چیدمان سریع وسایل

چیدمان سریع وسایل

بعد از اسباب کشی چیدن وسایل در منزل جدید اقدامی است که باید هر چه سریع انجام شود. آیا می دانید چطور باید این کار را انجام دهید؟ اگر می خواهید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید، همراه ما باشید.

بعد از اسباب‌کشی از کجا شروع کنیم؟

ابتدا جعبه های بزرگتر را شروع کنید به باز کردن؛ این کار کمی از استرس شما کم می کند. اگر نقشه ای از چیدمان ندارید بهتر است از دیگر افراد منزل نظر بگیرید و آن ها را در جریان چیدمان منزل جدید قرار دهید.

چیدمان سریع وسایل

یخچال یکی از همین وسایل است؛ زیرا برای استراحت باید آب خنک در خانه وجود داشته باشد یا حتی ممکن است اقلامی که باید در جای خنک نگهداری شوند به وسیله گرما خراب شوند. گاز یکی دیگر از وسایل ضروری سنگین دیگر به حساب می آید، زیرا ممکن است در آن روز برای تهیه غذا و موارد دیگر به آن احتیاج داشته باشید.

چیدمان سریع وسایل

وسایل سنگین غیر ضروری در نگاه اول مبلمان است. بدون شک اگر مبلمان در چیدن وسایل پیش از هر چیزی سرجای خود قرار بگیرد، هم خانه شکل و شمایل خود را می گیرد و هم وسیله بزرگی همچون مبلمان از به عنوان مزاحم از جلوی دست و پای شما جمع خواهد شد. از وسایل غیر ضروری سنگین دیگر می توان به میز ناهار خوری، بوفه یا تلویزیون اشاره کرد، که باید برای رفع موانع هنگام جا به جایی در منزل سر جای خود قرار بگیرند.

چیدمان سریع وسایل

باز کردن جعبه ها به ترتیب اولویت :

به تمامی افراد پیشنهاد می کنیم. هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید. برای باز کردن جعبه ها برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود؛ زیاد عجله نکنید. از فرزند بزرگ‌تر خود در این راه کمک بگیرید. می‌توانید این کار نفس‌گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید. با یک برنامه‌ریزی مطمئن باشید هریک از اعضاء خانواده در این راه به شما کمک خواهند کرد. از آن‌ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند.

جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به آخر هفته موکول کنید. فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.

هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن را با خود به همراه داشته باشید تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید.

گیج و عصبی نشوید. وسایل را اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.

چیدمان سریع وسایل بعد اسباب کشی

به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و … بروید. بار دیگر تاکید می‌کنیم که از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید و خانه جدید را با کمک هم و در کنار هم بسازید. با این کار در وقت خود صرفه‌جویی کرده، این روزها را راحت‌تر می‌گذرانید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه در “چیدمان سریع وسایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)