شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت

شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت

راننده شهری و بین شهری :

احتمالا می‌دانید که تعطیلی در کار شما معنا ندارد؛ چراکه در تمام ساعت شبانه‌روز در حال جابه‌جایی کالا یا مسافر هستید. گذران زندگی با حقوق دریافتی کم و بیش ساده نیست. البته این تنها مشکل پیش روی رانندگان نیست. گاهی اوقات مشکلات فراتر از ساعت کاری و حقوق کم است. شاید عجیب باشد که بگوییم شما هم مثل یک کارمند ساده مشمول دریافت بیمه رانندگان تامین اجتماعی هستید. در طی تمام این سال‌ها به ندرت می‌توانید راننده‌ای را پیدا کنید که به صورت منظم بیمه‌اش توسط کارفرما یا خویش‌فرما رد شده باشد. در حالی که این حق تمام رانندگان است تا بتوانند از مزایای بیمه برای کاهش هزینه‌های درمان استفاده کنند. اگر مصمم هستید تا از امسال بیمه تامین اجتماعی را رد کنید و از شرایط آن بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بارشرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بار

صدوربارنامه آنلاین به همراه بیمه – جهت اطلاع از قوانین شرکت های حمل و نقل می توانید لینک های بالا را لمس کنید.

شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بار

بیمه رانندگان تامین اجتماعی چیست؟

بیمه رانندگان تامین اجتماعی یکی از انواع بیمه‌هایی است که سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از افراد وضع کرده است. در واقع این نوع بیمه به رانندگان شهری و بین شهری داده می‌شود که گواهینامه معتبر و مرتبط با خودرو خود را دارند و هم‌چنین دفترچه کار رانندگان برایشان صادر شده است. در غیر این صورت به دلیل نداشتن شرایط کافی، امکان برخورداری از بیمه تامین اجتماعی و مزایای آن را ندارند.

بیمه تکمیلی رانندگان چیست؟

بیمه تکمیلی نوعی از بیمه‌های درمان است که تمام رانندگان خودروهای عمومی، باری و مسافری می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. تنها نکته مهم اینجا است که زمان دریافت بیمه تکمیلی رانندگان کامیون، تاکسی، اتوبوس و … همراه داشتن کارت هوشمند و گواهینامه الزامی است. در غیر این صورت دریافت بیمه امکان‌پذیر نیست. هزینه برخی از جراحی‌ها مثل عمل بینی و عمل‌های زیبایی صورت تحت پوشش این نوع بیمه نیستند و نیاز است تمام هزینه توسط رانندگان پرداخت شود.

نکته: بیمه تکمیلی رانندگان شامل دندان‌پزشکی، آزمایشات پزشکی و جراحی‌ها است. اگر از سقف مجاز عبور نکرده باشید، می‌توانید بخشی از این هزینه‌ها را با بیمه تکمیلی پرداخت کنید.

از شعبه های تحت نظر اتحادیه کشوری است :

میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد. همچنین مدت زمان زیادی برای نقل مکان اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبرکه دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم منزل شما نمی رسد. اما در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. تا در این روزهای شلوغ و پر ترافیک مشهد جابجایی اثاثیه منزل و لوازم شرکت خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات باربری از مشهد به همه شهرهای ایران به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بار

چه کسانی مشمول پرداخت بیمه رانندگان هستند؟

تمام افرادی که وسیله‌نقلیه حمل و نقل عمومی، باری و مسافری شهری و بین شهری دارند، اعم از کامیون‌ها، کامیونت‌ها، مینی‌بوس، اتوبوس و تاکسی‌ها مشمول پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان هستند. نکته مهم اینجا است که بیمه تامین اجتماعی رانندگان شهری و بین شهری یکسان نیست و مزایای آن بر اساس میزان پرداختی حق بیمه متفاوت است. از طرفی طبق قانون و برخلاف باور افراد، رانندگان صرفا باید بخشی از حق بیمه را پرداخت کنند و نیاز نیست کل مبلغ توسط آن‌ها پرداخت شود؛ مگر اینکه کارفرمایی نداشته باشند. اگر حداقل ۳ ماه بیمه خود را پرداخت کنند، می‌توانند از مزایای آن بهره‌منده شوند.

پرداخت حق بیمه رانندگان بین شهری با چه کسی است؟ راننده یا کارفرما!

پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان برای وسایل نقلیه حمل و نقل مسافر یا باری بین شهری از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما روند واریز و رد کردن بیمه برای تمام وسایل نقلیه یکسان نیست. نیاز است ابتدا بررسی کنیم که خودرو در کدام دسته قرار دارد تا معلوم شود پرداخت بیمه رانندگان با کارفرما است یا خود شخص باید نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کند.

حالت اول: مالک خودرو شخصی به جز راننده است.

برای پرداخت بیمه رانندگان باید ابتدا مشخص شود که مالک خودرو شخصی حقیقی است یا حقوقی؛ چرا که شرایط واریز بیمه تامین اجتماعی متفاوت است. گاهی اوقات وسیله‌نقلیه حمل و نقل بار و مسافربری بین شهری متعلق به راننده نیست. اگر شخص حقوقی یا حقیقی این مالکیت خودرو را برعهده داشته باشد و کارگاه داشته باشد، باید به‌عنوان کارفرما حق بیمه راننده را پرداخت کند. به این نوع بیمه، بیمه اجباری نیز گفته می‌شود.

اگر مالک وسیله‌نقلیه شخص حقیقی باشد و در واقع مکان مشخصی نداشته باشد. در این شرایط قطعا کد کارگاهی نیز وجود ندارد. در نتیجه راننده باید شخصا نسبت به رد کردن بیمه اجباری خود اقدام کند.

حالت دوم: وسیله نقلیه متعلق به راننده است

اگر وسیله‌نقلیه حمل و نقل مسافر یا باربری بین شهری متعلق به راننده باشد، پرداخت بیمه رانندگان بر عهده راننده است. در غیر این صورت به دلیل عدم پرداخت بیمه رانندگان و تایید پرداخت از سوی سازمان تامین اجتماعی، اجازه دریافت دفترچه کار رانندگی را ندارد و در نتیجه مشمول دریافت مزایای بیمه تامین اجتماعی رانندگان نیست. شاید برایتان این سوال پیش‌آمده باشد که منظور از دفترچه کار چیست؟ و چطور باید آن را دریافت کنیم. در ادامه این بخش توضیح بیشتری خواهیم داد.

دفترچه کار رانندگان چیست؟

دفترچه کار رانندگان (کارت هوشمند) به نوعی مجوز گفته می‌شود که از طریق سازمان حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای رانندگان حمل و نقل مسافر و باربری بین شهری فعال صادر می‌شود. در نظر داشته باشید بیش از ۱۰ سال است که دفترچه کار رانندگان حذف شده و کارت هوشمند رانندگان جایگزین آن شده است؛ اما با این حال هنوز هر دوی این عبارت‌ها کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • بسته بندی اثاثیه منزل
  • بسته بندی لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور
  • پیش ثبت نام

  • (توضیحات بیشتر)

[aparat id=’Uqp50′]

شرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بارشرایط ثبت نام بیمه رانندگان وانت بار

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)