نحوه محافظت مبلمان

نحوه محافظت مبلمان

در صورتی که تصمیم به اسباب کشی گرفته اید :

نکاتی برای نحوه محافظت از مبلمان ، هنگام اسباب کشی وجود دارد که باید رعایت کنید. این که آیا شما افراد حرفه ای را استخدام می کنید یا خودتان این کار را انجام می دهید ، همیشه باید مبلمان خود را در حین حرکت با احتیاط جابجا کنید. وقتی وارد خانه جدید خود می شوید ، همیشه می خواهید گران ترین وسایل شما بدون آسیب باشد. بدون احتیاط های مناسب ، مبلمان و یا لوازم پارچه ای دیگر می توانند پاره شوند.

جابجایی قطعات بزرگ و سنگین مبلمان :

می تواند یک مشکل باشد – به خصوص اگر قصد داشته باشید خودتان آن را جابجا کنید. بدون برنامه ریزی مناسب ، ابزار و تجهیزات ، مبلمان شما می تواند قبل از رسیدن به محل جدید شما آسیب ببیند. به همین دلیل است که باید در هنگام جابجایی ، از مبلمان محافظت کنید. خوشبختانه روش های زیادی برای محافظت از مبلمان وجود دارد. در اینجا نکاتی مهم برای محافظت از مبلمان هنگام جابجایی آورده شده است.

نکات مهم برای محافظت از مبلمان هنگام جابجایی

هنگام اسباب کشی برای محافظت از مبلمان باید به نکاتی توجه کرد تا از آسیب های احتمالی به آن ها جلوگیری شود. این نکات شامل موارد زیر می باشد:

برای محافظت از مبلمان قسمت هایی را که می توانید جدا کنید.

همه قسمت های مبلمان هنگام جابجایی نباید از هم جدا شوند. با این حال ، برای مواردی که امکان جداسازی آن ها وجود دارد ، ما توصیه می کنیم قبل از اسباب کشی ، این کار را انجام دهید. تمام قسمت ها را در بسته بندی پلاستیکی یا پوشش محافظ ببندید و درون یک کیسه دارای برچسب قرار دهید.

هنگام جدا کردن مبلمان ، به راحتی می توانید پیچ ​​ها و مهره ها را که همه چیز را در کنار هم قرار می دهد فراموش کنید. پس برای جلوگیری از این کار پیچ و مهره و دیگر وسایل را درون کیسه های پلاستیکی دارای برچسب قرار دهید. به این ترتیب ، هنگامی که وارد خانه جدید خود می شوید و دوباره به مونتاژ مبلمان  می پردازید ، دیگر لازم نیست همه قسمت ها را جستجو کنید.

بیاموزید که چگونه مبلمان را به درستی بپیچید.

بسته بندی با نایلون های حبابدار و ورق های پلاستیکی بهترین ابزار در دسترس شما در هنگام جابجایی ایمن مبلمان است. برای محافظت از تکه های ظریف چوبی از نایلون حبابدار استفاده کنید. از روتختی پلاستیکی یا روکش های پلاستیکی مخصوص طراحی شده برای محافظت از وسایل اثاث کشی نیز می توانید استفاده کنید. این باعث می شود محافظت اضافی اعمال شود و به جلوگیری از خراش در هنگام اثاث کشی مبلمان در کامیون کمک می کند.

نحوه محافظت مبلمان در اسباب کشی

مبلمان را با بسته بندی های نایلونی  ببندید.

مبلمان را نباید بدون محافظت بر روی یک کامیون قرار دهید. این محافظت باعث مقاومت در برابر پارگی هنگام حمل و نقل از مبلمان و سایر موارد می شود. همچنین این یک راه عالی برای نگه داشتن قطعات مبلمان است. پوشش محافظ دیگری که اغلب هنگام جابجایی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از پتوهای ضخیم است. این پتوها  نه تنها هنگام اسباب کشی از مبلمان ، بلکه از دیوارهای شما نیز محافظت می کند.

مبلمان سنگین را خودتان جابجا نکنید.

این نکته ممکن است ساده به نظر برسد ، اما بلند کردن مبلمان سنگین بدون کمک ، برای شخصی که مبلمان سنگین را بلند می کند ، خطرناک است. در هنگام جابجایی مبلمان حتماً از راهنمایی استفاده کنید. از دوستان یا اعضای خانواده کمک بخواهید.

برای زیر پایه های مبلمان از پارچه های نرم یا پدهای مخصوص استفاده کنید.

هنگام جابجایی مبلمان ، حتماً در زیر پایه های مبلمان ، پدهای مخصوص ، حوله ها یا پارچه های نرم را قرار دهید.

 

نحوه محافظت مبلمان در اسباب کشی

برای محافظت از مبلمان راهروها را پاک کنید :

ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه مبلمان شما با خیال راحت از داخل و خارج از خانه بدون مشکل عبور می کند ، پاکسازی راهروهای ورودی است. درها را تا حد امکان باز کنید و در حین اسباب کشی آن ها را باز نگه دارید. به این ترتیب امکان جابجایی مبلمان در داخل و خارج از منزل آسان خواهد بود و در حین جابجایی از مبلمان در برخورد به گوشه های دیواری محافظت خواهد شد. در آخر اینکه به محض ورود مبلمان در خانه جدید خود ، حتماً آن را با لوازم تمیز کردن مناسب پاک کنید. هنگام مسافرت ، معمول است که کوسن های مبلمان  و غبار و خاک جمع شوند.

از خدمات باربری های معتبر استفاده نمایید :

اگر قصد دارید از افراد حرفه ای برای استخدام خود استفاده کنید ، حتماً تمام گزینه های مربوط را بررسی کنید. این اولین قدم برای محافظت از مبلمان هنگام جابجایی است.

نحوه محافظت مبلمان در اسباب کشی

با انتخاب یک شرکت حمل و نقل قابل اطمینان ، می توانید اطمینان داشته باشید که مبلمان شما ایمن به مقصد خواهد رسید. در صورتی که برای حمل وسایل خود ترجیح می دهید یک باربری را استخدام کنید ، می توانید از خدمات باربری مدیر بار استفاده نمایید.

[aparat id=’o5SYL’]

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “نحوه محافظت مبلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)