بیمه باربری چه نوع بیمه ایست

بیمه باربری چه نوع بیمه ایست

بیمه باربری ( حمل و نقل) محافظت در برابر تمام خطرات ،از دست دادن یا آسیب جسمانی به حمل و نقل به هر علت خارجی در طول حمل و نقل، چه از طریق زمین، دریا یا هوا را فراهم می کند و بیمه کننده متعهد می شود تا در قبال بروز هرگونه آسیب به کالا و محموله خسارت و غرامت آن را به بیمه شونده پرداخت نماید.

این نوع بیمه‌نامه شامل بیمه کالا و محموله هایی است که در محدوده شهرهای ایران جا به جا می شوند ، شرایط و مفاد آن طبق مقررات داخلی ایران تدوین شده  ودر راستای حمایت از تولیدکنندگان وتجاری که درداخل کشور فعالیت می کنند ارائه میشود . این بیمه در قبال خطرهای ناشی از واژگونی وسیله حمل و نقل ، انفجار و آتش‌سوزی و همچنین ازبین رفتن وتصادف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه باربری چه نوع بیمه ایست؟

این بیمه شامل کالا هایی می شود که بنا به نیاز های اقتصادی کشورو مصلحتهای مملکتی از یک کشور خارجی به ایران وارد می گردند.

بیمه باربری چه نوع بیمه ایست

بیمه باربری صادراتی :

این بیمه شامل کالا هایی می شود که از ایران به یک کشور دیگر صادر می گردند.

مهمترین خسارات :

ناشی از حادثه وسیله نقلیه آتش سوزی ، سرقت ، تصادt و چپ کردن و شکستگی ، زنگ زدگی و عدم تحویل کالا است. معمولا اعتبار بیمه نامه های حمل و نقل زمینی از زمان تحویل در مقصد مندرج در بیمه نامه خاتمه می یابد.

بیمه باربری هوایی :

انواع پوششهای بیمه :

پوشش بیمه ای کامل یا نوع A شامل موارد زیر می باشد:

این نوع بیمه کاملترین نوع بیمه می باشد ومعمولا شامل کالاهای آسیب پذیر و حساس می باشد . در واقع شامل کلیه خطرات به جز استثنائات می شود.

بیمه باربری چه نوع بیمه ایست؟

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

۱ دیدگاه در “بیمه باربری چه نوع بیمه ایست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)