باربری ارزان

باربری ارزان

اگر به دنبال شرکت باربری ارزان در مشهد هستید انتخاب مدیربار می تواند برای شما عزیزان مناسب باشد. باربری مدیربار از جمله شرکت های باربری مطرح استان مشهد می باشد که در تمامی مناطق مشهد دارای شعبه های مختلف می باشد تا شما عزیزان به راحتی بتوانید در هر کجای مشهد که هستید با ما در ارتباط باشید.

باربری ارزان

خدمات باربری مدیربار شامل حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور ، بسته بندی لوازم منزل ، باربری بین شهری ، حمل بار با نیسان می شود که توسط تیم مجرب و تخصصی باربری مدیربار به بهترین نحوه انجام می پذیرد.

با توجه به این مسئله که اسباب کشی و جابجایی هزینه های مختلفی دارد ما در مدیربار با در نظر گرفتن تعرفه های مناسب و کم سعی کرده ایم این امکان را برای شما فراهم کنیم تا با هزینه کمتر و بدون تغییر کیفیت خدمات را به بهترین نحوه به شما ارائه دهیم.

باربری ارزان

حمل اثاثیه منزل با استفاده از ماشین‌های مجهز و مناسب مانند انواع ماشین‌های کشیده، ایسوزو، کامیونت‌های مسقف و روباز، خاور، نیسان و وانت توسط رانندگان حرفه ای ما صورت میگیرد و نگرانی بابت آسیب دیدگی لوازمتان دیگر نخواهید داشت.

کلیه خدماتی که در باربری مدیربار انجام می‌گیرد ازجمله خدمات اتوبار و باربری و حمل اثاثیه با قیمتی ارزان ارائه می‌شود. ما با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات و همچنین نیروهای متخصص کلیه خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

ایجاد تجربه یک اسباب کشی راحت و آسان مهمترین هدف ما در مدیربار  است تا شما عزیزان بدون استرس و نگرانی جهت آسیب دیدن لوازمتان به منزل جدید نقل مکان کنید و خاطره خوشی از اسباب کشی با تیم مدیربار داشته باشید.

باربری ارزان

روش پیدا کردن باربری ارزان بین شهری

بهترین روش پیدا کردن یک باربری ارزان در مشهد استفاده از پایانه باربری مشهد است. به جای باربری های سطح شهر برای خاور ارزان قیمت بهتر است به پایانه زنگ بزنید. بورس خاور و کامیون مشهد در پایانه باربری مشهد واقع در طرق قرار دارد. برای سایر روش‌های باربری ارزان به شهرستان  کلیک کنید

ارزانترین باربری مشهد:

یکی از روش‌های ارزان برای باربری در شهر مشهد استفاده از اپلیکیشن اسنپ یا اسنپ بار است. از اسنپ می‌توانید برای جابجایی بار کوچک و بزرگ استفاده کنید. قیمت وانت پیکان و وانت نیسان باربری در اسنپ تقریباً ۵۰ درصد ارزان‌تر از باربری های سنتی است به طور کلی وانت اسنپ ارزانترین وسیله حمل و نقل در مشهد است.

باربری ارزان

باربری ارزان برای اسباب کشی

توصیه های ما برای اسباب کشی کم خرج و روش‌های کاهش هزینه باربری اسباب کشی:

۱) چسب و سلفون و بابل حباب دار رو خودتون بخرید.

۲)جلوگیری از تحمیل تعداد کارگر ؛ حمل برخی وسایل مثل پیانو ، یخچال ساید بای ساید و آنتیک های گرانقیمت به دست کارگر متخصص سپرد. و در این موارد اکیدا توصیه ما استفاده از متخصصین است. اما خیلی ها امثال این وسایل رو ندارند. یعنی خودشون میتونن با کمک یک نفر یا بیشتر وسایل رو جابه جا کنند. هیچ وقت فکر تنهایی بلند کردن لباسشویی یا کاناپه رو نکنید ، ممکنه موقع حمل بیفته بشکنه یا از اون بدتر کمرتون رگ به رگ شه . میتونید از همسر یا دوست یا کارگر آشنای محلتون، خلاصه یه آدم مطمئن و قابل اعتماد و ترجیحا قوی کمک بگیرید. اینجوری هزینه کارگر رو خیلی کم یا اصلا پرداخت نمی کنید.

۳) دقت کردین اتوبارها میگن تا ۳ ساعت اول این مقدار هزینه و ساعت اضافه فلان قدر برای ماشین و کارگرها اضافه میشه. !! فکر کنید توصیه های شماره ۱ و ۲ از قبل انجام دادید. یعنی کلی وقت به نفع شماست و اصلا مجبور نیستید هزینه ساعت اضافه رو بدید. برای جلوگیری از هزینه ساعت اضافه توصیه می کنیم: اسباب کشی رو از صبح شروع کنید. تا به ترافیک غروب نخورید و زمان تلف بشه ، یکی دیگه از مزایای باربری صبح اینه که راننده و کارگر ها موقع بارگیری خسته نیستن و احتمال صدمه به بار کاهش پیدا میکنه

۴) در فصل تابستان اوج اسباب کشی و اوایل مهر ماه ، چند روز زودتر استعلام قیمت کنید ، آخر هفته ها تقاضا برای جابه جایی بیشتر از روزهای دیگه هفته است ، یعنی هزینه باربری وسط هفته پایینتره.

۶) درباره وسایل شکننده مثل ظروف آشپز خانه ، شیشه میز ناهار خوری و عسلی و صفحه تلویزیون وسواس داشته باشید. یعنی تا جایی که میشه با پتو و حبابدار یا روزنامه دورشو بپیچید و وسایلی که قابلیت جدا شدن دارند و از هم باز کنید.  (منبع)

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

۲ دیدگاه در “باربری ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)