تکنیکهای بسته بندی لباس اسباب کشی

تکنیکهای بسته بندی لباس اسباب کشی

آسان ترین راه برای جمع آوری لباس ها :

زمان کمی را برای آن صرف خواهید کرد. اما این روش معایبی نیز دارد و باعث چروک شدن و یا کثیف شدن لباس ها مخصوصا لباس های رسمی مانند کت و شلوار و لباس مجلسی می شود و در عوض باید هزینه زیادی را صرف خشکشویی و اتوکشی آن ها کرد.

جداسازی لباس های فصلی :

یکی از بهترین راه ها برای سازماندهی مناسب لباس در هنگام اسباب کشی جداسازی لباس های فصلی قبل از بسته بندی می باشد. بهتر است لباس ها را با توجه به خنک  یا گرم بودن آن ها دسته بندی کنید و هر کدام را در جعبه یا کارتن های مختلف قرار دهید.

"</p

جداسازی لباس ها بر اساس حجم و جنس

توصیه می شود البسه با حجم و سایز بزرگ مانند پلیور ، ژاکت ، کاپشن و لباس های جین را در یک کارتن قرار دهید. و تمامی لباس های سایز کوچک را در جعبه های کوچک تر قرار دهید. بهتر است بعد از جداسازی لباس ها برچسب های را با نوشتن محتوای داخل جعبه  بر روی کارتن ها بچسپانید.

سعی  کنید در هنگام جداسازی لباس های خود آن دسته از لباس هایی که برای شما کوچک شده است یا لباس هایی که کهنه شده است را در داخل جعبه های بسته بندی قرار ندهید چون این لباس ها دیگر برای شما کاربردی نیستند و فقط فضای زیادی را اشغال می کنند.

 

"</p

انتخاب کارتون های مناسب

برای لباس های خاص و گران قیمت خود بهتر است از کارتن های مخصوص مانند کارتن های رگال دار استفاده کنید تا از کثیف شدن و چروک شدن آن ها جلوگیری کنید.تکنیکهای بسته بندی لباس اسباب کشی

"</p

استفاده از کارتن رگال دار کمک بزرگی حمل لباس ها  در هنگام جابجایی و اسباب کشی می کند. با وجود این کارتن های مخصوص دیگر لباس ها کثیف و چروک نمی شوند. کارتن های ایستاده و کارتن رگال دار برای لباس نقش یک کمد که قابلیت جابجایی راحت را دارد. ایفا می کند که می توانید با آویزان کردن لباس ها در آن  به صورت ایمن لباس های ارزشمند خود را جابجا کنید.

با توجه به اینکه لباس های رسمی مانند کت و شلوار و لباس های مجلسی خانم ها برای آن ها بسیار ارزشمند می باشند. مراقبت از آن ها در هنگام اسباب کشی  برای این افراد اهمیت دوچندان دارد. یکی از مطلوب‌ ترین راه های جمع آوری لباس های خاص مانند کت وشلوار و لباس مجلسی استفاده از کاورهای مخصوص خودشان می باشد.

استفاده از کارتن های ایستاده و کارتن های رگال دار نیز گزینه های مناسبی برای آویزان کردن لباس های ازشمند و خاص می باشد. چرا که از چروک شدن و آسیب دیدن لباس ها در هنگام جابجایی جلوگیری می کند.

"</p

بهترین شیوه در باربری مدیربار

در هر صورتی قادر به جمع کردن لباس های خود نیستید. یا با توجه به شرایط کاری خود وقت کافی برای جمع آوری اصولی لباس هایتان را ندارید.

پرسنل کارآزموده مدیربار با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات به صورت اصولی برایتان انجام می دهند.

 

"</a"</a

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “تکنیکهای بسته بندی لباس اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)