نحوه محاسبه حمل ساید

نحوه محاسبه حمل ساید

در اسباب کشی یکی از معضل های اسباب کشی است. همه ما در اسباب کشی این تجربه را داشتیم. استرس برای عدم ضربه به یخچال ساید هیچوقت در وجود ما کم نشد.

البته با توجه به افزایش هزینه جبران خسارت حساسیت ها بالاتر رفته است. این موضوع طبیعی است و باید از طرف مشتری ها جدی گرفته شود. حساسیت های یخچال های امروزی هم بالا رفته و کوچکترین ضربه به آن ممکن است باعث خرابی یخچال شود. در این مقاله با هدف آموزش حمل یخچال سعی شده است. در ادامه به نکاتی در خصوص روش حمل یخچال ، جا به جایی یخچال ساید بای ساید و نحوه حمل یخچال از پله می پردازیم.

مشکلات جا به جایی و حمل ساید :

در بحث جابه جایی یخچال های ساید بای ساید مشکلات و چالش های زیادی وجود دارد. بسیاری از این مشکلات هنگام بالا بردن یا پایین آوردن یخچال در ساختمان یا آپارتمان ایجاد می شود. در حال حاضر ۹۰ درصد صدمه به یخچال هنگام حمل از منزل تا خودرو حمل اتفاق می افتد. همچنین احتمال آسیب دیدگی در راه پله ها و عبور از چهار چوب درها و گذر و چرخیدن یخچال از نیم طبقات بسیار بالا است.

نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی

مناسب ترین روش حمل ساید :

همانطور که گفتیم با توجه به قیمت بالای یخچال حمل آن در اسباب کشی از حساسیت بالایی برخوردار است. یخچال فریزر های بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمان ها، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند.

نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی

باز کردن در یخچال ساید :

یکی از ترفندهایی که در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب مورد نیاز است، باز کردن در یخچال و فریزر است. این موضوع به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک زیادی می کند. به همین منظور لازم است هنگام درخواست اسباب کشی از شرکت باربری به نیروهای تخصصی آن اشراف کامل تری داشته باشید. شرکت باربری وظیفه دارد تا تکنسین ماهری مربوط به مسائل فنی را همراه تیم به مقصد اعزام کند.

فواید باز کردن درب یخچال ساید :

  • کمک به کم کردن حجم یخچال
  • وزن یخچال کاهش پیدا می کند
  • نمای درب یخچال سلامت خودش را حفظ می کند

نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی :

شما که در منزل از یخچال ساید استفاده می کنید باید از نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی اطلاع داشته باشید. اما به طور استاندارد دستمزد کارگر حمل ساید به صورت زیر محاسبه می شود.

ابتدا در نظر داشته باشید که اگر قصد اسباب کشی داشته باشید و یخچال ساید یکی از وسایل شما است. پس دستمزد حمل یخچال ساید جدا از سایر وسیله ها محاسبه می شود.

به صورت میانگین برای حمل یخچال ساید به ازاء هر طبقه ۳۰ هزار تومان از مشتری دریافت می شود.

مثال: اگر طبقه مبدأ شما دوم باشد و طبقه مبدأ شما چهارم باشد. به این مورد می گوییم ۲ به ۳ و به ازای هر طبقه ۳۰ هزار تومان، پس هزینه جابه جایی ساید ۵ طبقه ۱۵۰ هزارتومان خواهد شد.

نکته اگر شما در خواست حمل بار جزئی داشته باشید به ازای هر سه ساعت هزینه کارگر ۱۰۵ هزار تومان می شود. در این حالت هزینه جابه جایی طبقه وجود ندارد.

نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی

سفارش اینترنتی حمل بار یا اسباب کشی :

در مرحله بعد می توانید به قسمت اسباب کشی یا حمل بار بروید و سفارش خود را همراه با استعلام قیمت انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار هوشمند مدیربار و دانلود آن سفارش خود را به صورت پیشرفته و آسان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش کارشناسان مدیربار در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه محاسبه حمل ساید در اسباب کشی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

۲ دیدگاه در “نحوه محاسبه حمل ساید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)