وانت مشهد زرند کرمان یابالعکس

وانت مشهد زرند کرمان یابالعکس

وانت مشهد زرند کرمان یابالعکس

اگر در مشهد زرند کرمان یابالعکس و حومه زندگی می کنید. وانت از مشهد به زرند کرمان یابالعکس از شعبه های تحت نظر باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

و همچنین مدت زمان زیادی برای نقل مکان اتلاف نشود. همکاری با یک شرکت باربری معتبر که دارای تیم مجرب و کار آزموده باشد، این اطمینان را به شما می دهد که آسیبی به لوازم منزل شما نمی رسد. و رانندگان در کوتاهترین مسیر و مسافت را برای شما می پیماید.

وانت مشهد زرند کرمان یابالعکس

اما در رابطه با مدیریت زمان برای اسباب کشی در مدت زمان کوتاه، تنها کافیست با نزدیکترین اتوبار به محل زندگی خود تماس بگیرید. در این روزهای شلوغ و پر ترافیک مشهد زرند کرمان یابالعکس جابجایی اثاثیه منزل و لوازم شرکت خود را در کوتاهترین زمان و با خیالی آسوده انجام دهید. مهمترین هدف ما ارائه خدمات وانت از مشهد به زرند کرمان یابالعکس به بهترین نحوه برای شما مشتریان عزیز است.

درباره زرند کرمان:

زَرَند یکی از شهرهای استان کرمان در جنوب‌شرق ایران است که تبدیل شده به یک شهر صنعتی که اب و هوای این منطقه تحت الشعاع الودگی قرار گرفته این شهر مرکز شهرستان زرند می‌باشد. جمعیت شهر زرند بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران ۶۰٬۳۷۰ نفر بوده‌است. فاصلهٔ شهر زرند تا کلان‌شهر کرمان ۷۵ کیلومتر است و در شمال غربی استان واقع شده‌است. وجه تمایز شهرستان زرند با دیگر شهرستان‌های استان کرمان منطقهٔ جغرافیایی بسیار مناسب و داشتن صنعت‌های بسیار پیشرفته از جمله کارخانهٔ کنسانتره، گندله، کک سازی، فولاد، یونولیت، نیروگاه برق و آبی تمام اتوماتیک، کارخانه قطران و از همه مهم‌تر مجموعه کارخانه‌های واگن سازی پلورسبز است. همچنین در سالهای اخیر این شهرستان پیشرفتهای بسیار زیادی در زمینه صنایع دستی مسی و تولید ظروف میناکاری و فیروزه کوبی و قلمزنی داشته که به همت مربیان صنایع دستی انجام گرفته‌است از مکان‌های مذهبی این شهرستان می‌توان به قبر امام زاده حمزه مدفون در شهر زرند، امام زاده خواجه ابورضا روستای مطهرآباد، امام زاده سید ابراهیم در دهستان دشتخاک، امام زاده سلطان ابراهیم در روستای کوهستانی داهوئیه و… می‌باشد.

وضعیت آب و هوا :

آب وهوای شهر زرند نیمه کویری است و تابستان‌های نسبتاً گرم و زمستان‌های سردی دارد در کوهستان‌ها آب و هوایی معتدل در تابستان و سرد در زمستان دارد. میانگین بارش در شهر زرند۱۴۰میلی‌متر است و بیشترین میزان بارش در آذرماه با ۳۴٬۱ میلی‌متر است. متأسفانه این روزها به دلیل فعالیت کارخانه‌های صنعتی همچون قطران آب و هوای زرند ماننده تهران به شدت آلوده شده‌است. در شهر زرند در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۲ بارش برفی رخ داد و در این دو روز بیش از ۲۵ سانتی‌متر برف در این شهر بر زمین نشست که این حجم بارش در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

ویژگی های جغرافیایی:

شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. شهر زرند با استان یزد و شهرستان بافق و نیز با شهرهای راور، کرمان، کوهبنان، رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰کیلومتر فاصله دارد.

وانت از مشهد به زرند کرمان یابالعکس

  • ارائه مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • بسته بندی اثاثیه منزل
  • بسته بندی لوازم شرکت
  • جابجایی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت
  • حمل بار به شهرستان
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور

خیالتان با مدیربار راحت باشد!

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)