آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

طریقه حمل تلویزیون ال ای دی :

در مقالات گذشته در مورد نحوه حمل و جابجایی وسایل حساس و سنگین مانند حمل گاوصندوق، جابجایی بیلیارد، بسته بندی لوستر برای اسباب کشی و  غیره نکات لازم را به شما عزیزان آموزش دادیم. با توجه به حساسیت بالای تلویزیون های LED و LCD در این مقاله قصد داریم به آموزشهایی در خصوص نحوه صحیح حمل تلویزیون در اسباب کشی بپردازیم تا بتوانید با رعایت توصیه های ما تلویزیون را سالم به منزل جدید خود منتقل کنید.

آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

آماده کردن تلویزیون برای بسته بندی :

تمام لوازم جانبی و سیم‌ها را جدا کنید.زمانی که تلویزیون‌تان را برای بسته بندی آماده می‌کنید باید ابتدا تلویزیون را از برق جدا کرده و سیم برق را نیز در صورت امکان از تلویزیون جدا کنید. سپس سیم‌هایی که لوازم جانبی دیگر نظیر دستگاه‌های پخش یا دی وی دی پلیر ها را متصل کرده اند جدا کنید. آن‌ها را به صورت حلقه جمع کنید و با یک طناب یا ربان به هم ببندید.

رها شدن سیم‌ها به صورت متصل به تلویزیون می‌تواند باعث آسیب به سیم‌ها و یا محل اتصال آنها به تلویزیون در هنگام اسباب کشی شود.

اگر لوازم و سیم‌های زیادی دارید، لیبل زدن به آنها پیش از بسته بندی ایده‌ی خوبی خواهد بود. تکه نواری به دور سیم‌ بپیچید و بر روی آن بنویسید که سیم برای چه مورد استفاده قرار می‌گرفت. این باعث می‌شود که راه‌ اندازی دوباره‌ی سیستم تلویزیون شما پس از پایان اسباب کشی راحت تر انجام شود.

سیم‌های متصل را جمع کنید. اگر سیم‌هایی وجود دارند که نمی‌توان آنها را از تلویزیون جدا کرد، باید آنها را به صورت مرتب جمع کنید. نیازی نیست این کار را به صورت کامل و تا نزدیک تلویزیون انجام دهید.

 

نکات مهم حمل تلویزیون LED :

۱- بهترین روش حمل تلویزیون ال ای دی بصورت ایستاده و با کمک کارتن و یونولیت است. تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی خود را به هیچ وجه بدون کارتن و یونولیت در اطراف کارتن، جابجا نکنید. اگر یونولیت‌ها را هنگام خرید تلویزیون دور انداخته‌اید، با یونولیت‌های ساده موجود در بازار، اطراف کارتن تلویزیون را طوری پر کنید که تلویزیون در کارتن، کاملاً محکم و ثابت باشد. ضمناً درب کارتن را حتما چسب بزنید. در مورد بسته بندی وسایل منزل می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بخوانید.

۲-  تلویزیون را در حالت عمودی حمل کنید. و آنرا نخوابانید. خواباندن تلویزیون روی صفحه یا پنل، یک اشتباه نابخشودنی است!

۳- ترجیحاً توسط دو نفر، کارتن تلویزیون را از زمین برداشته و بین سایر اثاثیه منزل خود و در جایی محکم، جاسازی کنید. دو نفر، نه بیشتر و نه کمتر!

۴- وسایل نوک تیز مانند گوشه تخت خواب یا سایر وسایل، تهدیدی جدی به شمار می‌آیند.

۵- تا احتمال صدمه به آن بر اثر برخورد سایر وسیله‌ها، از بین برود.

۶- از جابجایی آن با خودرو سواری تا حد امکان اجتناب کنید.

"</p

بسته بندی تلویزیون و آماده سازی آن برای اسباب کشی :

اولین کار در حمل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی ، جدا کردن کابل ها ست. کابل های برق و آنتن  را از تلویزیون جدا کرده و با چسب محکم کنید. این کار از خط و خش دار شدن احتمالی تلویزیون توسط سیم ها، جلوگیری می کند. لبه های چهارگوشه تلویزیون بسیار آسیب پذیر هستند. از چسب نواری و یا کاغذی استفاده نکنید. پایه تلویزیون ها هم از حساسیت خاصی برخوردار هستند. براکتهای دیواری و یا میزهای تلوزیون معمولا از انواع ازان قیمت و دارای لبه های تیز هستند.

 

کد تخفیف مدیربار: به روزترین کدهای تخفیف اسباب کشی مشهد ۰۰:۰۰:۵۸

کد تخفیف مدیربار: به روزترین کدهای تخفیف اسباب کشی مشهد

انیمیشن باربری آنلاین مشهد و حمل و نقل مدیربار ۰۰:۰۰:۵۲

انیمیشن باربری آنلاین مشهد و حمل و نقل مدیربار

انیمیشن باربری هوشمند مشهد و حمل و نقل مدیربار ۰۰:۰۰:۲۳

انیمیشن باربری هوشمند مشهد و حمل و نقل مدیربار

انیمیشن باربری مدیربار و حمل و نقل مشهد ۰۰:۰۰:۱۷

انیمیشن باربری مدیربار و حمل و نقل مشهد

انیمیشن شرکت حمل و نقل مشهد و باربری مدیربار ۰۰:۰۰:۱۴

انیمیشن شرکت حمل و نقل مشهد و باربری مدیربار

التماس دعا در روز تاسوعا و عاشورا حسینی و اربعین ۰۰:۰۰:۵۵

التماس دعا در روز تاسوعا و عاشورا حسینی و اربعین

گزارش فی البداهه رادیو خراسان برنامه پرس و جو شنبه دهم دی ۱۴۰۱( آرش مدیر ) ۰۰:۰۳:۴۱

گزارش فی البداهه رادیو خراسان برنامه پرس و جو شنبه دهم دی ۱۴۰۱( آرش مدیر )

شیوه اسباب کشی و باربری کشور آمریکا شرکت یوهاول uhaul ۰۰:۰۳:۰۶

شیوه اسباب کشی و باربری کشور آمریکا شرکت یوهاول uhaul

 

بالشتک‌های محافظ را در اطراف تلویزیون قرار دهید. تمام متعلقات محافظتی درون جعبه را خارج نمایید و آنها را دوباره در اطراف تلویزیون خود قرار دهید. ممکن است مجبور شوید برای محافظت از تلویزیون اندکی فوم‌ها و کارتن های محافظتی را جابجا نمایید.

"</p

 

تلویزیون را درون جعبه قرار دهید. با این وجود بدون استفاده از چسب همیشه این امکان وجود دارد که تلویزیون تصادفا از جعبه بیرون بیاید.

 

"</p

 

آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

اگر کارتن تلویزیون در دسترس نباشد :

درب جعبه را با چسب  نواری پهن، کاملا ببندید . اگر باز هم نگران آسیب به تلویزیون هستید، جعبه را هم در میان پارچه یا حوله نرم بپیچید. دقت کنید تلویزیون را در حالت ایستاده در ماشین حمل بار قرار دهید تا آسیب نبیند. تلویزیون را با احتیاط منتقل نمایید. اگر تلویزیون‌تان را درون یک جعبه امن قرار نداده اید، باید در هنگام جابجا کردن آن مراقب باشید. ممکن است بخواهید که تلویزیون را در ماشین خود جابجا نمایید.

"</p

تلویزیون را در کجای کامیون بگذاریم:

هنگامی که تلویزیون را در کامیون بار میزنید، اطمینان حاصل کنید که در یک مکان امن قرار دارد که جابجا نخواهد شد. بهترین مکان برای نگه داشتن آن در برابر دیوار عقب کامیون یا در برابر یک دیوار جانبی است. اسباب و اساسی سنگین و بزرگ را در کنار تلویزیون قرار دهید چیز هایی که میدانید در طول حرکت تکان نخواهند خورد.

محل امن برای تلویزیون در کامیون :

اگر فقط یک نکته باید در مورد نحوه حمل و نقل ایمن تلویزیون بدانید ، این است:

تا آنجا که ممکن است، تلویزیون باید در تمام مراحل در وضعیت ایستاده قرار گیرد. به این دلیل که در حالی که در حال انتقال است ، صفحه نمایش حرکت و لرزش زیادی خواهد داشت . اگر به صورت ایستاده باشد ، آسیب کمتری می بیند. تلویزیون را در حالت ایستاده در ماشین حمل بار قرار دهید تا آسیب نبیند . اگر محدودیت در فضا داشتید ، تلویزیون را به کف طوری بخوابانید که شیشه آن در پایین قرار گیرد.

چگونگی حمل تلویزیون در اسباب کشی :

ارسال تلویزیون به زمان ، انرژی و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد . اگر ترجیح می دهید این کار را به افراد حرفه ای بسپارید ، توصیه می کنیم با شرکتی کار کنید که در این زمینه تخصص کافی دارد. کارکنان با تجربه و آموزش دیده، روش حمل تلویزیون را انجام می دهند. با انتخاب مدیربار ، می توانید مطمئن باشید که بار شما به سلامت به مقصد خواهد رسید .

آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

"</a"</a

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “آموزش بسته بندی و حمل تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)