۱- مدیربار چه خدماتی ارائه می دهد؟

مدیربار ،یک واحد صنفی مجاز تحت نظارت اتحادیه حمل و نقل درون شهری مشهد است که خدمات حمل وسایل منزل با کامیون، نیسان و وانت، و نیز خدمات بسته بندی، چیدمان و فنی را ارائه می دهد.

۲- تفاوت مدیربار با سایر باربری ها و خدمات اسباب کشی چیست؟

قیمت های مدیربار ثابت و بدون افزایش است. ثبت سفارشات اسباب کشی در مدیربار به صورت اینترنتی از طریق وب سایت یا اپلیکیشن اندروید مدیربار انجام می شود. بنابراین شما می توانید از ابتدا قیمت نهایی اسباب کشی خود را ببینید و تصمیم گیری کنید. در مدیربار درخواست انعام اجباری نیز ممنوع است.

۳- چه روزهایی اسباب کشی خوب است؟

باربری ها معمولا در فواصل مختلفی از سال و همچنین ایام وسط هفته تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر میگیرند، اگر عجله ای در جا به جایی ندارید می توانید وسط هفته انجام دهید.

۴- برای بسته بندی وسایل اسباب کشی چه کار باید بکنم؟

جهت بسته بندی می توانید خودتان اقدام به این کار کنید (با استفاده از جعبه و کارتن) و یا از همکاران ما بخواهید که این کار را در اسرع وقت برای شما انجام بدهند.

۵- جعبه ها و کارتن های حمل بار هزینه جدایی دارد؟

بله –تمامی هزینه ها مطابق با تعرفه های درج شده محاسبه می شود.

۶- توصیه مدیربار برای یک اسباب کشی آسان و بدون دغدغه چیست؟

متن توصیه های مدیربار در مورد بسته بندی وسایل و شرایط و قوانین سایت را بخوانید و یا اپلیکیشن مدیربار را نصب کنید یا از طریق دکمه استعلام قیمت و ثبت درخواست بر روی سایت اقدام کنید و باقی کار را به ما بسپارید.

۷- چگونه نگران وسایل شکستنی و گرانقیمت در حین اثاث کشی نباشیم؟

مدیربار با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از اصول درست چیدمان ، در تلاش است تا نگرانی شما را به آرامش تبدیل کند. البته مقالات مدیربار در این زمینه نیز در بایگانی وبسایت مدیربار هستند.

۸- چگونه می‌توانم قیمت سفارش خود را استعلام کنم؟

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندروید یا وب سایت مدیربار، با انتخاب دقیق فاکتورهای مختلف باربری مانند نوع ماشین، تعداد کارگر، مسیر و … پیش فاکتور و مبلغ نهایی را مشاهده کنید.

۹- بیمه باربری چیست؟

قراردادی است که بین بیمه گر و بیمه گذار امضا می شود و معمولا جهت حمل کالاهای حساس به نقاط دوردست و یا جهت فریت و کارگو، قرارداد آن بسته می شود. در بارهای درون شهری هیچ شرکت بیمه ای به دلایل شخصی یا سیاست های کاری تحت پوشش قرار نمی دهد.

۱۰- چگونه قیمت باربری های را مقایسه کنیم؟

یکی از خصوصیاتی که مدیربار در اختیار کاربران خود قرار داده است، استعلام قیمت قبل از سفارش است و با توجه به استعلام از باربری های دیگر این امکان در اختیار مشتریان است تا به صرفه ترین راه را انتخاب کنند.

۱۱- آیا مشتری باید به تیم باربری انعام پرداخت کند؟

انعام کاملا اختیاری است و اجباری در کار نیست. این کار بسته به رضایت کاربر، در اختیار وی قرار داده شده است. اگر هنگام اسباب کشی، با درخواست انعام از سوی تیم باربری روبرو شدید. لطفا با پشتیبانی تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را گزارش کنید.

۱۲- چه تعداد کارگر باربر برای من مناسب است؟

با توجه به حجم بار و تعداد طبقات ساختمان خود، تعداد کارگر باربر را انتخاب کنید. توصیه می‌شود برای اسباب کشی در ساختمانی با طبقه بالاتر از ۳ طبقه، از ۴ کارگر استفاده کنید. لازم به ذکر است، راننده یکی از ۴ کارگر محسوب می‌شود که وظیفه چیدمان بار در داخل ماشین را برعهده دارد.

۱۳- آیا می‌توانم تعداد کارگران کمتری درخواست دهم؟

با توجه به طبقه و وسایل سنگین بار شما، اگر تعداد کارگر انتخابی شما کمتر از حد لازم باشد، احتمالاً راننده ای درخواست شما را نمی پذیرد چرا که مدت زمان اسباب کشی و خستگی تیم باربری بیش از حد معمول خواهد شد.

۱۴- اگر فاصله پارک ماشین تا درب ورودی منزل زیاد باشد هزینه اضافه ای باید بپردازم؟

در صورتی که محل پارک ماشین تا درب ورودی منزل بیشتر از ۲۰ متر فاصله داشته باشد راننده این فاصله را محاسبه می کند و در سیستم ثبت می کند و مبلغی بر اساس متراژ به فاکتور اضافه می گردد.

۱۵- اگر با بدرفتاری و بی‌احترامی تیم باربری روبرو شدم، چه کنم؟

یکی از اهداف مدیربار، احترام و ایجاد رضایت خاطر کاربر است. اگر هنگام اسباب کشی، با بدرفتاری یا بی‌احترامی از سوی تیم باربری روبرو شدید؛ لطفا بلافاصله با بخش پشیتبانی مدیربار تماس بگیرید. در کنار گزارش، شما می‌توانید به رفتار تیم باربری نمره پایین بدهید. بخش پشتیبانی، با بررسی نمرات رانندگان، بدرفتاری آنها را پیگیری خواهد کرد.

۱۶- کارگر بسته بندی چه کارهایی انجام می‌دهد؟

کارگر بسته بندی بنا به میزان نیاز مشتری می تواند: وسایل حساس را با استفاده از سلفون و پلاستیک‌های محافظ حباب‌دار بسته بندی ‌کند؛ وسایل شکستنی را بسته بندی و در کارتن چینش کند، وسایل منزل را در کارتن چیده و برای اسباب کشی آماده کند. هزینه کارگر بسته بندی به صورت ساعتی در نظر گرفته می شود. در صورت سفارش کارگر بسته بندی پیش از رسیدن زمان اسباب کشی با شما تماس گرفته می شود و در مورد زمان مورد نیاز خدمات به شما مشاوره ارائه می شود.

۱۷- کارگر فنی چه کارهایی انجام می‌دهد؟

کارگر فنی، امور باز کردن و نصب لوازم خانه را انجام می‌دهند. این لوازم بنا به درخواست مشتری شامل پرده، لوستر و وسایل برقی مانند یخچال و لباسشویی و … می‌شود.

۱۸- شرایط خدمات ضدعفونی چیست؟

در حال حاضر، دستگاه ضدعفونی فقط برای سرویس کامیون در دسترس است. کارگران با استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده، تمام محفظه باری کامیون را ضدعفونی می‌کنند. هچنین بنا به خواست مشتری وسایل و منزل نیز ضدعفونی خواهد شد. برای درخواست دستگاه ضدعفونی‌کننده، لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

Call Now Buttonسفارش تلفنی