شرکت باربری اسباب کشی نزدیک دفترمون

شرکت باربری اسباب کشی نزدیک دفترمون

اسباب کشی شرکت ها و ادارات بسیار مهم است. اگر شرکت یا اداره ای قصد اسباب کشی و جابجایی از محل فعلی شرکت خود را داشته باشد باید در سریع ترین زمان ممکن این مهم را به انجام برساند.

یکی از مواردی که اهمیت زیان این موضوع را روشن می کند؛ این است که در طی اثاث کشی شما مجبور به تعطیل کردن شرکت هستید. شرکت یا اداره در بهترین حالت به مدت دو روز تعطیل خواهد بود و تمام مشتریان خود را در این مدت ممکن است از دست بدهد. درنتیجه هرچقدر پروسه اسباب کشی شرکت ها و ادارات طولانی‌تر شود. می‌تواند برای آن کسب و کار خسارات زیادی را به همراه داشته باشد.

در این مقاله تلاش کردیم تا با تکیه ‌بر تجربه و تخصصی که داریم. یک چک ‌لیست کامل جابجایی در ارتباط با اقداماتی که باید انجام دهید را تهیه کنیم. تمامی اقداماتی که باید انجام شوند را مشخص کنید.

تصمیم گیری قبل از اسباب کشی شرکت ها و ادارات

قبل از اینکه به دنبال دفتر جدید باشید. باید یک سری موارد به‌طور واضح مشخص شوند.

  • دوست دارید به کدام محدوده جابجا شوید.
  • مشخصات ویژه‌ای که باید ساختمان جدید داشته باشد را تعیین کنید.
  • میزان فضای موردنیاز خود را مشخص کنید، دفتر جدید باید چند متر باشد؟
  • بودجه مناسب برای پیش‌پرداخت و اجاره ماهیانه را تعیین کنید
  • آیا قرار است در وسایل خود نیز تغییری داشته باشید
  • تعداد موردنیاز خط‌های تلفن، شبکه‌های اینترنتی نیز از موارد بسیار مهم است.

سعی کنید به مشاورین املاک تمام این موارد را منتقل کنید. در این صورت قادر خواهند بود تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد کنند. با توجه به امکان جابجایی دشوار شرکت‌ها بهتر است تا برای این مرحله وقت بگذارید. تا بتوانید یک دفتر کار ایده آل پیدا کنید.

می‌توانید یکی از کارکنان شرکت را مسئول انجام این کارکنید. تا بتواند ساختمان‌های زیادی را ببیند. و بین آن‌ها بهترین گزینه‌ها را جدا کند. سپس شما تنها به همان بهترین گزینه‌ها سرزده و یکی را انتخاب نمایید. چراکه به ‌عنوان مدیر یک مجموعه قطعاً وقت شما چندان آزاد نخواهد بود.

اگر در شرکت فعلی خود مستأجر هستید. حتماً تا قبل از اتمام قرارداد به دنبال یافتن جای جدید باشید. تا نیازی به عجله کردن نداشته باشید.

اطلاع رسانی به کارکنان قبل از اسباب کشی شرکت ها و ادارات

حداقل یک هفته قبل از انجام جابجایی، تمامی کارکنان را در جریان قرار دهید. همه افرادی که برای شما کار می‌کنند. باید در جریان این جابجایی قرار گیرند.به دلیل تعطیل بودن شرکت در زمان اثاث کشی از کارکنان خود بخواهید تا کارهای خود را جمع‌بندی نمایند. قطعاً مشتریان شما از اهمیت بسیار خاصی برخوردار هستند. شما نمی‌توانید به خاطر جابجایی کار این عزیزان را عقب اندازید.

با مشخص کردن تاریخ دقیق اسباب کشی شرکت، به کارکنان خود در سازمان‌دهی اموراتشان کمک نمایید.

سعی کنید به مشتریان خود نیز اطلاع دهید. تا بدانند شما در چه بازه زمانی در حال جابجایی هستید. چراکه قطعاً در روزهای حمل اثاثیه تلفن‌های شرکت قطع خواهند بود.

بسته‌بندی اثاثیه اداری برای اسباب کشی ادارات و شرکت ها

اصولاً در شرکت‌ها وادارات حجم زیادی از پرونده‌ها وجود دارد. تعداد بالای کامپیوترها، دستگاه‌های چاپ و تلفن‌ها جابجایی را سخت خواهد کرد. داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به حد بسیار زیادی به شما در داشتن راحت‌ترین تجربه باربری ادارات کمک خواهد نمود.

برای بسته بندی کردن وسایل اداری از افراد متخصص کمک بگیرید.

قانون برچسب‌گذاری جعبه‌های اسباب کشی را متذکر شوید تا در محل جدید برای پیدا کردن وسایل خود با مشکل مواجه نشوند.

شرکت باربری اسباب کشی نزدیک دفترمون

تهیه مناسب‌ترین وسایل بسته‌بندی اثاثیه اداری

شما برای هرچه بهتر بسته‌بندی کردن وسایل نیاز دارید تا از وسایل بسته‌بندی مناسب استفاده نمایید. حتماً از کارتن‌های حمل بار مناسب استفاده کنید. بلااستثنا تمامی کامپیوترها را بسته‌بندی کنید. تا در حین جابجایی آسیبی نبینند.

فایل‌ها و پرونده ها را قبل از بسته‌بندی منظم نمایید.

سعی کنید از کارتن‌ها برای بسته بندی پرونده‌ها استفاده کنید. در درون هر جعبه پرونده‌ها را منظم قرار دهید. تا مبادا کاغذهای آن‌ها به‌هم‌ ریخته شوند.

کابل‌ها را دسته‌بندی کنید. بهترین پیشنهاد این است که کلیه وسایل هر کارکنان در کنار یکدیگر بسته‌بندی شوند.

بسته‌بندی مبلمان و میزهای اداری

این کار را حتماً بادانش قبلی انجام دهید. بهتر است برای این بخش حتماً از شرکت‌های حمل بار متخصص کمک بگیرید.

مبلمان و میزهای اداری سرمایه های یک شرکت یا اداره هستند که برای جا به جایی آن باید بسته بندی های مناسبی در نظر گرفته شود. به همین خاطر بهترین را برای نگهداری وسایل خود در نظر بگیرید.

هنگام اسباب کشی شرکت ها و ادارات

برای روز موعود حتماً ماشین مناسب اجاره کنید. سعی کنید ساعت خوبی را انتخاب نمایید. تا از شلوغی‌ها در امان باشید.

لازم نیست در روز اسباب کشی شرکت همه کارکنان حضورداشته باشند. تنها چند نفر که از کمک کردن آن‌ها مطمئن هستید کافی است. به بقیه اجازه دهید تا مرخصی چندروزه داشته باشند.

اسباب کشی ادارات با شلوغی بیش‌ازحد قطعاً به مشکل خواهد خورد. برای چیدن وسایل در درون ماشین‌های باربری حتماً از یک شرکت متخصص کمک بگیرید. کارگران شرکت‌های باربری قطعاً در این زمینه تخصص‌های لازم را خواهند داشت.

[aparat id=’DpldZ’]

پس از اسباب کشی ادارات و شرکت‌ها

پس از انتقال تمامی اثاثیه به محل جدید اتاق هرکسی را مشخص نمایید. بهتر است تا وسایل مرتبط با هر شخص را به‌صورت بسته بندی شده در درون اتاقش قرار دهید. بخش‌های عمومی شرکت را بچینید.

حال وقت آن شده تا از کارکنان خود کمک بخواهید.

از هرکسی بخواهید تا خودش اتاقش را مرتب نماید. با این کار هم سرعت عمل جابجایی بالاتر می‌رود. و هم اینکه هرکسی اطلاعات کامل‌تری نسبت به وسایل خود دارد.

برای نصب دستگاه‌ها می‌توانید از فردی متخصص کمک بگیرید. تلفن‌ها ، شبکه‌های کامپیوتری را نصب و راه‌اندازی کنید.

حتماً اطلاعات تماس خود را بروز نمایید. با مشتریان خود در تماس باشید و اطلاعات تماس جدیدتان را در اختیارشان قرار دهید.

پس از اسباب کشی ادارت و یا شرکت بهتر است تا مهمانی ترتیب دهید. این کار کارکنان را برای شروع کار در محل جدید آماده می‌نماید.

اسباب کشی شرکت ها و ادارات با بهترین باربری

خدمات اسباب کشی ادارات و سازمان ها ، شرکت‌های کوچک و بزرگ از تخصص‌های ویژه‌ مدیربار است. تا به امروز شرکت های بزرگی را برای اسباب کشی یا حمل بار همراهی کرده ایم. مدیربار با تجربه بالا تمامی امور مرتبط با جابجایی‌تان را مدیریت و سازمان‌دهی می کند.

با این کار هم سرعت جابجایی و اثاث کشی‌تان بالا می‌رود. هم احتمال آسیب رسیدن به وسایل شرکت شما کاهش خواهد یافت.

خوشبختانه تاکنون افتخار مدیریت ، سازمان‌دهی و انجام اسباب کشی ادارات مختلفی را داشته‌ایم. شرکت یا اداره شما نیز می‌تواند تنها با یک تماس کل امور جابجایی اثاثیه‌تان را به ما محول کند.

کاربر گرامی: در فوتر سایت دکمه های قوانین و شرایط مدیربار، سوالات متداول و همچنین درباره مدیربار جهت مطالعه شما سروران گرامی نهادینه شده است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۵ دیدگاه در “شرکت باربری اسباب کشی نزدیک دفترمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)