هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

اگر به حمل گاو صندوق و جابجایی گاوصندوق در مشهد نیاز دارید با شماره ۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲ تماس بگیرید.

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

قیمت حمل گاوصندوق :

اگر قصد حمل گاوصندوق یا جابجایی گاوصندوق در مشهد را دارید، هزینه ارسال هر کارگر حمل بار برای سه ساعت ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزارتومان هست. (بسته به طبقه). علاوه بر این کارگران برای جابجایی وسایل سنگین مثل گاوصندوق هزینه جداگانه دریافت می کنند. هزینه جابجایی گاصندوق در مشهد به شرح جدول زیر است. اگر قصد جابجایی بیرون از ساختمان را دارید و به نیسان یا آریسان حمل گاوصندوق نیاز دارید، هزینه حمل گاوصندوق با نیسان یا آریسان در مشهد بدون کارگر ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان است.

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق : (اردیبهشت ۱۴۰۱)

هزینه وزن برای کرایه
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۱۰ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۱۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۲۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۱۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۶۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۱۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۱۰۰ کیلوگرم تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۱۸۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۲۰۰ کیلوگرم تا ۳۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۳۰۰ کیلوگرم تا ۳۷۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۰۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۳۷۰ کیلوگرم تا ۴۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۵۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۴۰۰ کیلوگرم تا ۵۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه ۲۵۰ هزارتومان
هزینه جابجایی گاوصندوق بین ۴۰۰ کیلوگرم تا ۲۰۰۰ کیلوگرم وزن هر طبقه بین ۲۵۰ تا  ۸۰۰ هزارتومان

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

نحوه حمل :

حمل گاوصندوق ها به دلیل سنگینی به تخصص بالایی نیاز دارند. تعداد کارگری که برای حمل گاوصندوق استفاده میشود بر حسب وزن آن از ۲ تا ۵ نفر متغییر است. اگر حمل گاوصندوق های خیلی سنگین از توان کارگر خارج باشد، از چرخ های مخصوص حمل گاوصندوق استفاده میشود. در زمان حمل حتما باید طناب و پتو به همراه کارگر و پرسنل باشد. گاوصندوق های بانک که خیلی سنگین هستند با جرثقیل حمل و جابجا میشوند. (منبع)

 

جابجایی و حمل و نقل :

اگر قصد نقل مکان دارید و برای حمل و نقل وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق مشکل دارید، با ما همراه باشید تا شما عزیزان را از شیوه اصولی و صحیح جابجایی و حمل و نقل گاوصندوق و هزینه های حمل آن مطلع سازیم.

 

چگونگی و روش بسته بندی :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به منزل جدید یا محل کار جدید نقل مکان کنید و با مشکل جابجایی و حمل و نقل گاوصندوق روبرو شده باشید؛ و یا حتی در منزل یا محل کار خود خواسته باشید که این وسیله سنگین را از یک اتاق به اتاقی دیگر منتقل کنید و با مشکل مواجه شده باشید و از عهده انجام این کار برنیامده باشید.

اگر وزن آن کم و سایز کوچکی داشته باشد ، با چند نفر از آشنایان خواهید توانست این کار را انجام دهید. اما حمل گاوصندوق بزرگتر به ویژه در زمان اسباب کشی به خصوص اگر در چندمین طبقه ساختمان ساکن باشید؛ کار آسانی نیست و به خوبی از عهده آن برآمدن کار هرکسی نیست.

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق در مشهد

جابجایی و حمل و نقل :

اینکه چگونه بتوانیم از عهده حمل و نقل گاوصندوق های بزرگ و سنگین برآییم نیاز به تجربه و تبحر کافی داریم. افراد مجرب و حرفه ای در باربری مشهد مدیربار چگونگی حمل و نقل صحیح و ایمن این وسیله را می دانند و با مهارت کامل بدون کوچکترین آسیب به وسیله، خود و دیگران قادر به جابجایی و انتقال مطمئن و ایمن هستند.

 مشکلات موجود :

بزرگترین مشکلی  که در جابجایی گاوصندوق با آن روبرو خواهید شد وزن زیاد گاوصندوق است. به علت وزن زیاد در زمان جابجایی آن ممکن است به جسم خودتان “سر، پا و کمر” آسیب بزنید؛ حتی ممکن است این وسیله سنگین از دستتان بیفتد و جدا از آسیب رساندن به جسم خودتان به سنگ و سرامیک کف اتاق یا دیوارها ضربه بزند و آنها را نیز خش دار نماید و شما را دچار دردسر سازد.

هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

حمل  و نقل ایمن و مطمئن :

جابجایی و حمل و نقل گاوصندوق در راه پله ها و طبقات بالاتر در ساختمان مشکل را دو چندان میکند. دراتوبار های معتبر پرسنل های مجرب با اصول صحیح حمل و نقل وسایل سنگین چون پیانو، یخچال، گاوصندوق و … به خوبی آشنا هستند. زیرا پرسنل ما از قبل روش های صحیح را آموخته اند. و ازفوت و فن های حمل وسایل سنگین کاملا آگاه هستند. این افراد بدون آسیب رساندن به خود ودرب ودیوار یا وسیله قابل حمل می دانند چگونه و با چه روشی جابه جا کنند. امروزه در مراکز حمل و نقل معتبر علاوه بر افراد با تجربه و ماهر ،تجهیزات مدرن برای بسته بندی و چیدمان اصولی بار وجود دارد.

حضور کادر ماهر :

این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که با امنیت خاطر و بادقت و ایمنی کافی وسایل شما کاملا سالم به مکان جدید منقل شود. در حمل گاوصندوق باید دقت کافی را داشته باشیم. زیراگاوصندوق سنگین بوده و برای این کار نیاز به متخصص این کار دارد. هر کسی نمی تواند کار حمل بار و جابجایی گاو صندوق را انجام دهد. نکته دیگر با توجه به کارایی گاوصندوق تمامی افراد مهمترین دارایی هایشان را در گاوصندوق نگه داری می کنند. پس اولین و مهم ترین قدم در حمل و نقل گاوصندوق حفظ امنیت آن است که ما در باربری مدیربار به شما اطمینان خواهیم داد که به بهترین و امن ترین روش ممکن از آن مراقبت خواهیم کرد.

انتخاب شرکت برای جابجایی :

بهترین شرکت باربری که میتواند کار سخت جابجایی گاوصندوق را به عهده بگیرد باربری هست که مجوز رسمی داشته باشد و کارگران متعهد و با تجربه وتعلیم دیده جابجایی گاوصندوق در آنجا مشغول به کار باشند. نکته دیگری که میشود به آن اشاره کرد بیمه بودن کارگران است که در صورت وقوع حادثه بیمه تمام خسارت را بپردازد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “هزینه حمل جابجایی گاوصندوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)