محله هنرستان مشهد

تاریخچه محله هنرستان

محله هنرستان مشهد در منطقه ۹ مشهد قرار داره. در ابتدای بلوار هنرستان ایستگاه خط ۱ قطار شهری مشهد قرار داره که دسترسی به مناطق
مختلف مشهد رو آسان می‌کنه. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه، بوستان پیچک و بوستان میثاق در حاشیه بلوار هنرستان قرار دارند.

بلوار هنرستان از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بلوار هاشمیه و از غرب به بلوار هفت‌تیر می‌رسد.

محله هفت تیر مشهد

درباره محله هنرستان بیشتر بدانیم..

محله هنرستان در استان خراسان رضوی و در محدوده‌ی غربی شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه ۹ قرار گرفته است و از شرق با بزرگراه وکیل آباد، از جنوب با میدان هاشمیه، بلوار هاشمیه، بلوار پیروزی و میدان هنرستان و از غرب با بلوار هفت تیر محدود شده است و با محله‌های ‌نیرو هوایی، هفت تیر، چهارچشمه، نیروی هوایی، دانشجو، کوثر، فرهنگ، آب و برق، هنرستان، حافظ مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران مهستان شاندیز، رستوران میچکا، رستوران ایتالیایی برگو، بوستان میثاق، پردیس سینمایی گلشن مشهد، رستوران سنتی تبریزی ها، بوستان پیچک، بازار میوه و تره بار هاشمیه، بوستان گل بن و رستوران ارم اشاره کرد.

 

تاریخچه:

جمعیت فعلی منطقه هنرستان براساس سرشماری نفوس ۳۰٫۰۰۰ نفر است. اقشار ساکن در این منطقه جوانان تحصیلکرده و دانشجویان و اساتید دانشگاه می باشد. منطقه هنرستان منطقه ای با قدمت سنی ۲۰سال و وسعت ۱۸۵ هکتار است.

بافت شهری و اجتماعی:

تنها منطقه ای که از گذشته تا کنون سکونت و فضای مسکونی و آرامش خود را از دست نداده و یکی از مهم ترین نشانه های هویت محله است مجتمع مسکونی فرهنگیان است. در ابتدای خیابان هنرستان کاربری مسکونی و محله ای بسیار خلوت است که در کوچه پس کوچه های این محله سر بزنید شاهد این امر خواهید بود.

[aparat id=’gJQWj’]

باربری نزدیک سامانیه قناد هنرستان مشهد

مزایای اتوبار آنلاین به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری آنلاین مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

کارشناسان مدیر بار برای ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی آماده هستند. با ما تماس بگیرید:

دیدگاهتان را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید و یا از تجربه تان با باربری مدیربار بگویید..

محله هنرستان مشهدمحله هنرستان مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه در “محله هنرستان مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)