بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از منطقه رضا شهر مشهد توسط باربری مشهد بهترین باربری منطقه رضا شهر مشهد در اسرع وقت توسط انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – کامیون – کامیونت – خاور مسقف – خاور روباز – نیسان یخچالدار – تریلی و ده چرخ

گروه باربری مشهد مدیر بار تقریبا در تمام خیایان های اصلی شهر مشهد از جمله منطقه رضاشهر مستقر می باشد. منطقه رضا شهر مشهد یکی از خیابان اصلی و بسیار بزرگ و پرترافیک می باشد به همین جهت باربری مشهد تعدادی از اکیپ های خود را جهت سرویس دهی سریع و به موقع در این مکان مستقر نموده است. و در صورت نیاز آن را در مقصد نصب کرده و تحویل دهیم.

نام تجاری باربری مشهد مدیربار می باشد که حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود موسسه حمل و نقل مدیر بار هم اکنون در مشهد به عنوان ارزانترین  و مجهزترین باربری شناخته شده می باشد.

بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

از جمله خدمات باربری مشهد مستقر در منطقه رضاشهر مشهد به شرح زیر می باشد:

•    حمل اثاثیه منزل ، مبلمان ، لوازم اداری ، کالاهای تجاری ، دستگاه های صنعتی و… از منطقه رضاشهر به سایر نقاط مشهد و سراسر کشور.
•    جابجایی و تغییر چیدمان لوازم و مبلمان در یک محل.
•    حمل تخصصی لوازم سنگین، حجیم و نامتعارف به صورت حرفه ای با ابزار مخصوص.

“باربری مشهد” با دارا بودن پروانه فعالیت از اتحادیه ی حمل و نقل درون شهری مشهد و مجوز از سازمان حمل و نقل شهرداری مشهد، یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین باربری و اتوبارهای شهر مشهد می باشد، بهترین باربری منطقه رضا شهر مشهد با سرویس دهی شبانه روزی و اعزام نیروهای متخصص و حرفه ای و خوش اخلاق به محل مورد نظر، شما را در انجام یک اسباب کشی آسان و بی استرس یاری می کند.

مدیربار سامانه هوشمند اسباب‌کشی

اپلیکیشن اسباب‌کشی مدیربار یک سامانه هوشمند مناسب برای کرایه وانت بار یا اتوبار در الهیه وشهرک غرب مشهد محسوب می‌شود. خدمات نوین این باربری به گونه‌ای است که سختی‌ها و مشکلات رایج در جابجایی بار را برطرف کرده است. مدیربار با ارائه کردن سرویس‌هایی چون کامیون، وانت، نیسان و خدمات کارگری سعی می‌کند نگرانی‌های متداول خانواده‌ها را برطرف کند.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه در “بهترین باربری منطقه رضاشهر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)