توزیع لاستیک رانندگان جاده ای

توزیع لاستیک رانندگان جاده ای

طرح توزیع انبوه لاستیک :

مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش مدیربار نیوز، براساس توافق صورت گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و به تدریج طی روزهای آتی در شهرهای مختلف کشور، فرایند توزیع اجرایی می‌شود.

توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان جاده ای

توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای آغاز شد

براساس اولویت‌بندی شهرهای کشور :

 بر مبنای میزان فعالیت است. براین اساس، توزیع لاستیک در سه اولویت انجام می‌شود که در اولویت نخست ، لاستیک مورد نیاز در شهرهای بندرعباس، بندر امام (ره)، اصفهان، شیراز، قزوین، تهران، کرمان، تبریز ، یزد و اراک انجام شده و اولویت‌های بعدی طی روزهای آتی از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان جاده ای

توزیع لاستیک در سه اولویت انجام می‌شود :

اولویت‌های بعدی طی روزهای آتی از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این گزارش با اشاره به این که این لاستیک‌ها هم شامل لاستیک‌های وارداتی و هم لاستیک‌های مربوط به تولیدکنندگان داخلی می‌باشد. انجمن واردکنندگان لاستیک در پایانه بندرعباس، بندر امام (ره) و شیراز مستقر شده‌اند. که در روزهای آینده توزیع می‌شود. در شهرهای بزرگ نیز توزیع لاستیک در محل پایانه‌های بار و در سایر شهرها از طریق نمایندگی‌های فروش لاستیک انجام خواهد شد.

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت : از ۱۴ تیرماه سال‌جاری توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی صرفاً از طریق صدور معرفی‌نامه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به توزیع‌کنندگان انجام می‌شود .

داریوش امانی معاون حمل و نقل :

این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : طی جلسات برگزار شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه در محل وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، ستاد تنظیم بازار ، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، انجمن صنفی تولید و وارد کنندگان لاستیک ، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل بار و مسافر مقرر گردید از روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه اطلاعات لاستیک‌های مورد نیاز از نظر تعداد ، سایز و قیمت که در اختیار عاملین مجاز توزیع کننده قرار گرفته است ، در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده شود که بر اساس آن توزیع کنندگان صرفاً با معرفی‌نامه‌های صادره توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رانندگان اجازه دارند به مدت یک هفته نسبت به فروش لاستیک با قیمت مصوب اقدام نمایند .

وی افزود : توزیع‌کنندگان به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی‌نامه‌های صادره نداشته و در صورت مشاهده مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز ، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد . این روند هر هفته به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .

توزیع لاستیک‌های وارداتی :

اظهار داشت : موجودی لاستیک‌ها از وارد کنندگان اخذ و طبق روال فوق اقدام می‌شود. و از این تاریخ به بعد کلیه لاستیک‌های وارداتی مورد نیاز بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صرفاً از روش مذکور توزیع خواهد شد. در صورت نیاز این آمادگی از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد. تا محل مناسبی را در پایانه‌های بار و مسافر در اختیار توزیع کنندگان لاستیک قرار دهد .

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “توزیع لاستیک رانندگان جاده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)