بهترین باربری قاسم آباد الهیه

بهترین باربری قاسم آباد الهیه

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

بهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهد

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود!

بهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهد

جا به جایی بی دغدغه و به موقع :

همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست؛ بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره ۳۵۱۴۷۲۳۵ تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر ، لایف پک ، کارتن های لباس و …
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • بسته بندی دقیق و حساب شده
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل

بهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهد

بهترین باربری قاسم آباد الهیه

تاریخچه :

این شهرک برای اولین بار در دهه شصت به وسیله تعاونی های ادارات دولتی بخصوص آموزش و پرورش بوجود امد و بعداز آن توسعه اش ادامه دارد اوایل چون این شهرک کوچک بود به تمام آن قاسم اباد می گفتند ولی اکنون به دلیل بزرگ شدن ان به هر قسمت اش نامهای مثل الهیه، محمدیه، اقدسیه و…

بافت شهری و اجتماعی :

قاسم اباد بیش از ۲۵۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد.البته تراکم این جمعیت به دلیل کوچک و بزرگی و تراکم خانه ها و گاهی وجود مجتمع ها یکسان نمی‌باشد. بدلیل اینکه بافت کهنه در ابتدا وجود نداشت طراحی خیابان ها و بلوارها مهندسی است که در نتیجه ترافیک بسیار مناسب وروان است.

بافت اجتماعی این محله از سایر  محلات ضعیف تر می باشد و اقشار ساکن در منطقه گسستگی نا مشخصی دارد. امنیت اجتماعی این محله از سایر محلات می باشد. با وجود کلانتری در قلب الهیه بازهم جرائم زیادی گزارش می شود.

مرزبندی محله :

قاسم اباد از جاده سنتو(بزرگراه آزادی) تا نمایشگاه و از تمام طول بزرگراه میثاق(الهیه) تا تمام طول بزرگراه امام علی(میدان قایم تا میدان نمایشگاه)(ازاد شهر)را شامل می شود.

جذابیت محله :

وجود مجموعه موجهای آبی و مجوعه آبی ایرانیان و مجموعه ورزشی بانوان کوثر (که خود چند سالن و تنها ورزشگاه اختصاصی ورزش های پهلوانی را در خود جای داده)و سینما سیمرغ که زمانی بزرگترین سینمای کشور با ۶ سالن بود به عنوان یکی از قطب های گردشگری و تفریحی برای مردم و زائران حضرت رضا (ع) محسوب می شود.

مراکز خرید :

بازار ابریشم در میدان حجاب که قرار بود به مرکز اصلی خرید تبدیل شود به دلیل دوری از مسیر عبور اکثریت مردم مورد استقبال قرار نگرفت.مراکز شهرداری در راستای استاد یوسفی که بیشترشان تعطیل است و فقط یکی ابتدای یوسفی فعال می باشد. فروشگاه رفاه در چهارراه مخابرات فعال است.

فضای سبز :

پارک امامیه ، بوستان فروغ ، بوستان نیلوفرآبی ،

مساجد :

مسجد المنتظر- قاسم آباد ، مسجد امام حسین – قاسم آباد – اندیشه ، مسجد امام سجاد – قاسم آباد ، مسجد امام محمد باقر – قاسم آباد  ، مسجد جوادالائمه- خ آزاده قاسم آباد ، مسجد سید الشهدا – قاسم آباد شریعتی ۶ ،  مسجد صاحب الزمان – قاسم آباد ، مسجد نمازخانه بازار ابریشم- قاسم آباد ، مسجد المنتظر- قاسم آباد  ، مسجد امام حسین – قاسم آباد – اندیشه ، مسجد امام محمد باقر – قاسم آباد ، مسجد جوادالائمه- خ آزاده قاسم آباد ، مسجد سید الشهدا – قاسم آباد شریعتی ۶ ، مسجد صاحب الزمان – قاسم آباد ،  مسجد جوادالائمه- خ آزاده قاسم آباد

بیمارستان :

در محدوده این شهرک نیم میلیون نفری بیمارستان تنها یک بیمارستان به نام بیمارستان مهرگان وجود دارد و بیشتر مراکز کوچک درمانی به مردم خدمات درمانی می دهند.درمانگاه دولتی امام حسین حاشیه امامیه،درمانگاه خصوصی حجت و الزهرا حاشیه شاهد و غیره محله شهرک غرب – الهیه مشهد

بهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهد

بهترین باربری قاسم آباد الهیه

مزایای اتوبار آنلاین :

به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

اگر شما در مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری آنلاین مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

بهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهدبهترین باربری قاسم آباد الهیه مشهد

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه در “بهترین باربری قاسم آباد الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)