اسباب کشی آنلاین :

اسباب کشی آنلاین را به صورت حرفه ای را با ما تجربه کنید. مدیربار پیشتاز در بحث حمل بار و اسباب کشی آنلاین بهترین تجربه را به شما هدیه می دهد. کسب رضایت مخاطبان این سرویس از ابتدا تا کنون از افتخارات مدیربار به حساب می آید. اگر می خواهید اسباب کشی آنلاین کنید تنها یک تماس بگیرید تا سخت ترین کار را به آسانترین تبدیل کنید.

راهنمایی و مشاوره اسباب کشی :

شما می توانید با ارتباط با ما از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان اسباب کشی آنلاین مدیربار بهره مند شوید. این مشاوره و نظرات کارشناسی به شما کمک می کند تا بتوانید زمان مناسب را برای خود رزرو کنید. همچنین در کنار بهترین زمان برای اسباب کشی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره نحوه جابه جایی و بسته بندی وسایل سنگین و سبک خود کسب کنید. مدیربار بهترین تجهیزات را در این سرویس به شما ارائه خواهد داد.

سرویس هوشمند اسباب کشی آنلاین :

این امکان را به شما می دهد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به وسیله نزدیکترین و کم ترافیک ترین راه به مقصد برسد. این در حالی است که شما هنگام جابه جایی بار توسط ماشین باربری می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر اسباب منزل خود را در نقشه مشهد رصد کنید. همچنین این سیستم امکان این را به شما می دهد تا قبل از اقدام به اسباب کشی ابتدا استعلام قیمت هزینه های اثاث کشی تان را توسط اپلیکیشن و کارشناسان بررسی کنید.

برای استفاده از این سرویس :

می توانید مدیربار را دانلود کنید. همچنین کارشناسان اسباب کشی مدیربار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته از طریق بخش چت آنلاین وب سایت یا شماره ۳۵۱۴۷۰۷۰ با شما در تماس هستند تا بتوانند به سوالات و مشکلات شما در حوزه اسباب کشی پاسخ دهند.

سیستم رزو آنلاین مدیربار :

یکی از امکانات مدیربار سیستم رزرواسیون آنلاین و غیرحضوری است. این بخش به شما کمک می کند تا با انتخاب خدمات مورد نظرتان بتوانید برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین صورت حساب دریافت کنید و از قیمت ها مطلع شوید. در صورت صلاحدید چند روز قبل با اطمینان کامل یک ماشین ما را برای اسباب کشی خود در اختیار بگیرید.

دسترسی آسان به مدیربار یکی از شرایط ویژه ما است. بار و اسباب منزل شما با سرعت و دقت عمل بالا جابه جا می شود. دیگر نگران سلامت اسباب خود نباشید، به خاطر داشته باشید همکاران ما در مدیربار به جای چشمان شما عمل میکنند. ضمن قدردانی از انتخاب شما از شما می خواهیم تا برای بهبود سرویس ها نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در ادامه ویژگی های دیگر اسباب کشی آنلاین مدیربار را مشاهده می کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ویژگی های اسباب کشی مدیربار

پیگیری موقعیت بار

همزمان با شروع اثاث کشی آسان، می توانید موقعیت بار خود را برای اطمینان بیشتر توسط اپلیکیشن پیگیری کنید. پیگیری موقعیت بار در نقشه از ویژگی های استفاده از بارکو است. شما می توانید به وسیله این امکان زمان رسیدن بار خود را نیز محاسبه کنید.

نیروی متخصص

ویژگی استفاده از اثاث کشی مدیربار وجود نیروی های متخصص فنی است. نیروهای ما علاوه بر توانایی جابجایی وسایل سنگین، بر تمام خدمات فنی اثاث کشی از جمله باز و بسته کردن ساید و لباسشویی و تأسیسات برقی مسلط هستند و نیازی به نیروی دیگر نخواهید داشت.

ماشین های گوناگون

یکی از ویژگی های سفارش به ما، وجود ماشین های باربری گوناگون است. این موضوع در اثاث کشی موجب می شود تا با توجه به حجم بار ماشین باربری مورد نظر را انتخاب کنید. ایمنی بالای این ماشین ها از وسایل شما محافظت می کند.

قیمت ثابت

استعلام قیمت قبل از سفارش از ویژگی های خدمات آنلاین باربری است. این قیمت تا پایان بدون تغییر خواهد بود و هنگام اتمام اثاث کشی رانندگان و کارگران هیچ هزینه اضافی را از مشتری دریافت نمی کنند. همچنین شما می توانید تعرفه های ما مقایسه کنید.

با همکاری بیمه رازی :

امکان بیمه کردن اسباب و وسایل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند. در مدیربار، برای روز موردنظرتان کامیون باربری، وانت، نیسان یا بسته بندی و چیدمان رزرو کنید. با ثبت سفارشتان در سایت یا اپلیکیشن، مدیربار تضمین می‌کند هزینه باربری ثابت خواهد بود و در پایان لازم نیست هیچ مبلغ اضافه‌تری بپردازید.
سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)