کارتن موزی برای اسباب کشی

کارتن موزی برای اسباب کشی

وقتی شروع به اسباب کشی می‌کنیم :

همه ناخودآگاه به فکر تهیه کارتن و بویژه کارتن موزی می‌افتیم. اگر قصد بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی را دارید، می توانید از کارتن اسباب کشی دست دوم استفاده کنید، این کارتن ها که بیشتر هم از نوع کارتن موز هستند، ب

بهترین روش برای بسته بندی وسایل منزل :

از گذشته تا به امروز همه ما یک ارق خاصی به کارتن موزی داریم، طوری که انگار بدون این وسیله اسباب کشی ما چهارچوب خودش را از دست می‌دهد. حتی بعضی وقت‌ها برای تهیه این کارتن‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنیم و آن‌ها را برای استفاده مجدد در انبار یا جای امن نگهداری می‌کنیم. حتما دیدید که برخی از مردم این کارتن‌ها را داخل انبار نگهداری می‌کنند تا در جابجایی بعدی هم مشکلی در رابطه با خرید کارتن اسباب کشی نداشته باشند.

کارتن موزی برای اسباب کشی

کارتن‌های موزی، جعبه‌هایی هستند :

برای نگهداری موز از آن‌ها استفاده می‌شود و به همین علت به این نام معروفند. این باکس بیشتر برای حمل موز مورد استفاده قرار می گرفته و به همین خاطر نیز به این نام معروف شده است. افراد بسیاری از این کارتن‌ها برای بسته بندی اثاثیه کمک می گیرند. این کارتن‌ها بر روی نمای بیرونی خود معمولاً شکلی از میوه موز دارند.

کارتن‌‌های کاملا در دسترس :

به دلیل قیمت مناسب خود، طرفداران زیادی دارند. دانشجویان طرفداران این سبک کارتن ها هستند. در چنین شرایطی فرد از باکس برای جا به جایی کتاب و لوازم شخصی استفاده می کند. در واقع چنین حملی بین دو اتاق در یک خوابگاه و یا از یک خوابگاه دانشجویی به خوابگاه دانشجویی دیگر مورد توجه قرار می گیرد.

خرید کارتن موزی :

کارتن موزی یکی از کارتن های ارزان برای حمل بار به حساب می‌آید. اصولا این کارتن‌ها را از میوه‌فروشی‌ها باید تهیه کنید. چنین کارتن هایی در سوپر مارکت شهر یا فروشگاه ها هم قابل خریداری است. از سایت دیوار هم می‌توانید برای خرید کارتن موزی استفاده کنید. کارتن خالی موز بیشتر در میوه فروشی ها موجود است چون میوه فروشان استفاده دوباره از این کارتن ها میکنند ، به سختی این نوع از کارتن های موز در بازار یافت می شود.

کارتن موزی برای اسباب کشی مشهد

اندازه :

کارتن موزی در دو سایز بزرگ و کوچک وجود دارد. اندازه سایز بزرگ ۳۰*۳۷*۴۶ و اندازه کارتن موزی کوچک ۱۵*۱۸*۲۴ است. بعضی کارتن‌های موز ابعاد طول ۵۰ عرض ۳۰ ارتفاع ۳۵ دارند. وزن قابل استفاده در کارتن موز حدودا ۱۳ الی ۱۴ کیلوگرم است.(منبع)

کارتن موزی برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل :

به صورت سرهمی بسته می‌شود و در طرفین آن، دو جای دست طراحی شده تا بتوان راحت‌‌تر وسایل را جابه‌جا کرد. کارتن موزی یکی از انواع اسباب کشی هست که بسیار مورد علاقه مردم در اثاث کشی منزل است.

کارتن موزی برای اسباب کشی مشهد

کاربردها :

کارتن موز در دو سایز ارائه می شود در ایران و گویا در کشورهای دیگر برای اثاث کشی هم استفاده می نمایند. این کارتن برای وسایل مانند کتاب، سرویس غذا خوری، ورق های A4 و وسایل شکستنی مناسب است. هر چند برای هر کدام از آنها کارتن مختص خود وجود دارد ولی بر اساس نیاز بازار، در دسترس بود کارتن موزهای دست دو و دارای ویژگی سهولت در حمل و نقل، تقاضای زیادی از این نوع کارتن در بازار وجود دارد.

کارتن موزی برای اسباب کشی

نو و دست دوم :

مخاطبانی که به دنبال این نوع کارتن برای مصارف اسباب کشی هستند.اکثر کارتن های موز در چاپ فلکسو و بدون طرح و رنگ تولید میشوند اما برای صادرات این محصولات میتواند از جعبه و کارتن های لمینتی چاپ دار در مدل و طرح های زیبا و جذاب صادر شوند. مدل جعبه کارتن موز زیره رویه می باشد که رویه آن پنج لایه(۵لا) و زیره آن سه لایه(۳لا) بوده و استقامت نسبتا خوبی دارد و به همین دلیل کارتن های دسته دو آنها برای مواردی همانند جابه جایی یا اسباب کشی استفاده میشوند.

برای انبار داری و جابه جایی این میوه موثر باشند. یکی از ویژگی‌هایی که کارتن‌های موز دارند تعبیه شدن سوراخ در دو طرف آن است. این جای دست برای حمل موز یا میوه های دیگر که نیاز به تهویه هوا دارند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود. ا این دسته از جعبه‌ها به دلیل منافذی که روی آن‌ها قرار دارد، برای جابجایی و حمل میوه‌جاتی مانند موز مناسب است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “کارتن موزی برای اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)