بسته بندی وسایل شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی

وسایل شکستنی نیاز به مراقبت بیشتری دارند. با در نظر گرفتن نکات اصلی  برای بسته بندی وسایل شکستنی در اسباب کشی می توانید از احتمال شکستن آن ها جلوگیری کنید.بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه دارد. تمامی مراحل بسته بندی نیاز به دقت زیادی دارد.

سخت ترین قسمت بسته بندی لوازم :

در اسباب کشی ، بسته بندی وسایل شکستنی باشد. وقتی به بشقاب ها یا گلدان های چینی خود نگاه می کنید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید آن ها را از خانه فعلی خود به خانه جدید منتقل کنید بدون اینکه آن ها آسیبی ببینند. خوشبختانه ما نکات مفیدی داریم که شما را در این امر کمک می کند ، تا با خیال راحت کار جابجایی اسباب اثاثیه خود را انجام دهید.

جعبه ها را کاملا پر نکنید :

ممکن است فکر کنید شما می توانید با پر کردن هر چه بیشتر جعبه ، فضای جعبه را به حداکثر برسانید و وسایل بیشتری را در آن جای دهید ، اما این یک اشتباه بزرگ است. جعبه ها نباید به طور کامل پر شوند چون وسایل داخل آن آسیب می بینند.

"نکات

وقت بگذارید :

اگر این کار را انجام دهید ، به احتمال زیاد آسیب های احتمالی را به حداقل می رسانید. قبل از شروع کار چند نفس آرام و عمیق بکشید تا اطمینان حاصل کنید که احساس آرامش می کنید و به دقت به کار خود ادامه می دهید.

از جعبه های استاندارد و تازه استفاده کنید :

سعی کنید از جعبه های استاندارد و تازه استفاده کنید. جعبه های تازه با توجه به استحکام و مقاومت بالای خود لوازم شکستنی را بهتر نگه می دارند.

"نکات

وسایل ویژه را در جعبه های مخصوص خود قرار دهید :

اگر شما یک ساعت عتیقه ، گلدان کریستالی یا چیزهای مشابه دارید و برای شما خاص و با ارزش است ، باید آن و وسایل ویژه را در جعبه های مخصوص خود قرار دهید. در آخر ، جعبه را به خوبی چسب کاری کنید و یک بر چسب بر روی آن قرار دهید. نام کالا و همچنین کلمه شکستنی ، با حروف بزرگ ، از هر طرف و بالا برچسب بزنید تا همگان آن را ببینند.

[aparat id=’C2eUV’]

عینک ، گلدان ، لوستر ، شمعدانی و سایر موارد ظریف توخالی نیز نیاز به مراقبت ویژه دارند.

"نکات

این توصیه نه تنها برای ظروف بلکه برای سایر موارد شکستنی و مسطح ، مانند قاب های شیشه ای ، کاربردی می باشد. تزئینات بوفه و موارد مشابه اغلب شکستنی هستند. جعبه های تزئینی که دارای پارتیشن های کوچک زیادی برای وسایل جداگانه هستند.

[aparat id=’om7ST’]

علامت گذاری هر جعبه را فراموش نکنید :

هر جعبه ای با وسایل شکستنی باید از چهار طرف و بالا علامت گذاری شود. در صورتی که شما و خانواده تان کامیون بار را بارگیری می کنید ، یا اینکه شما یک از کارکنان اتوبار برای اسباب کشی و بار گیری کامیون های حمل بار استفاده می کنید و یا هر کسی که جعبه ها را جابجا می کند ، باید بداند که بسیار دقیق و با احتیاط باید کار جابجایی  جعبه های شکستنی را انجام دهد.

"نکات

به خوبی در ماشین باربری بارگیری کنید :

وقتی ماشین حمل بار را بارگیری می کنید دقت داشته باشید که جعبه های لوازم شکستنی را به خوبی در ماشین باربری بارگیری کنید. شما می توانید این جعبه ها را در زیر میز یا بالای وسایل قرار دهید. در کامیون اسباب کشی ، اطمینان حاصل کنید که آن جعبه ها نیز به اندازه کافی محکم هستند به طوری که اگر کمی بچرخند ، سقوط نمی کنند.

"نکات

اگر هر کاری انجام می دهید نهایت دقت را به خرج دهید.

[aparat id=’mXVjg’]

بسته بندی وسایل شکستنی

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۸ دیدگاه در “بسته بندی وسایل شکستنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)