بزرگترین باربری مشهد سنندج

بزرگترین باربری مشهد سنندج

بزرگترین باربری مشهد سنندج

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ – ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در شهرهای مشهد یا سنندج زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در شهرهای مشهد یا سنندج می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

بزرگترین باربری مشهد سنندج

درباره سنندج:

سَنَندَج، (به کردی: سنه یا سنه‌دژ) مرکز استان کردستان و بیستمین شهر بزرگ ایران است. این شهر در غرب ایران قرار گرفته‌است. سنندج در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوایی معتدل و کوهستانی دارد. این شهر از سوی غرب به کوه آبیدر، از شمال به کوه شیخ معروف از جنوب به کوه سراج‌الدین و از شرق به کوه خاتون شیشه‌رێ و گردنه لیلاخ محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت ۹۵/۷۶۴ هکتار گسترده‌است. جمعیت این شهر بر اساس برآورد سال ۱۴۰۰خورشیدی، ۵۵۰٬۰۰۰ نفر بوده‌است.

سنندج به عنوان یکی از پایتخت‌های موسیقی جهان معرفی شده‌است. پایتخت نوروز جهان شهر خلاق موسیقی شهر مساجد شهر هزار تپه و پایتخت کتاب ایران شناخته می‌شود. سنندج در جمع ۲۴۵ شهر شبکهٔ شهرهای نوآور جهانی یونسکو و همچنین ۲۸ شهر نوآور موسیقی جهان نیز قرار دارد.

سنندج به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فعالیت‌های شهرسازی عصر صفوی و قاجار، از بافت شهری سنتی با ارزشی برخوردار است که سازه‌های مسکونی و عام‌المنفعهٔ متعددی مانند حمام، مساجد و بازار در آن باقی مانده‌است؛ این شهر دارای محدودهٔ بافت تاریخی-فرهنگی با گستردگی‌ای برابر ۱۲۰ هکتار است.

درباره مشهد:

مَشهَد، کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، در شمال‌شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضهٔ آبریز کشف‌رود، بین رشته‌کوه‌های بینالود و هزارمسجد واقع است. ارتفاع شهر از سطح دریا حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) است.

کامیون :

کامیون، (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry) یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که بخش بارگیر آن به‌صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان خودروی آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.

خاور:

خاور ها کاربردی ترین ماشین های باری هستند که با توجه به نوع اتاقشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی، خاور اتاق بزرگ، خاور بغل بازشو، خاور مسقف که هرکدام از این خاور ها برای حمل بار های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال خاور بغل بازشو برای بار های سنگین که بلند کردن آنها با دست سخت است، بسیار مناسب هستند چرا که با باز شدن بغل های آن میتوان بار را به راحتی توسط لیفتراک درون آن قرار داد. خاور های مسقف و اتاق دار برای حمل بار های حساس مانند اثاث منزل و لوازم الکتریکی بسیار مناسب هستند و مانع از برخورد آب و باران به بار میشوند. خاور ها برای حمل بار های شهری و بین شهری مناسب هستنند و تا ۴ تن بار را به راحتی حمل میکنند. ابعاد بارگیر خاور ها به طور متوسط برابر است با ۴.۵*۲ متر و تا ارتفاع ۲.۵ تا ۲.۷ متر بار را به راحتی میتوان روی آنها قرار داد .

نیسان وانت:

نیسان بیشتر اشاره به ماشین باربری نیسان دارد که برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می‌شود. نام های دیگر وانت نیسان که در ایران استفاده می‌شود نیسان جونیور، نیسان ون، کامیون نیسان، کامیونت نیسان، کامیونت ون نیسان، زامیاد، نیسان گاوی هست. در بعضی شهرهای شمالی به وانت نیسان، سایپا می‌گویند.

 

 

بزرگترین باربری مشهد سنندج

 

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
بزرگترین باربری مشهد سنندج

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

بزرگترین باربری مشهد سنندج

اگر شما در مشهد یا سنندج هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد یا سنندج دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

بزرگترین باربری مشهد سنندج

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)