نیسان باری شهری وشهرستان

نیسان باری شهری وشهرستان

از سالیان بسیار دور :

روابط بین مرکز خراسان مشهد و تهران در امر حمل و نقل و تبادلات کالاهای بومی صنعتی و تولیدی هر دو استان زیاد بوده و امروزه هم هست. چرا که این دو نقطه مهم از کشور پرجمعیت ترین شهرستان های کشور هستند که علاوه بر این آمار ارقام جمعیتی خراسان پهناورترین استان کشور است، پس با کمی تفکر متوجه می شویم که نیاز های این بخش از کشور از نظر در این بحث ما حمل بار بسیار نیاز بالاتر و شدید تری است نسبت به سایر نقاط کشور، خوب با توجه به این موارد ما تصمیم گرفتیم یکی از دفاتر و شعبات خود را در مشهد پایه گزاری و افتتاح کنیم، که خوشبختانه در بخش نیسان بار بسیار غیر معمول درخواست های ما بالا است در این لاین مهم که امروز به توضیح جزئیات آن میپردازیم.

 

وانت بار تلفنی :

در قدیم یا بهتر بگم همین چند سال اخیر اگر کسی درخواست وانت یا نیسان از هر کجای کشور داشت. طبق عادات سنتی ما به دفتر و محل اون باربری میرفت. و درخواست مثلا وانت بار میکرد. و آدرس و شماره تلفن رو اعلام میکرد. به محل بارگیری بر میگشت، این روند تا جایی پیش رفت که ما تلفنی اتوبار محل درخواست بار میکردیم.  اما توجه کنید که باید مطمعن می شدیم در محله و منطقه حضور داره، این تاجایی پیش رفت که حتی در منطقه مثلا اگر شما در منطقه ۸ مشهد زندگی میکردید. فقط همین که اون مرکز در این منطقه قرار داشت برای شما کافی بود.

نیسان باری شهری وشهرستان

این ر.ند ادامه پیدا کرد تاجایی که شما اگر دفتر در غرب شهرستان خود پیدا میکردید و خود نیز ساکن غرب بودید برای شما همین کافی بود و زنگ میزدید، این روند تا به امروز به جایی رسیده است که اگر آن شرکت در شهر شما و یا هر منطقه ای حضور داشته باشد از او درخواست وانت تلفنی می کنید،

نیسان باری شهری وشهرستان از مشهد

حالا میخوایم توضیح بدیم که چرا این اتفاق افتاد. ببینید دوستان امروزه همه ما میدونیم که هر چیزی در دنیا داره به سوی راحتی بیشتر من و شما میره حالا در هر زمینه ای. در امر حمل بار هم همه میدونیم که افلب شرکت ها از پوشش سرلسری بهره میبرند، و نیازی نیست که در دسترس فیزیکی شما قرار داشته باشند. به عنوان مثال مدیر بار در هر منطقه شهرداری خراسان رضوی چند نیرو مستقر دارد. که پس از اعلام درخواست شما حالا اصلا به هر یک از دفاتر ما چه در تهران و یا هر شهرستان دیگر پس از صرف یک زمان کم آن نیرو را به محل بارگیری شما میرسانند.

و همین روند برای تمامی نقاط به همین شکل است مگر تاجایی که تعداد درخواستا از تهداد راننده ها بیشتر شود. و بخوایم که دربا تاخیر به شما ماشین یا همان وانت بدیم. البته ما امروزتا بخش شرکت ترانزیت زمینی مشهد به تهران هم پیشرفته ایم و در این زمینه هم در حال ارتقاع خدمات خود هستیم.

وانت تلفنی الهیه قاسم آباد وانت تلفنی الهیه قاسم آباد

نیسان باری شهری وشهرستان از مشهد

[aparat id=’8gZFx’]

باربری نیسان مشهد به تهران

امروزه همه ما میدونیم که در هر کشوری در دنیا قلب اقتصادی اون کشور در اغلب موارد پایتخت اون کشور که در ایران ما این پایتخت تهران نام داره که اتفاقا پر جمعیت ترین استان کشور هم هست پس با توجه به این مهم بسیار امری بدیهی است که تمامی استان ها و شهرستان ها غیر مستقیم با این شهرستان ارتباط های مختلف داشته باشند که امروز میخوایم به این ارتباطات در بخش باربری نیسان بپردازیم که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

  1. حمل بار از تهران به مشهد زیر ۵ تن
  2. حمل اثاثیه منزل و اداری بین دو استان
  3. نرخ ارزان وانت بار بین شهری
  4. قیمت پایین ماشین های برگشتی
  5. انبار داری کالا تا سقف ۳ روز رایگان
  6. وجود نیروهای ما در تمام نقاط شهرستان
  7. سهولت در صرفه جویی در زمان

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲۰۶ دیدگاه در “نیسان باری شهری وشهرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)