کامیون اسباب کشی چیست

کامیون اسباب کشی چیست

ماشین اسباب کشی :

یک ماشین برای جابجایی اثاثیه منزل و اسباب کشی است. کامیون اسباب کشی به انگلیسی Truck یا Van می‌شود. برای کامیون اسباب کشی در مشهد بیشتر از خاور بنز مسقف (فلزی و چادری) استفاده می‌شود. کامیون اسباب کشی بین شهری در انواع ایسوزو و هیوندا موجود هست. بعضی مواقع از کامیونت و مینی خاور هم به عنوان ماشین اسباب کشی در مشهد استفاده می‌شود.

کامیون اسباب کشی چیست

انواع کامیون اسباب کشی :

کامیون اسباب کشی در انواع مختلف وجود دارد. اولین و کوچکترین کامیون اسباب کشی همان کامیونت نیسان یا نیسان هست که برای جابجایی وسایل منزل اندک استفاده می‌شود. نوع دوم و بزرگتر مینی خاور یا کامیونت هست که تا ۳ تن ظرفیت جابجایی دارد و در مسیرهای درون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. وسیله‌ی سوم برای اسباب کشی خاور بنز مسقف یا خاور روباز هست.

[aparat id=’DpldZ’]

از خاور بنز (مسقف یا روباز) برای اسباب کشی درون شهری استفاده می‌شود. البته از کامیون اسباب کشی روباز که بعضی به آن خاور چوبی هم می‌‌گویند تنها در فصل‌ها با هوای مناسب می‌توان استفاده کرد. آخرین نوع کامیون اسباب کشی که مناسب حمل اثاثیه بین شهری است خاور ایسوزو یا کامیون ایسوزو در کنار هیوندا هست. که بسیار برای مسیرهای بین شهری مناسب است. کامیون اسباب کشی در انواع دیگر مثل فوتون، جک، الوند،‌ ایویکو هم موجود است.

۱- کامیونت نیسان

۲- کامیونت مینی خاور

۳- کامیون خاور بنز مسقف

۴- کامیون خاور روباز و چوبی

۵- کامیون یا کامیونت ایسوزو

۶ – کامیون و کامیونت هیوندا،‌ فوتون، الوند، ایویکو و جک

کامیون اسباب کشی در مشهد چیست؟

کامیون بزرگ :

اگر به دنبال کامیون بزرگ برای اسباب کشی هستید. شاید در تبلیغات باربری نام کامیون های ۶ متری،‌ ۷ متری یا حتی ۸ متری به گوش‌تان خورده باشد. ولی متاسفانه این ماشین‌ها وجود خارجی ندارد. بیشترین طولی که کامیون اسباب کشی در مشهد دارد ۵.۵ متر است و بزرگ ترین کامیون اسباب کشی داخل شهری در مشهد همان خاور هست. توجه کنید به خاطر ممنوعیت ورود کامیون‌های بیش از ۵ تن مثل تک و جفت به داخل مشهد معمولاً  از ماشین آلات برای اسباب کشی استفاده نمی‌شود. عرض بیشتر کامیون های اسباب کشی ۲.۷ متر و عرض آن‌ها ۲.۲ است.

کامیون اسباب کشی در مشهد چیست؟

کامیون اسباب کشی چیست

عکس کامیون :

برای عکس کامیون اسباب کشی می‌توانید از بخش خودروهای سنگین سایت دیوار استفاده کنید. کافی است کلمات خاور، مسقف، خاور مسقف، خاور فلزی، کامیون، کامیونت، چادری، ایسوزو چادری،‌ ایسوزو ۵ یا ۶ تن، ایسوزو مسقف را در دیوار سرچ کنید و تصاویر کامیون را مشاهده کنید. در زیر تعدادی از تصاویر مستخرج از سایت دیوار آمده است.

کامیون اسباب کشی در مشهد چیست؟

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

۳ دیدگاه در “کامیون اسباب کشی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)