بسته بندی کفش

بسته بندی کفش

معرفی روش ها و نکات مهم :

کفش هایی را که دیگر نیازی به آن ها ندارید را به افراد نیازمند ببخشید تا تعداد کفش کمتری برای بسته بندی داشته باشید. کفش هایی که نیاز به تعمیر دارند را به کفاشی ها بسپارید و برای راحتی کار خود می توانید آن ها را بعد از اسباب کشی از کفاشی تحویل بگیرید.

[aparat id=’f5wR7′]

مشاوران حرفه ای ما پیشنهاد می کنند :

که برای حفظ شکل کفش ، یک جفت جوراب را جمع کنید و آن را در داخل کفش ها قرار دهید. یک کفش را تهیه کنید ، یک لنگه کفش را در کارتون قرار دهید و یک روزنامه یا کاغذ را بر روی آن بکشید. سپس لنگه کفش دوم را مقابل اولی قرار دهی و یک تکه کاغذ دیگر بر روی آن قرار دهید. این روند را برای تمام کفش های خود تکرار کنید ، از سنگین ترین کفش ها شروع کنید و به سبک ترین  کفش کار خود ادامه دهید تا کفش های سبک ترتان له نشود.

بسته بندی کفش برای اسباب کشی

سعی کنید :

جعبه های کفش خود را نگه دارید. برای ایمن نگه داشتن کفش های خود در حین اسباب کشی بهتر است. آن ها را درون جعبه ای که هنگام خرید در آن قرار داشتند. قرار دهید و سپس در کارتون هایی با اندازه متوسط ​​قرار دهید. اگر کارتون کفش های قیمتی و گران بهای خود را حفظ نکرده اید ، می توانید به کفش فروشی ها مراجعه کنید آن ها حتما می توانند در تهیه جعبه مناسب برای کفش هایتان به شما کمک کنند.

قادر به تهیه جعبه های متناسب نشدید :

می توانید یک کارتون بزرگ محکم و مقاوم را تهیه کنید. و هر کفش را به صورت جداگانه در روزنامه بپیچید یا آن ها را در کیسه های پلاستیکی قرار دهید. و سپس آن ها را به صورت منظم در کارتون بزرگ بچینید. جعبه ها را با نوار  چسب به خوبی مهر و موم کنید و از برچسب ها برای نشانه گذاری بر روی کارتن ها استفاده کنید.

بسته بندی کفش برای اسباب کشی

حتما شما هم کفش های گران قیمت و با ارزشی دارید که نسبت به آن ها بسیار حساس می باشد. و دوس ندارید در هنگام اسباب کشی هیچ اتفاقی برای آن ها بیفتد. از جعبه های کوچک و متناسب با ابعاد کفش استفاده کنید. با این روش هر جفت کفش در یک جعبه قرار می گیرد.  و داخل کفش ها را نیز با کاغذ ، پارچه  و یا جوراب پر کنید. برای محافظت از پاشنه کفش های پاشنه بلند به دور پاشنه کفش روزنامه یا پارچه بپیچید تا دچار آسیب نشود.

کفش های ورزشی و کفش سالن :

برای ورزشکاران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. و مطمئنا هیچ ورزشکاری دوست ندارد در حین اسباب کشی اتفاقی برای کفش هایشان پیش بیاید. توصیه می شود برای شستشوی کفش های ورزشی از مواد شوینده استفاده نکنید. می توانید برای رفع گرد و خاک از کفش هایتان از آب استفاده کنید. بعد از تمیز کردن کفش های ورزشی برای جلوگیری از تغییر فرم آن ها داخل کفش ها را با جوراب یا روزنامه پر کنید.

بسته بندی کفش برای اسباب کشی

اگر به نظر شما بسته بندی کفش و یا حتی دیگر اثاثیه منزل در حین اسباب کشی کاری طاقت فرسا می باشد ، برای انجام این کارها می توانید از اتوبار مدیر بار کمک بگیرید. پرسنل ماهر و کارآزموده شرکت باربری مدیر بار با داشتن تجربه بالا. امیدواریم این نکات از متخصصان حرفه ای ما در نگه داشتن کفش در بهترین شرایط در طی اسباب کشی به شما کمک کند.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه در “بسته بندی کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)