نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

اگر می خواهید نحوه استفاده از پلاستیک حبابدار هنگام بسته بندی را یاد بگیرید ، این مطلب را دنبال کنید تا با آن آشنا شوید.

بدون شک ، پلاستیک حبابدار از موارد ظریف ، شکننده و حساس در برابر خراشیدگی ، شکستگی و همچنین هر نوع آسیب به دلیل لرزش های بیش از حد یا شوک در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. همراه با کاغذ بسته بندی ، باید از نایلون حبابدار استفاده کنید تا وسایل شکننده خود را کاملاً محافظت کنید و با امنیت به خانه جدید برسید.

اگر می خواهید بدانید که از پلاستیک حبابدار چگونه استفاده کنید و روش صحیح استفاده از پلاستیک حبابدار در طول اسباب کشی را یاد بگیرید ، در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم در مورد پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار در دهه ۱۹۵۰ میلادی در نتیجه تلاش ناموفق دو مهندس  به نام های آل فیلدینگ و مارک چاوانس برای اختراع کاغذ دیواری پلاستیکی ۳ بعدی ایجاد شد.

در ابتدا ، از نایلون حبابدار ، به طور عمده برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی حساس استفاده می شد. اما امروزه ، از این ماده برای محافظت از انواع اقلام شکننده استفاده می شود.

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

چرا پلاستیک حبابدار برای بسته بندی مناسب است؟ در اینجا برخی از مهم ترین مزایای بسته بندی کردن با این نایلون ها در طی مراحل بسته بندی آورده شده است:

باعث محافظت بیشتر می شود:

هوایی که بین صفحات پلاستیکی به دام می افتد ، ویژگی های برجسته را ارائه می دهد که به جداسازی وسایل بسیار شکننده و حساس از هر گونه اثرات مضر در حین اسباب کشی در خانه  از شوک ، لرزش و برخورد تصادفی تا رطوبت ، گرد و غبار و خاک کمک می کند.

برای استفاده آسان می باشد:

استفاده از پلاستیک حبابدار بسیار آسان است.

تقریباً بی وزن است:

پلاستیک حبابدار بسیار سبک وزن است (تقریباً بی وزن است) و این امتیاز ویژه به این معنی است که باعث افزایش وزن جعبه های شما نمی شود.

نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

از کدام طرف پلاستیک حبابدار باید استفاده کنید؟

این پلاستیک ها دو طرف دارند: یک طرف حبابدار و یک طرف صاف. به عنوان یک قاعده ، موارد ظریف خود را با حباب هایی که به سمت داخل قرار دارد بپیچید زیرا طرف حبابدار ماده را بهتر نگه می دارد و از آنجایی که پر از هوا است از ماده ظریف در برابر فشار بیش از حد و اثرات شدید بیرونی محافظت می کند.

نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار قیمت مشهد خریدفروش هزینه تعرفه کرایه اجاره

با این حال ، اگر شما صاحب مجموعه های بسیار ارزشمند چینی هستید ، پس حتماً باید حفاظت با پلاستیک حبابدار را نیز به آن اضافه کنید. بهتر است که از نایلون های با حباب کوچک استفاده کنید. آینه های بزرگ نیز شامل این موارد می شود.

البته شما باید برای محافظت عالی از آن ها از پلاستیک حبابدار استفاده کنید تا در حین اسباب کشی آن ها را سالم نگه دارید. عمده به صورت جزئی و کلی نزدیک محدوده آموزش درجه یک باربری اسباب

نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

تجهیزات الکترونیکی ، از جمله بیشتر اجزای الکترونیکی ، مستعد آسیب در برابر فشار و ارتعاشات هستند. بنابراین ، هنگام جابجایی وسایل الکترونیکی از یک مکان به مکان دیگر ، حتماً آن را با پلاستیک حبابدار محافظت کنید.

اگر جعبه های اصلی آن را در اختیار ندارید ، می توانید جعبه های مقوایی قوی را با اندازه و شکل مشابه جایگزین کنید.

نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

مدیر بار ، اولین باربری اینترنتی مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۳ دیدگاه در “نحوه استفاده از پلاستیک حباب دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)