نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

اسباب کشی به خانه جدید :

ممکن است یک کار دشوار به نظر برسد ، اما روش های زیادی برای کمک به اسباب کشی آسان تر وجود دارد . باربری مدیر بار چندین سال است در زمینه جابجایی اسباب و اثاثیه فعالیت می کند و انواع روش های آسان تر کردن اسباب کشی را مورد استفاده قرار می دهد.

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

اسباب کشی به طور معمول دشوار و استرس زا است.  اما ، شما با آمادگی صحیح و طرز فکر درست و استفاده از خدمات باربری های معتبر می توانید روند اسباب کشی را ساده تر کنید. در این بخش مواردی وجود دارد که به آسان تر کردن اسباب کشی کمک می کند.

وسایل غیر ضروری را رها کنید :

یکی از مهم ترین کارهایی که هنگام اسباب کشی باید انجام شود از بین بردن لوازم غیر قابل استفاده است. وقت آن است که از شر لباس هایی  که فکر می کنید روزی به آن احتیاج خواهید داشت ، یا آن تختخوابی را که از زمان دانشگاه داشتید خلاص شوید. اگر از آن استفاده نمی کنید ، وقت آن است که از شر آن خلاص شوید.

وسایلی را که نیاز ندارید اهدا کنید :

چند روز قبل از اسباب کشی خود وسایل غیر ضروری خود را اهداء کنید.

از کارتن های کوچک برای وسایل سنگین استفاده کنید :

اگر چه ممکن است راحت تر باشد که همه وسایل سنگین خود را در یک کارتن قرار دهید ، اما اگر فکر کنید متوجه می شوید که حمل کردن چهار کارتن سبک از یک کارتن سنگین بهتر است.

 

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

یک کیف ملزومات وسایل شخصی تهیه کنید :

به این ترتیب ، شما همیشه می توانید آن را پیدا کنید  و دقیقاً می دانید چه چیزی در درون آن وجود دارد. در این کیف باید تمام ملزومات شخصی خود را همراه داشته باشید.

خرید مواد غذایی را متوقف کنید :

حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی خرید مواد غذایی را متوقف کنید. اگر هنوز غذای ناخواسته ای باقی مانده است ، می توانید آن را به موسسات خیریه اهدا کنید.

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

از پشت تمام وسایل الکترونیکی خود عکس بگیرید:

این ترفند ساده به شما کمک می کند تا هنگام اسباب کشی به مکان جدید خود ، نحوه تنظیم آن ها را به خاطر بسپارید.

کارتن های خود را برچسب گذاری کنید :

کارتن ها را بر اساس اتاق ها کنار هم قرار دهید و سپس کامیون را بارگیری کنید. قرار دادن جعبه ها به این ترتیب نه تنها آسان تر خواهد بود ، بلکه باز کردن آن نیز بسیار ساده تر خواهد بود. این به تخلیه آسان تر جابجایی های شما کمک می کند و باز کردن آن را برای شما راحت تر خواهد کرد.

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

روز مناسب را برای آن انتخاب کنید :

اسباب کشی فصل و روز شلوغ خود را دارد. اقتصادی ترین زمان برای اسباب کشی در پاییز یا زمستان و یک روز در وسط هفته است. اما باید مراقب شرایط آب و هوا و تعطیلات باشید. بررسی ها نشان می دهد که سه شنبه ها بهترین روز هفته برای اسباب کشی است.

فضای خالی را در کارتن ها باقی نگذارید :

فضای کارتن ها با ارزش است. هر شکاف را با لباس یا حوله پر کنید تا کارتن ها هنگام اسباب کشی ایمن ، سبک و راحت باشند.

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

از مواد آرایشی بهداشتی خود محافظت کنید :

مقداری پنبه اضافی را درون جعبه مواد آرایشی خود قرار دهید تا از شکستن آن ها جلوگیری شود. با قرار دادن پنبه یا موارد نرم دیگر در کارتن ها باعث می شود لوازم آرایشی برخوردی با هم نداشته باشند و در نتیجه آسیبی به آن ها وارد نمی شود.نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

از قبل لوازم بسته بندی لازم را آماده کنید :

مطمئن شوید که هنگام تهیه بسته بندی خانه خود کلیه مواد بسته بندی مورد نیاز از قبل ، سازمان یافته باقی خواهید ماند. این شامل جعبه هایی با اندازه های مختلف ، نوار ، برچسب و پلاستیک حبابدار است.

نکاتی برای آسان کردن اسباب کشی

استرس اسباب کشی می تواند بسیار زیاد باشد ، اما اگر این نکات راهنما را رعایت کنید ، اسباب کشی شما بسیار ساده خواهد بود.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)