نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری

نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری

در این مطلب نکات مهم در چیدمان اثاثیه منزل در خودروی باربری را برای یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر برایتان توضیح می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر متن زیر را با دقت بخوانید.

چیدمان اثاثیه منزل در خودروی باربری یکی از نکات مهم اسباب کشی برای حفظ ایمنی اثاثیه و جلوگیری از آسیب دیدن وسایل می باشد. ابتدا باید ماشین مناسب برای اسباب کشی را انتخاب کنید. اکثر شرکت های حمل و نقل ماشین های مخصوص برای جابجایی اثاثیه را دارند.

در صورتی که انتقال اسباب و اثاثیه به شهرستان باشد و باید مسافت طولانی طی شود ، چینش صحیح لوازم یکی از مهم ترین نکات اسباب کشی ایمن می باشد. چیدمان درست اثاثیه منزل دارای چندین مزیت فوق العاده می باشد.

برای چیدمان اثاثیه منزل در کامیون ها و یا وانت بارها بهتر است ابتدا وسایل سنگین که نیاز به چند نفر برای حمل آن ها است بارگیری شود. وسایلی مانند یخچال ، گاز ، لباسشویی و مبلمان خانه را به درستی در انتهای ماشین بارگیری کنید و توجه داشته باشید که وزن وسایل به طور مساوی در تمام قسمت های ماشین پخش شود. طوری نباشد که همه وسایل سنگین فقط در یک طرف ماشین قرار بگیرد.

 

نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری

باید حتما فاصله بین جعبه ها و سقف ماشین با پارچه های ضخیم و یا لباس و پتوهای کهنه  پر شود.

چیدمان لوازم شکستنی در داخل خودروی باربری

نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری : در بسته بندی لوازم شکستنی باید دقت بیشتری به عمل آورید. دقت داشته باشید که آن ها را در جعبه های مناسب بسته بندی کنید و در صورت لزوم از نایلون های حباب دار برای محافظت بیشتر استفاده کنید.

توجه داشته باشید در انتهای بارگیری لوازم منزل این بار نوبت به چیدمان کارتون های دارای لوازم شکستنی می رسد. نباید آن ها را در بین لوازم سنگین قرار دهید.و  بهتر است این کارتن ها را بر سر راه قرار ندهید و سعی کنید آن ها را زیر صندلی  یا میزها و جایی که امنیت بیشتری دارند قرار دهید.

نکات چیدمان اثاثیه منزل درخودرو باربری

نکات ضروری که در چیدمان اثاثیه منزل باید رعایت شود.

  • جعبه های با وزن بیشتر را روی جعبه های سبک قرار ندهید چون تکیه گاه محکمی نخواهند داشت و احتمال ریزش جعبه ها و آسیب دیدن لوازم زیاد تر می شود.
  • حتما کارتن های حاوی وسایل گران بها و شکستنی را مشخص کنید تا بر روی آن ها وسایل سنگین را قرار ندهند.
  • خالی بودن بیش از حد ماشین هم باز کار صحیحی نمی باشد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)