با رعایت بهداشت فردی

با رعایت بهداشت فردی

یکی از مسائلی که حداقل یک بار در زندگی خود تجربه میکنیم مساله ی اسباب کشی است. معمولا چون اتفاقی نیست که روزمره برای ما اتفاق بیفتد ، بنابراین باید هردفعه دنبال یک اتوبار خوب بگردیم اما می‌خواهیم تجربه خوب خود را با شما در زمینه اثاث کشی به اشتراک بگذاریم تا به همدیگر کمک کنیم که در بحبوحه ی اسباب کشی و جمع و جور کردن وسایل ، دیگر دغدغه یک اتوبار مطمئن و ارزان را نداشته باشیم.

قیمت گذاری هوشمند :

ممکن است به این موضوع برخورده باشید که با تیم حمل و نقل قیمتی را توافق کرده باشید. ولی بعد از این که بخواهید دستمزد آنها را پرداخت کنید. از شما طلب مبلغ بیشتری بکنند. در سامانه هوشمند اسباب کشی آنلاین مدیربار، این اتفاق رخ نمیدهد. زیرا قبل از آنکه تیم مربوطه به محل شما اعزام شوند. شما به صورت آنلاین میتوانید تمامی مواردی که منجر به افزایش یا کاهش قیمت میشوند را انتخاب کنید. این موارد شامل تعداد کارگران ،نوع وسیله ی نقلیه ،طبقه ی مبدا و مقصد ، وسایل سنگین مانند پیانو ،بوفه ،گاوصندوق و.. هستند. که میتوانید به راحتی در صفحه ی ثبت سفارش خدمات باربری تمامی موارد گفته شده را با چند کلیک انتخاب کنید. سپس قیمتی که به صورت هوشمند برای سفارش شما تعیین شده است را مشاهده کنید.

با رعایت بهداشت فردی

در زمینه ی چینش وسایل در جعبه مهارت دارد. این کارگر با استفاده از کارتن مخصوص و پلاستیک حباب دار به کمک شما می آید.

کارگر چینش :

در زمینه ی چیدمان منزل به شما کمک خواهد کرد، بر خلاف باربر که تنها بار تا داخل منزل حمل می نماید. و دیگر نسبت به مکان دقیق آن تعهدی ندارد کارگر چینش ظروف شما ، دکوراسیون شما ،وسایل سنگین شما را در مکان دلخواه شما قرار میدهد.

کارگران آموزش دیده :

یکی از دغدغه های ما در ایام بیماری کرونا رعایت نظافت و بهداشت است کارگران مدیربار در تمامی مراحل حمل بار شما بهداشت را به صورت کامل رعایت میکنند تا یکی دیگر از دغدغه های شما را برطرف کنند . البته ضدعفونی مجدد هرچند پس از حمل بهداشتی کار مناسبی میتواند باشد.

با رعایت بهداشت فردی

در صورتی که راننده ای دیر تر از ساعت مقرر بدون هماهنگی با مشتری و پشتیبانی مدیربار در محل حاضر شود از دستمزدش کم خواهد شد ، یکی از خط قرمز های مدیربار رعایت نظم و معطل کردن مشتری است. همچنین وسایل شما باید به بهترین شکل به همراه پتو و پلاستیک حباب دار حمل شود با این حال اگر یکی از وسایل شما آسیب ببیند مدیربار تمام و کمال خسارت شما را پرداخت میکند.

مدیربار یک گوش شنوا و یک مشاور حرفه ای :

همچنین بعد از سفارش تیم پشتیبانی با شما تماس میگیرد. و جهت خدمت رسانی بهتر مراحل سفارش شما ، رفتار راننده را ارزیابی میکند.

رانندگان و کارگرانی مطمئن :

تمامی سوابق هویتی رانندگان و کارگران در اختیار مدیربار است همچنین این افراد کسانی هستند که مدت زیادی است با مدیربار کار میکنند و مدیربار با اعتماد کامل آنها را برای سرویس دهی به خدمتتان میفرستد.

این ها دلایلی بود که مدیربار | سامانه آنلاین اسباب کشی را خدمت شما معرفی کردیم . شما هم میتوانید به راحتی از صفحه ی ثبت سفارش مدیربار که در بالا اشاره شد ، درخواست اتوبار کنید و استعلام قیمت بگیرید.  همچنین میتوانید روی لینک دانلود اپلیکیشن مدیربار کلیک کرده و از خدمات کامل تر در اپلیکیشن مدیربار بهره مند شوید.

با رعایت بهداشت فردی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه در “با رعایت بهداشت فردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)