سامانه بارپین

سامانه بارپین

سامانه بارپین یا اپلیکیشن بارپین یک اپراتور سراسری حمل کالا و سامانه هوشمند حمل و نقل بار است که توسط شرکت شبکه جامع رانندگان‌ شجران راه اندازی شده است. شرکت دانش بنیان شبکه جامعه رانندگان شجران با برند بارپین با اخذ مجوزهای لازم به عنوان اپراتور سراسری توزیع کالا و ناوگان در کشور فعالیت می کند. برای دانلود اپلیکیشن بارپین کلیک کنید

برخی از خدمات نرم افزاری بارپین، ارائه سامانه های مدیریت فرآیندهای لجستیک ویژه صنایع بزرگ و متوسط، سامانه های مدیریت حمل و نقل ویژه شرکت های حمل و نقل، سامانه های پایانه آنلاین، مدیریت پارکینگ، سامانه های نوبت دهی و اعلام بار و اپلیکیشن های ویژه رانندگان می باشد. اپلیکیشن بارپین ویژه رانندگان، صاحبان بار و شرکت های حمل و نقل، نرم افزاری با جدیدترین تکنولوژی با کاربردی آسان برای استفاده در انواع موبایل طراحی شده است. تالار اعلام بار پیشرفته با قابلیت اعلام و پیگیری فرآیندهای حمل، رزرو نوبت بارگیری و قبول حمل، اطلاع رسانی به موقع به کاربران، برنامه ریزی حمل برای رانندگان و صاحبان بار و پرداخت سیستمی کرایه حمل از قابلیت های پیشرفته آن می باشد. سامانه های مدیریت لجستیک و پایانه بار هوشمند با تابلو اعلام بار عمومی و اختصاصی ویژه صنایع بزرگ، متوسط و شرکت های حمل و نقل آینده نگر و پیشرو می باشد که فرآیندهای لجستیکی را کاملاً هوشمند نموده و باعث افزایش بهره وری می گردد. این زیرسامانه های پیشرفته لجستیکی ضمن هوشمندسازی بستر حمل و نقل جاده ای و دسترسی به دهها هزار راننده، حمل و نقل پایدار را به ارمغان می آورد. (منبع)

ثبت نام بارپین

برای ثبت نام بارپین می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت اقدام کنید. برای نصب و دانلود اپلیکیشن اندرویدی از کافه بازار ، گوگل پلی یا مایکت یا apktume و نسخه آیفون بارپین را از آی اپس یا اناردونی استفاده کنید. و مراحل ثبت نام را طی کنید.

 

ویژگی های اپلیکیشن بارپین

بارپین بهترین پلتفرم برای ارائه خدمات حمل شرکتهای حمل و نقل است. ما خدمات ویژه حمل بار شهری، بار جاده ای و بار ترانزیت را ارائه می دهیم.  ویژگی های سامانه اعلام بار بارپین برای صاحبان بار و رانندگان به شرح زیر است:  (منبع)

– ناوگان مطمئن و گسترده در سراسر کشور

– امکان رزرو ناوگان برای بارهای روزهای اینده

– پیگیری آنلاین موقعیت بار توسط صاحبین بار

– تخصیص ناوگان مناسب بار شما در کوتاهترین زمان ممکن

– پنل اختصاصی ویژه تولید کنندگان عزیز و بازرگانان محترم

– اعلام بار سراسری

– اتصال اپلیکیشن اعلان بار بارپین به اولین تابلو آنلاین اعلان بار کشوری

– توزیع عادلانه بار در سراسر کشور

– بدون دریافت کمیسیون

– هوشمندی کامل در تخصیص نوع بار به نوع خودرو و بارگیر

– دو سر بار  بودن در اکثر مسیرها

– پیشنهاد هوشمندانه بار به شما با توجه به مسیر دلخواه شما

– راحتی استفاده از این سامانه

 

شرکت بارپین در آدرس دقیق:

استان تهران، تهران، ستارخان، بین کوثر سوم و کوثر دوم قرار دارد و  تلفن تماس آن: ۰۲۱۶۲۸۷۱ و  وب‌سایت رسمی شرکت barpin.net است. (مسیریابی با نشان) شرکت بارپین هم اکنون در حال استخدام Scrum Master و Senior PHP Developer و DevOps Engineer و (Software Testing Engineer (QC/QA است. برای فرصت شغلی در این شرکت به سایت جابینجا مراجعه کنید.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)