باربری مشهد به گلوگاه

باربری مشهد به گلوگاه

باربری مشهد به گلوگاه

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ – ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در شهرهای مشهد یا گلوگاه زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در شهرهای مشهد یا گلوگاه می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

باربری مشهد به گلوگاه

درباره گلوگاه:

گَلوگاه یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز شهرستان گلوگاه در ناحیه شرقی استان مازندران است.

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد. به اعتقاد مورخان آماردها نخستین سکنه باستانی مازندران بودند و آماردها از آمل تا تنکابن و تپورها از آمل تا گرگان سکونت داشتند. در عصر هخامنشی در کرانه جنوبی دریای مازندران اقوام، تپوری، آمارد، آناریاکه و کادوسی سکونت داشتند. پلینیوس مورخ یونانی محل آماردها را قسمت شرقی مارگانیا شناسایی کرده‌است. استرابون(۶۳ ق. م) قوم آمارد را در کنار اقوام تپوری، کادوسی و کرتی به عنوان اقوام کوهستان نشین شمال کشور یاد می‌کند.

استرابو می‌نویسد:

تمام مناطق این کشور به استثنای بخشی به سمت شمال که کوهستانی و ناهموار و سرد است. و محل زندگی کوهنشینانی به نام کادوسی (Cadusii) و آماردی (Amardi) و تپوری (Tapyri) و کرتی (Cyrtii) و سایر مردمان دیگراست، حاصلخیز است. به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند. و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند. و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق.م. آنها را در حوالی ری سکونت دادند. و اراضی سابق آماردها به تپوری‌ها اهدا شد. و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر در آن زمان از تپوری‌ها نام می‌برد. به گفته مجتبی مینوی قوم آمارد و قوم تپوری در سرزمین مازندران می‌زیستند. و تپوری‌ها در ناحیه کوهستانی مازندران و آماردها در ناحیه جلگه‌ای مازندران سکونت داشتند. در سال ۱۷۶ ق. م فرهاد اول اشکانی قوم آمارد را به ناحیه خوار کوچاند و تپوری‌ها تمام ناحیه مازندران را فرو گرفتند و تمام ولایت به اسم ایشان تپورستان نامیده شد.

موقعیت:

گلوگاه در جنوب شرقی دریای مازندران و شمال خطالراس شمالی‌ترین رشته کوه البرز یعنی (جهان مورا) در مختصات جغرافیایی ۵۳درجه و ۴۸دقیقه طول شرقی، ۳۶درجه و ۴۵دقیقه عرض شمالی و در شرق استان مازندران و شهرستان بهشهر و غرب استان گلستان واقع شده و مساحت آن با اراضی زراعتی جنگل، مرتع، بایر و دایر حدود ۶۵ کیلومتر مربع است. این شهر در فاصله پنج کیلومتری از دریا واقع شده و ارتفاع مرکز شهر حدود ۴۰ متر از سطح دریای آزاد و ۶۷ متر از سطح دریای خزر است. این شهر در حقیقت جانشین شهر تاریخی نامیه است که بعد از تمیشه در این منطقه بزرگ‌ترین شهر قرن اول هجری بوده‌است. در شمال غربی گلوگاه تپه تاریخی گراودین، در شرق خندق کلباد و در جنوب آن بقایای جاده شاه عباسی قرار گرفته‌است که از مسیر جنگلهای سرسبز، چشمه‌ها، آبشارها و آبهای معدنی قابل توجه و دیدنی به کوه‌های شرشری محدود می‌شود و از نظر تاریخی و باستان‌شناسی اهمیتی ویژه دارد.

درباره مشهد:

مَشهَد، کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، در شمال‌شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضهٔ آبریز کشف‌رود، بین رشته‌کوه‌های بینالود و هزارمسجد واقع است. ارتفاع شهر از سطح دریا حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) است.

کامیون :

کامیون، (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry) یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که بخش بارگیر آن به‌صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان خودروی آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.

خاور:

خاور ها کاربردی ترین ماشین های باری هستند که با توجه به نوع اتاقشان تنوع زیادی دارند. از جمله خاور معمولی، خاور اتاق بزرگ، خاور بغل بازشو، خاور مسقف که هرکدام از این خاور ها برای حمل بار های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند.

به عنوان مثال :

خاور بغل بازشو برای بار های سنگین که بلند کردن آنها با دست سخت است، بسیار مناسب هستند. چرا که با باز شدن بغل های آن میتوان بار را به راحتی توسط لیفتراک درون آن قرار داد. خاور های مسقف و اتاق دار برای حمل بار های حساس مانند اثاث منزل و لوازم الکتریکی بسیار مناسب هستند و مانع از برخورد آب و باران به بار میشوند. خاور ها برای حمل بار های شهری و بین شهری مناسب هستنند و تا ۴ تن بار را به راحتی حمل میکنند. ابعاد بارگیر خاور ها به طور متوسط برابر است با ۴.۵*۲ متر و تا ارتفاع ۲.۵ تا ۲.۷ متر بار را به راحتی میتوان روی آنها قرار داد .

نیسان وانت:

نیسان بیشتر اشاره به ماشین باربری نیسان دارد که برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می‌شود. نام های دیگر وانت نیسان که در ایران استفاده می‌شود نیسان جونیور، نیسان ون، کامیون نیسان، کامیونت نیسان، کامیونت ون نیسان، زامیاد، نیسان گاوی هست. در بعضی شهرهای شمالی به وانت نیسان، سایپا می‌گویند.

باربری مشهد به گلوگاه

 

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
باربری مشهد به گلوگاه

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

باربری مشهد به گلوگاه

اگر شما در مشهد یا گلوگاه هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد یا گلوگاه دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

باربری مشهد به گلوگاه

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)