کوک و رگولاژ پیانو چیست ؟

کوک و رگولاژ پیانو چیست ؟

بعد از اثاث کشی معمولا پیانو نیاز به کوک و رگلاژ پیدا میکند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

کوک کردن پیانو

کوک کردن ساز های زهی و مضرابی در کمتر از یک دقیقه معمولا به آسانی انجام میشود ولی کوک کردن پیانو حداقل ۲ تا ۳ ساعت زمان میبرد و حداکثر اگر برای اولین بار این کار را انجام میدهید ممکن است یک روز زمان شما را بگیرد! یکی از مزیت های پیانو دیجیتال نسبت به آکوستیک این است که دیگر نیاز به کوک کردن ندارد اما کیفیت صدای پایین تری دارد.

رگلاژ پیانو

رگلاژ پیانو یعنی تمامی قطعات به نحوی تنظیم شوند تا پیانو مانند کارخانه شود، این اقدامات شامل تمییز کردن بین کلاویه ها، شل و سفت کردن کلاویه ها، تمیز کردن چکش هایی که به سیم ها میخورند، چک کردن پدال های ساستین (فورته) ، دمپر و سافت، نصب زه در صورت آسیب دیدگی، روغن کاری قطعات و.. است.

کوک و رگولاژ پیانو چیست ؟

[aparat id=’KgSA8′]

اگر دوست دارید بدون زحمت و به اصطلاح (VIP ( Very important person اسباب کشی کنید مدیربار درخدمت شماست. در این مقاله توضیح میدهیم که چگونه میتوانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید اسباب کشی کنید فقط کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن مدیربار یا تلفنی این کار را انجام دهید. در این مقاله توضیح میدهیم که اسباب کشی VIP چیست؟

کارگر فنی | بازکردن لوستر ، شیرگاز ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و…

کارگر فنی یا اوستاکار برای بازکردن وسایل به کمک شما می آید شما میتوانید از صفحه ثبت سفارش مدیربارتعداد این کارگر را مشخص کنید. تا به صورت لاکچری (لاکشری یا لاکژیری درسته البته) دست به سیاه و سفید نزنید.

کارگر بسته بندی وسایل مورد نظر شما را برای شما بسته بندی میکند ، از این تعداد کارگر هرتعداد که بخواهید میتوانید سفارش دهید تا به سرعت وسایل شما را بسته بندی کنند.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)