بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد

بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد مشهد

اسباب کشی را به ما بسپارید :

تا بار از روی دوش تان برداشته شود! همه ما در زندگی خود از باربری ها جهت جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و یا کالای اداری استفاده نموده ایم.  یکی از موضوعاتی که قبل از اثاث کشی و اسباب کشی ذهن همه ما را به خود معطوف میکند این می باشد که چگونه یک باربری خوب را انتخاب نماییم و اصلا یک شرکت حمل ونقل شهری و بین شهری باید چه ویژگی های داشته باشد. ما در این مطلب تصمیم دارید در مورد این موضوع مختصر چند نکته را بیان نماییم.

بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد مشهد

بافت شهری و اجتماعی :

اکثر کوچه‎‎های منشعب از خیابان اصلی آن مانند خود محله که در بن‌بست صیاد ۱۲ قرار دارد، بن‌بست است. با حرکت از سمت شمال به سمت جنوب صیاد تغییر سبک معماری بیشتر مشهود می گردد. در بخش‌های شمالی قدمت خانه‌ها کمتر بوده و تغییر بافت قدیم به جدید پررنگ‌تر به چشم می آید و کوچه‌ها نیز بزرگ تر هرچه به سمت جنوب پیش برویم کوچه ها تنگ تر می‌شوند. صیاد مسیر فرعی رسیدن به بولوار معلم است، به همین دلیل بار ترافیکی سنگینی در خیابان صیاد قبل از چهارراه پیروزی تا پل وکیل آباد صیاد در محدوده وجود دارد.

مرزبندی محله :

از شمال به بولوار وکیل آباد ، از جنوب شهرک صابر و از شرق به بولوار هفت تیر و از غرب به بولوار لادن .

جذابیت محله :

یکی از جذابیت های محله وجود هتل پارس در این محله که شهرت بسیاری دارد. از دیگر جذابیت های صیاد همجواری آن با ۴ مرکز خرید بنام زمرد ، الماس، فیروزه ، الماس و ستاسنتر است. ایستگاه قطارشهری در ابتدای صیاد دسترسی عمومی را به این محله راحت نموده است.

فضای سبز :

پارک بزرگ مشکین پارک واقع در صیاد ۱۲ مخاطبین زیادی جذب کرده است – پارک صیاد در صیاد ۱۳

ویژگی یک باربری خوب :

۱- اولین موضوع که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود قیمت، کرایه و نرخنامه آن شرکت باربری می باشد یقینا هیچ کس دوست ندارد به عنوان مثال جهت حمل بار توسط خاور از مشهد به تهران دو برابر کرایه پرداخت نماید. بنابراین ارائه قیمت منصفانه یکی از نکاتی می باشد که بایستی حتما قبل از سفارش سرویس در نظر داشته باشید.

۳- سومین خصوصیت یک باربری خوب، داشتن تنوع از انواع ماشین های سبک و سنگین می باشد یک شرکت باربری موفق قطعا خودورهای نیسان – وانت پیکان – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ را باید داشته باشد تا بتواند تمام درخواست های مشتریان را پاسخ دهد به عبارت دیگر وجود ناوگان مجهز از انواع خودرو ها نشان دهنده امین و مورد اعتماد بودن آن می باشد.

بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد مشهد

بهترین باربری نزدیک بلوار صیاد مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)