اسباب کشی به تنهایی

اسباب کشی به تنهایی

اگر دوست دارید بدون زحمت :

و (VIP ( Very important person اسباب کشی کنید مدیربار درخدمت شماست. در این مقاله توضیح میدهیم که چگونه میتوانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید. فقط کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن مدیربار یا تلفنی این کار را انجام دهید.

حمل و نقل VIP چیست :

شما میتوانید از اتوبار مدیربار ، یک حمل و نقل عادی با قیمتی مناسب را درخواست کنید. هم میتوانید کارگر فنی ، کارگر چیدمان و کارگر بسته بندی را علاوه بر کارگر باربری سفارش داده ، ناظر حمل بار را برای کنترل باربری خود به خدمت گرفته باشید. و کارتن ، سلفن و پلاستیک حبابدار را با قیمت مناسب را از فروشگاه لوازم بسته بندی مدیربار سفارش دهید.

اسباب کشی به تنهایی

کارگر فنی | بازکردن لوستر ، شیرگاز ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی :

کارگر فنی یا اوستاکار برای بازکردن وسایل به کمک شما می آید شما میتوانید از صفحه ثبت سفارش مدیربارتعداد این کارگر را مشخص کنید. تا به صورت لاکچری (لاکشری یا لاکژیری درسته البته) دست به سیاه و سفید نزنید.

نیروهای بسته بندی :

وسایل مورد نظر شما را برای شما بسته بندی میکند ، از این تعداد کارگر هرتعداد که بخواهید میتوانید سفارش دهید تا به سرعت وسایل شما را بسته بندی کنند.

کارگر چیدمان :

در مقصد به شما کمک میکند تا وسایل خود را به سرعت برق و باد بچینید و آب از آب تکان نخورد. از کارگر چیدمان نیز هرچند تا که بخواهید از همان صفحه ثبت سفارش اتوبار میتوانید درخواست کنید.

ناظر باربری و بیمه وسایل :

ناظر کنترل کیفیت اثاث کشی را میتوانید هنگامی که پشتیبانی با شما تماس گرفت برای انجام هرچه بهتر سفارشات درخواست کنید.

فروشگاه کارتن ، سلفن :

از فروشگاه مدیربار یا از پشتیبانی مدیربار میتوانید سفارشات خود را مشخص کرده و کمتر از قیمت بازار با کیفیت خوب پول آن را بپردازید.

ویژگی های کارگر جابجایی لوازم منزل :

هر کدام  از شرکت های باربری معیارهای خاصی را برای انتخاب کارگران در نظر دارند و مطرح می کنند. در اینجا به برخی از مهمترین ویژگی های یک کارگر ماهر جابجایی لوازم منزل می پردازیم:

  1. سلامت جسمانی کامل برخوردار باشد تا توانایی جابه جایی لوازم سنگین را داشته باشد.
  2. قابل اعتماد و دلسوز بود نباشد تا نگران گم شدن و کم شدن وسایل نباشیم.
  3. به هنگام حمل و نقل اشیا قیمتی با دقت کامل کار کند. مثلا فرض کنید کنید در اسباب کشی یک وسیله یادگاری بشکند. این صدمه با پول جبران نمی شود.
  4. کارگران قوی، وظیفه شناس و دلسوز باشند و کار را در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام دهند.
  5. گاهی جابه جایی وسایل منزل از شهری به شهر دیگر است. در این صورت انتخاب راننده برای جابه جایی اثاث نیز مهم است. راننده باید با دقت رانندگی کند و خسته و خواب آلوده نباشد.

 

اسباب کشی به تنهایی

اسباب کشی به تنهایی

کارگر حمل اثاثیه منزل چه نکاتی را باید رعایت کند؟

باید منعطف باشد :

منظم بودن در این کار بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر کارگر حمل اثاثیه منزل ساعت ۹ قرار کاری دارد بهتر است طوری برنامه بچیند تا ۵ تا ۱۰ دقیقه زودتر به قرار خود برسد (این کار ذهنیت مثبت در ذهن کارفرما ایجاد می کند).

باید قابل اعتمادو مطیع باشد :

اعتماد کارفرما را جلب نماید. هم چنین باید به دستورات کارفرما گوش دهد و کار را طبق خواسته ایشان انجام دهد. کارگر حمل اثاثیه منزل می تواند از کارفرما راهنمایی بخواهد. کارفرما به محیط آشنا است و شاید بتواند راه بهتری را برای حمل اثاثیه منزل به کارگر پیشنهاد دهد. پس بهتر است که کارگر حمل اثاثیه منزل راهنمایی هایی را از کارفرما بخواهد تا کارها طبق خواسته ایشان انجام شود.

باید تیم گرا باشد :

از کار تیمی هراس نداشته باشد. کار تیمی باعث می شود کار ها با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری پیش برود. طبق همین نکته کارگر های حمل اثاثیه منزل می توانند اثاثیه را تقسیم بندی کند تا هم خودشان کمتر خسته شوند و هم بتوانند کار را با سرعت و کیفیت بالا پیش ببرند.

اسباب کشی به تنهایی

اسباب کشی به تنهایی

رزرو از چند روز قبل :

شما میتوانید از چند روز یا چند ماه قبل سفارش اسباب کشی خود را با تمام جزئیات ثبت کنید و به آسانی اسباب کشی خود را انجام دهید.

سرویس VIP چه نوع سرویسی است :

در صورت درخواست مشتری نیروهای اثاث کش لوازم و اثاثیه را در جاهای مورد نظر خانواده مشتری قرار داده و چینش می کنند. به عبارت دیگر به این نوع از سرویس ها که از بسته بندی تا بارگیری، تخلیه و چینش اثاثیه در مکان مقصد را شامل می شود سرویس های ویژه یا VIP نیز گفته می شود که در حیطه فعالیت اتوبارها (یا باربری های خودکار) قرار دارد. خدمات اسباب کشی VIP هیچ فرقی با اسباب کشی معمولی ندارد جز اینکه بسته بندی و چیدمان به آن اضافه شده است. یعنی اگر شما اسباب کشی معمولی را با بسته بندی وسایل و چیدمان وسایل همراه کنید همان اسباب کشی VIP خواهد شد.

VIP چیست :

در برخی اماکن یک بخش یا جایگاه ویژه برای هر کس که حاضر باشد بهای بالای ورودی آن را بپذیرد قابل دسترسی است. جایگاه ویژه در سینماها را لُژ نیز می‌نامند. به طور مثال مشاهیر ورزشی، هنری، استانداران، کارفرمایان بزرگ، سیاست‌مداران، در مراحل بالاتر حقوق‌دانهای بزرگ، افراد پولدار در این دسته جای می‌گیرند یا هرکس دیگری که به دلایلی مهم شده‌است. در کشورهای انگلیسی‌زبان این بخش و این دسته از افراد را وی‌آی‌پی (VIP) می‌نامند که مخفف سه واژهٔ Very Important Person (شخص بسیار مهم) است. VVIP (مخفف Very Very Important Person) مرحله‌ای بالاتر از این است.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۳ دیدگاه در “اسباب کشی به تنهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)