بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد

بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد

چیدن بهینه و ایمن بار در داخل انبار یا اتاق کامیون را بارچینی می‌گویند. (منبع) به انگلیسی stow یا load ترجمه می‌شود. بارچینی مثل حمل بار، یک کار تخصصی هست و بارچینی مناسب باعث می‌شود که بار بیشتری داخل ماشین قرار بگیرد و هزینه‌های شما کاهش پیدا کند. و نیاز به ماشین اضافی و یا سرویس مجدد نباشد.

بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد

بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد

معمولاْ در اسباب کشی بارچین به صورت جدا ارسال نمی‌شود و راننده نقش بارچین را دارد. به طور کلی راننده امر بارچینی را که شامل پتو پیچ کردن،لبه بندی کردن و طناب پیچ کردن برای جلوگیری از جایجایی وسایل در ماشین حمل بار بر عهده دارد و همچنین وظیفه محافظت از بار ، هنگام بارگیری و تخلیه ، به عهده راننده خواهد بود.

بارچینی خوب باعث می‌شود که هزینه های باربری شما کاهش پیدا کنید. بسیاری از کلاهبرداری‌ های باربری که در مشهد اتفاق می‌افتد به خاطر بارچینی بد هست. یعنی بارچینی بد و بارچین ناشی یکی از روش‌های کلاهبرداری باربری در مشهد است.

بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد اسباب کشی نحوه چیدمان اثاثیه داخل خاور به راننده یا کارگری چینش شیشه یا میز ناهارخوری مبلمان راحتی یخچال رخت

بارچین کیست و چه وظیفه ای دارد

مراحل بارچینی

در اسباب کشی نحوه چیدمان اثاثیه داخل خاور به راننده یا کارگری که اینکار را انجام میدهد بستگی دارد. اگر راننده یا کارگر واقعا ماهر باشد به روش زیر چیدمان بار را انجام میدهد: به ترتیب:

چینش شیشه یا میز ناهارخوری و بعد از آن ۴ پایه میز ناهار خوری

بعد از چینش کامل مبل و شیشه، نوبت به رختخواب و پتو و وسایل سبک پارچه ای میرسد تا راننده بذاره بالای مبل ها

مرحله بعد نوبت میز کنسول، دراور، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است تا زیرسازی برای بقیه وسایل سبک خرده بارها درست بشه

وسایل بالا که تمام شد نوبت به کمد و وسایل اتاق خواب میرسد

[aparat id=’nAQky’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)