مدیربار، بهترین باربری اسباب کشی در مشهد

مدیربار، بهترین باربری اسباب کشی در مشهد

اولین استارت آپ باربری هوشمند مشهد است که توسط تیمی از متخصصین و دانش آموختگان ارشد علم نرم افزار از دانشگاه های معتبر مشهد است که آمده اند تا برای رفاه حال شهروندانشان خدمتی صادقانه انجام دهند.

لیکن اپلیکیشن و سایتی را در ابتدای راه پیاده سازی نمودند تا بوسیله آن سرویس های بهتری در اختیار شهروندان مشهدی قرار دهند. سایت مدیربار دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و دارای نشان ملی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال است.

مدیربار در تلاش است تا ساختار باربری مشهد را با پیاده سازی بستری امن در راستای بهینه سازی این صنف انجام دهد.

در مدیربار ،نیروهای حرفه ای آموزش دیده با ابزار و وسیله های مهندسی شده حمل کالا به کمک شما همشریان محترم می آیند تا بتوانند نسبت به وظیفه خود به درستی ایفای نقش کنند.

مدیربار، بهترین باربری اسباب کشی در مشهد

در مدیربار، رانندگان خوش اخلاق ،متعهد و مومن برای حمل کالای شما به کمک شما می آیند. توسط تیم پشتیبانی بار شما صفر تا صد مدیریت می شود. ما برای شما فاکتور صادر کردیم تا نسبت به پرداخت هزینه واقعی باربری اطلاع دقیقی داشته باشد.

مدیربار اولین استارت آپ باربری اینترنتی مشهد است . همیشه همراهتان خواهیم بود. مدیربار، بهترین باربری اسباب کشی در مشهد

اسباب کشی به تنهایی در مشهد

همه چیزهایی که نیاز دارید تا اسباب کشی را به تنهایی انجام دهید

اگر دوست دارید بدون زحمت و به اصطلاح (VIP ( Very important person اسباب کشی کنید مدیربار درخدمت شماست. در این مقاله توضیح میدهیم که چگونه میتوانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید اسباب کشی کنید فقط کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن مدیربار یا تلفنی این کار را انجام دهید. در این مقاله توضیح میدهیم که اسباب کشی VIP چیست؟

شما میتوانید از اتوبار مدیربار ، هم یک اسباب کشی عادی با قیمتی مناسب را درخواست کنید هم میتوانید کارگر فنی ، کارگر چیدمان و کارگر بسته بندی را علاوه بر کارگر باربری سفارش داده ، ناظر اسباب کشی را برای کنترل اسباب کشی خود به خدمت گرفته و کارتن ، سلفن و پلاستیک حبابدار را با قیمت مناسب را از فروشگاه لوازم اسباب کشی مدیربار سفارش دهید.

کارگر فنی | بازکردن لوستر ، شیرگاز ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و…

کارگر فنی یا اوستاکار برای بازکردن وسایل به کمک شما می آید شما میتوانید از صفحه ثبت سفارش مدیربارتعداد این کارگر را مشخص کنید. تا به صورت لاکچری (لاکشری یا لاکژیری درسته البته) دست به سیاه و سفید نزنید.

کارگر بسته بندی وسایل مورد نظر شما را برای شما بسته بندی میکند ، از این تعداد کارگر هرتعداد که بخواهید میتوانید سفارش دهید تا به سرعت وسایل شما را بسته بندی کنند.

کارگر چیدمان در مقصد به شما کمک میکند تا وسایل خود را به سرعت برق و باد بچینید و آب از آب تکان نخورد. از کارگر چیدمان نیز هرچند تا که بخواهید از همان صفحه ثبت سفارش اتوبار میتوانید درخواست کنید.

ناظر اسباب کشی و بیمه وسایل

ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی را میتوانید هنگامی که پشتیبانی با شما تماس گرفت برای انجام هرچه بهتر سفارشات درخواست کنید .

فروشگاه کارتن ، سلفن و…

از فروشگاه مدیربار یا از پشتیبانی مدیربار میتوانید سفارشات خود را مشخص کرده و کمتر از قیمت بازار با کیفیت خوب پول آن را بپردازید.

رزرو اسباب کشی و اتوبار از چند روز قبل

شما میتوانید از چند روز یا چند ماه قبل سفارش اسباب کشی خود را با تمام جزئیات ثبت کنید و به آسانی اسباب کشی خود را انجام دهید.

مدیربار، بهترین باربری اسباب کشی در مشهد

 

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)