بلوار کامیاب

بلوار کامیاب
در منطقه ۲ شهری مشهد قرار گرفته. از جمله مکان‌های گردشگری مشهد که در این منطقه قرار داره آرامگاه نادرشاه افشاره که هر سال مورد بازدید خیلی از زائران و گردشگران مشهد قرار می‌گیره. ایستگاه راه‌آهن، زایشگاه و بیمارستان ام‌البنین مشهد هم در این منطقه قرار دارند.
بلوار کامیاب

نقشه‌ بلوار کامیاب

این بولوار از شمال به ایستگاه راه‌آهن و بلوار مجلسی، از جنوب به خیابان کاشانی و حسین باشی، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به بلوار عبدالمطلب می‌رسد.

بلوار کامیاب

باربری های محدوده بلوار کامیاب

بلوار کامیاب

باربری نزدیک بلوار کامیاب :

با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد با نام تجاری مدیربار به تمام اهداف خود دست یافته است و امیدوار هستیم با حمایت عموم مردم عزیزمان بتوانیم این مسیر را به قوت خود ادامه دهیم. یادمان باشد هرباربری نمیتواند امین و مطمئن برای اثاثیه و کالای منزل و اداری با ارزش شما باشد. به عنوان مثال رعایت نکاتی مانند استفاده کردن از آسانسور و استفاده نکردن از آن و … بسیار مهم می باشد.
اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.بلوار کامیاب مشهد مشاوره اسباب کشی آنلاین اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار باربری خاور نیسان وانت کامیون کارگر بسته بندی نزدیک محدوده کوچه

اسباب کشی آنلاین :

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید.  مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره :

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

سرویس هوشمند :

اپلیکیشن و سرویس هوشمند مدیربار این امکان را به شما می دهد. تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید.

همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد. تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید اپلیکیشن مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزو آنلاین :

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید  و از قیمت ها مطلع شوید و در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بلوار کامیاب

[aparat id=’gJQWj’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “بلوار کامیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)