نحوه جابجایی آینه

نحوه جابجایی آینه

در اسباب کشی مهم است :

حمل آیینه خیلی مهم  است. و جزء لوازم حساس و شکستنی محسوب میشود و نیاز به دقت دارد. آینه‌ها، مخصوصاً آینه‌های قدی و بزرگ در جابجایی و اسباب کشی ها بسیار حساس هستند.

 

نکات مهم :

شما می‌توانید از جعبه‌های مقوایی مختلف یا جعبه‌های مخصوص آینه استفاده کنید. این جعبه ها که به صورت پالت های چوبی اما کاملا پوشیده هستند از آینه در مقابل هر جسمی محافظت می کنند. جلوی پیچ و تاب آینه و شکستگی بر اثر ارتعاش را نیز می گیرند. جهت پوشش آینه ها نیز از پلاستیک‌ها یا روکش‌های حباب‌دار یا پوشش‌هایی از پشم می‌توانید استفاده کنید. استفاده از هرکدام از این تجهیزات بستگی به‌ اندازه، شکل و قیمت آینه شما دارد.

نحوه جابجایی آینه در اسباب کشی

آینه های کوچک :

برای آینه‌های کوچک ،متوسط یا قاب‌های عکسی که قیمت بالایی ندارند، می‌توانید دورتادور آینه را پلاستیک حباب دار بکشید. حتماً از گوشه‌های آینه محافظت کنید. گوشه‌ها را با یک‌لایه اضافه از پلاستیک حباب دار بپوشانید. آینه‌ها یا تصاویر را در یک کارتن بسته بندی قرار دهید. حتما و حتما روی کارتن برچسب شکستنی بودن را به وضوح بنویسید.

 

آینه های بزرگ :

آینه‌ها یا تصاویر بسیار بزرگ باید با استفاده از یک‌لایه اضافی از روکش‌های حباب‌دار بسته بندی شوند. برای محافظت از گوشه‌ها از فوم استفاده کنید. یک‌لایه اضافی از بسته بندی حباب‌دار را در گوشه‌ها اضافه کنید. از پلاستیک حباب دار در بسته بندی عکس های چاپ شده روی چوب با سایز بزرگ نیز می توانید استفاده کنید تا خراش بر ندارند.

[aparat id=’DpldZ’]

 

کمی خلاقیت برای هزینه اضافه نکردن :

می‌توانید از جعبه مقوایی بزرگ استفاده کنید. برای ابعاد کارتن های خود میتوانید یک جعبه با ابعاد بزرگ‌ تر را از دو جعبه کوچک‌تر درست کنید. کارتن ها را که قبلا ویدیو اموزشی آن را گذاشتیم طراحی ماسب کنید. توجه کنید که چسب را به‌صورت مستقیم روی خود آینه نچسبانید. زیرا ممکن است اثر آن روی آینه باقی بماند. بهتر است چسب را روی پلاستیک های حباب دار بچسبانید.

 

وقتی آینه قیمتی است :

جعبه های چوبی محافظت بسیار خوبی از آینه گران‌قیمت شما به عمل می‌آورد. البته این جعبه‌ها می‌تواند بسیار گران تمام شود.

 

سفارش اسباب کشی :

اگر نیاز به اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل مثل یخچال، کمد و بوفه و اقلام سنگین در مشهد دارید می‌توانید از خدمات شرکت باربری مدیربار استفاده کنید.

[aparat id=’QwTqZ’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)