باربری و کارگراسباب کشی مشهد

باربری و کارگراسباب کشی مشهد

آیا هر کسی توانایی حمل اثاثیه منزل را دارد؟ در اسباب کشی چه تخصص هایی مورد نیاز است؟ مزایای استفاده از یک متخصص  به عنوان کارگر اسباب کشی چیست؟ چه تعداد کارگر متخصص برای اسباب کشی مورد نیاز است؟

باربری و کارگراسباب کشی مشهدباربری و کارگراسباب کشی مشهد

این سوالات برای کسانی که قصد اسباب کشی دارند، ممکن است پیش بیاید. در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. بعد از خواندن این مقاله، اطلاعات مفیدی درباره کارگر اسباب کشی به دست خواهید آورد.

آیا هر کسی توانایی حمل اثاثیه منزل را دارد؟

همه ما ضرب المثل معروف “هر کسی را بهر کاری ساختند” را شنیده ایم. جا به جایی اقلام منزل نیز از این قائده مستثنا نیست. حمل اثاثیه (به خصوص اقلام سنگین) نیاز به توانایی بالای جسمی دارد و هر کسی قادر به انجام آن نیست. حال این سوال پیش می آید که آیا هر کسی را که توانایی بالای بدنی دارد را می توان برای اسباب کشی به کار گرفت؟ پاسخ به این سوال منفی است.

حمل اثاثیه منزل کار حساسی است و یک کارگر اسباب کشی علاوه بر قدرت جسمانی بالا، باید دارای دقت و سرعت کافی نیز باشد. اثاثیه منزل باید بدون هیچ گونه خراش، فرو رفتگی، شکستگی و…. حمل شوند و استفاده از کارگر غیر تخصصی اسباب کشی، ممکن است باعث صدمه دیدن لوازم خانه شما شود.

کارگر اسباب کشی چه تخصص هایی دارد؟

  • یک کارگر حمل اثاث منزل حرفه ای به صورت همزمان توانایی جا به جایی اقلام منزل با ایمنی کامل و سرعت بالا را دارد.
  • مسلط به چینش اثاثیه روی ماشین باربری به صورت اصولی و صحیح است. (اول اقلام سنگین تر و سپس اثاثیه سبک تر)

باربری و کارگراسباب کشی مشهد

استفاده از کارگر اسباب کشی متخصص چه مزایایی دارد؟

استفاده از نیروهای متخصص اسباب کشی مزایایی برای کسانی که قصد جا به جایی دارند به همراه خواهد داشت. اولین مزیت آن تجربه یک اسباب کشی راحت است. حمل اثاثیه منزل در طبقات ساختمان کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. همچنین حمل اقلام سنگین ممکن است باعث بروز صدمات جدی (به دلیل نا آشنا بودن به اصول حمل بار) در ستون فقرات، زانوها و مهره های گردن شما شود. شما برای حفظ سلامت خود باید در یک اسباب کشی تنها نظاره گر باشید.

دومین مزیت آن سرعت بخشیدن به اسباب کشی شما است. کارگر اسباب کشی با نیرو و تجربه بالای خود می تواند با سرعت بالایی البته با ایمنی بالا اثاثیه منزل شما را جابه جا کند. در نتیجه زمان و هزینه اسباب کشی شما به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

باربری و کارگراسباب کشی مشهد

 

از دیگر مزایای استفاده از کارگر حمل اثاثیه منزل، ایمنی در اسباب کشی است. آنها با دقت جا به جایی لوازم خانه شما را انجام می دهند. شما در حال مطالعه مقاله متخصص باربری و کارگر حرفه ای اسباب کشی هستید جهت مشاهده مقاله های بیشتر به وبلاگ سایت مدیربار مراجعه فرمایید.

چه تعداد کارگر فنی متخصص برای اسباب کشی لازم است؟

تعداد کارگر لازم برای اسباب کشی، بستگی به عوامل مختلفی دارد. یکی از این عوامل میزان حجم بار و اثاثیه شما است. استفاده از تعداد نیروی کافی به اسباب کشی شما سرعت می بخشد. توجه داشته باشید که هزینه ماشین باربری و کارگر اسباب کشی به صورت ساعتی (تا ۳ ساعت اول مبلغ مشخص و بعد از آن به ازای هر ساعت اضافی مبلغ ثابتی اضافه می شود) محاسبه می شود و هر چه اسباب کشی شما سریعتر انجام شود، هزینه کمتری نیز خواهید پرداخت.

عامل دیگری که در تعداد نیروی مورد نیاز اسباب کشی موثر است، تعداد طبقاتی است که اثاثیه قرار است در آن جا به جا شود. واضح است که تعداد طبقات بیشتر، کارگر بیشتری نیاز دارد. زیرا کارگر اسباب کشی هم توان محدود و مشخصی دارد و  بالاخره خسته خواهد شد و خستگی روی دقت کار او تاثیرگذار است، در نتیجه احتمال خطا و آسیب دیدن لوازم منزل شما بالا می رود. توصیه ما این است که با توجه به توانایی بالای ذهنی و بدنی کارگران، ساعات ابتدایی روز را برای انجام اسباب کشی انتخاب کنید.

باربری و کارگراسباب کشی مشهد

 

باربری و کارگراسباب کشی مشهد

در پایان متوجه شدید که حضور یک کارگر معمولی یا کارگر متخصص در زمینه های فنی در زمینه اسباب کشی چقدر بر راحت تر شدن اسباب کشی شما تأثیر می گذارد. مدیربار مانند دیگر شرکت های اسباب کشی به کارگر اسباب کشی نگاه ساده ای ندارد ما در قوانین خود این شغل را محترم و کاملا تخصصی می دانیم و هر کسی را برای این کار جذب نخواهیم کرد.

باربری هوشمند مدیربار با در اختیار داشتن پرسنل حرفه ای و مجرب باربری، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و هر چه آسان تر شدن اثاث کشی شما است. هدیه مدیربار به شما یک اسباب کشی بدون استرس است.

باربری و کارگراسباب کشی مشهدباربری و کارگراسباب کشی مشهد

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۳ دیدگاه در “باربری و کارگراسباب کشی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)