه و اقتصادی‌ هستند.

هایپرمارکت معروف هایپر می در دلِ مرکز خرید آبان

یکی از ویژگی‌های مهم مرکز خرید آبان داشتن هایپرمارکت بزرگ و معروف هایپرمی در طبقه منفی ۲ آن است. هایپر می انواع محصولات غذایی و مصرفی خانوار را با تخفیف‌های قابل‌توجه به مشتریان خود عرضه می‌کند.

از دیگر امکانات مرکز خرید آبان کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور، پله‌برقی و سرویس بهداشتی‌ است.

پارک زیبای خورشید؛ پارکی بر فراز کوه‌های هاشمیه

در ابتدای بلوار هاشمیه  امکاناتی را می‌بینید که ساخت دست انسان است؛ اما انتهای این خیابان زیبایی طبیعی و بکری را در پارک خورشید شاهد خواهید بود. اگر اهل کوهنوری و ورزش باشید، این پارک پاتوق روزهای فراغت شما می‌شود؛ زیرا این پارک بر فراز کوه‌های هاشمیه با چشم‌انداز بسیار زیبایی ساخته‌ شده‌ است.

در روزهای تعطیل پارک خورشید مشهد میزبان خانواده‌هایی است که با کودکان خود بادبادک‌ها را در آسمان به پرواز درمی‌آورند و آسمان را رنگین می‌کنند. پارک خورشید علاوه‌بر زیبایی‌های طبیعی امکاناتی مانند فضا بازی کودکان، پارکینگ، سرویس بهداشتی و آلاچیق‌ دارد.

مجتمع ورزشی، فرهنگی و توریستی کوه سر

نمای زیبا و باشکوه مجتمع تفریحی کوه‌سر در خیابان هاشمیه مانند طراحی بزرگ‌ترین مراکز تفریحی در  کشورهای یشرفته‌ دنیاست. اگر اهل تفریحات لاکچری و مدرن هستید، کوهسر رضایت شما را جلب می‌کند.

مجتمع گردشگری و ورزشی کوهسر با  مساحت ۵ هکتار و ۲۲۰ واحد تجاری در چهار فاز مختلف فعالیت دارد.

بخشی از فاز اول کوهسر به بازی‌های کامپیوتری، ورزش‌های بیلیارد، بولینگ و تنیس اختصاص دارد. در بخش دیگر این فاز رستوران‌های تابستانی و زمستانی، تالارهای چند منظوره عروسی، همایش و کنفرانس به چشم می‌خورد.

مجتمع بزرگِ تجاری و مجموعه آب‌درمانی در فاز دوم کوه‌سر واقع شده‌است. در قسمت تجاری این فاز بهترین برندهای کالاها و اجناس  به فروش می‌رسد.

برای استفاده از خدمات ماساژ، استخر، سونا و جکوزی باید به  فاز سوم کوه‌سر بروید. پارکینگ طبقاتی و سالن اسکواش هم در این فاز قرار گرفته‌است.

فاز چهارم هم به پروژه اقامتی کوه‌سر ارتباط دارد و هنوز به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده ‌است.

یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد سالن‌ها و ساختمان‌های مجتمع تفریحی کوهسر، نحوه قرار‌گیری آنهاست به گونه‌ای که کمترین آسیب را برای عوارض طبیعی داشته ‌باشد.

شیرین‌ترین قسمت‌های خیابان هاشمیه

خیابان هاشمیه کنار همه دیدنی‌های خود، بخش‌های شیرین‌تری هم دارد.

قنادی آنسه و هانا در خیابان هاشمیه

کمی بعد از میدان اول هاشمیه دو قنادی معروف به نام آنسه و هانا مقابل هم قرار گرفته‌اند. اگرچه این دو قنادی در موقعیتی یکسان در هاشمیه قرار گرفته‌اند، اما محبوبیت و حجم خرید از قنادی آنسه بیشتر از قنادی هاناست. این اختلاف شاید به دلیل تنوع بیشتر کیک‌ها و شیرینی‌های آنسه باشد. اگر روزی گذارتان به قنادی آنسه افتاد، از کیک‌های شکلاتی این قنادی غافل نشوید.

کافه بستنی کاله

کافه بستنی کاله اولین نمایندگی رسمی کاله در استان خراسان است که با انواع بستنی سرخ‌شده، زغالی و جلاتو از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

دونات هننی

دونات هننی در خیابان هاشمیه مشهد مخصوص دوستداران دونات انواعی از دونات‌های نرم، لطیف و تازه را با شکلات، مغز و کورن فلکس انتخابی شما سرو می‌کند. یکی از مزیت‌های دونات هننی نسبت به سایر دونات‌ها طعم طبیعی و نداشتن مواد نگه‌دارنده‌ست.

سوهان مهدی

طعم بی‌نظیر  زعفران و هل را می‌توانید در انواع سوهان‌های حبه‌ای، گزی، لقمه‌ای و… مهدی بچشید. به تازگی این فروشگاه سوهان دسر را به محصولات خود اضافه کرده ‌است. این دسر با ارزش غذایی بالا، بهترین هم‌نشین برای چای تلخ خواهد ‌بود. جالب است بدانید سوهان مهدی محصولات خود را در سراسر مشهد به صورت رایگان ارسال می‌کند.

ساعت کاری این مجموعه از ۸ صبح تا ۲ بامداد است.

باقلوا استانبول لذیذ

بلوار هاشمیه مشهد بین هاشمیه ۱۸ و ۲۰ خوشمزه‌ترین و لذیذ‌ترین باقلواها در باقلوا استانبول لذیذ (در طعم‌های پسته‌ای، گردویی، بادامی، نارگیلی و…) با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. شما می‌توانید هر تعداد که مایل باشید از باقلواهای لذیذ سفارش دهید و کامتان را از شهد طبیعی آن شیرین کنید.

هنر و علم در خیابان هاشمیه مشهد

خیابان هاشمیه همچنین از نظر هنر و علم هم مراکز جالب‌توجهی دارد.

حوزه هنری

حوزه هنری خیابان هاشمیه محلی برای شکوفایی و پرورش هنرهای تجسمی، تصویری، نمایشی و آموزش‌های ادبی به دوستداران هنر، ادب و فرهنگ است. دوره‌ها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی حوزه هنری با تدریسِ اساتید برجسته، پرداخت هزینه‌ای مناسب و گاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدرسه کانون علم

مدرسه کانون علم با کادر آموزشی شناخته‌شده و متخصصی که دارد در رده بهترین مدارس غیرانتفاعی مشهد جای می‌گیرد. هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان کانون علم مشهد راهی معتبرترین دانشگاه‌های کشور می‌شوند.

از چه طریقی بهتر است به خیابان هاشمیه مشهد بروید؟

یکی از آسان‌ترین راه‌های دسترسی به خیابان هاشمیه استفاده از متروست. هر نقطه‌ از مشهد که باشید، کافی است خود را به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو برسانید و در خط یک آن سوار شوید. ایستگاه سیدرضی نزدیک‌ترین ایستگاه به خیابان هاشمیه است که باید از آن پیاده شوید.

علاوه‌بر مترو خطوط اتوبوس و ون‌ها هم در خیابان هاشمیه ایستگاه‌های مختلفی دارند. این خطوط شامل: ۱۰۹۷، ۴ و ۹۶ هستند.

خیابان هاشمیه مشهد جز خیابان‌های تمام عیار و مدرن مشهد به حساب می‌آید. در گوشه گوشه این خیابان مراکز خرید، رستوران، قنادی، سوپرمارکت‌های بزرگ و برج‌های مرتفع با امکانات بسیار مدرن دیده می‌شوند.

اگر ساکن مشهد هستید یا به مشهد سفر کرده‌‌اید، چشم و گوش شما به خیابان هاشمیه آشنا خواهد‌بود. اگر هم جز افرادی هستید که تا به حال به این خیابان نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما برای تماشا و پیاده‌روی در این خیابان مدرن زمانی را اختصاص دهید.

کاربر گرامی: در فوتر سایت دکمه های قوانین و شرایط مدیربار، سوالات متداول و همچنین درباره مدیربار جهت مطالعه شما سروران گرامی نهادینه شده است.

[aparat id=’gJQWj’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “بلوار هاشمیه مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)