گرفتن مجوز خودروهای حمل بار

 

گرفتن مجوز خودروهای حمل بارگرفتن مجوز خودروهای حمل بار

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علوی‌مقدم ظهر شنبه با اشاره به اجرایی شدن ابلاغیه استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از خرداد ماه از تردد خودروهای بدون مجوز جلوگیری و با همکاری نیروی انتظامی محدودیت تردد برای آنها اجرا می شود.

"</a"</a

علوی‌مقدم تاکید کرد: طبق ابلاغیه استانداری خراسان رضوی صدور هرگونه مجوزی برای فعالیت موسسات، شرکت‌ها و واحدهای حمل‌ونقل بار شهری و وسایل نقلیه بار تنها ازسوی سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری مشهد مجاز و ملاک عمل است.

"</strong

فعالیت غیر قانونی هزار شرکت حمل بار :

علوی‌مقدم تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هزار شرکت حمل ‌ونقل در مشهد به صورت غیرقانونی به فعالیت مشغول هستند. و از این تعداد تنها ۱۰ موسسه موفق به دریافت مجوزهای لازم برای تردد شده‌اند. ی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ موسسه برای دریافت مجوز ثبت‌نام کرده‌اند. و ۳۰شرکت نیز تاکنون تشریفات قانونی را به انجام رسانده‌اند. افزود: دریافت مجوزهای لازم برای خودروهای حمل بار و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با شهرداری ضروری است.

وی تصریح کرد: از ابتدای خرداد از تردد خودروهای حمل بار بدون مجوز جلوگیری و محدودیت‌هایی به منظور تردد این خودروها اعمال خواهد شد. مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد افزود: بایستی شرکت‌ها و موسسات حمل‌ ونقل بار برای تداوم فعالیت خود به این سازمان مراجعه نمایند. و با دریافت مجوز، برچسب و بغل‌نویسی ماشین نسبت به اجرای قانون اقدام کنند.

گرفتن مجوز خودروهای حمل بار

منبع: mehrnews.com/xnf9F
"</a"</a

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)