اردیبهشت 22, 1399

سفارش باربری آنلاین

سفارش باربری آنلاین

ماشین های گوناگون

یکی از ویژگی های استفاده از حمل بار آنلاین، وجود ماشین های باربری گوناگون است. این موضوع در باربری موجب می شود تا با توجه به حجم بار ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. ماشین ها دارای نقشه برای انتخاب نزدیکترین راه عبور از ترافیک هستند.

سفارش باربری آنلاین

رانندگان مجرب

حمل بار توسط رانندگان باتجربه و مطمئن از خصوصیات ما است. مدیربار رانندگان را با حساسیت بالا گزینش می کند تا خدمت رسانی به شما در بهترین شرایط صورت بگیرد. رانندگان علاوه بر مهارت در چیدن بار از رفتار مناسب نیز برخوردار هستند.

سفارش باربری آنلاین

سرعت در جابه‌جایی

بعد از ثبت سفارش ماشین های باربری در کوتاهترین زمان ممکن به محل درخواست شما می رسند. رانندگان به وسیله امکانات نقشه های راهیابی خلوت ترین و نزدیک ترین مسیر را انتخاب می کنند (به زودی در سامانه مدیربار) تا موجب کاهش هزینه و سرعت در باربری شود.

سفارش باربری آنلاین

پیگیری موقعیت بار

از زمانی که بار شما چیده می شود شما می توانید موقعیت بار خود را پیگیری کنید (به زودی در سامانه مدیربار). پیگیری موقعیت بار در نقشه از ویژگی های منحصر به فرد استفاده از حمل بار آنلاین است. شما می توانید به وسیله اپلیکیشن زمان رسیدن بار خود را محاسبه کنید.

خدمات اسباب‌کشی مدیربار با قیمت ثابت
وبسایت/ اپلیکیشن باربری مدیربار ارائه دهنده‌ی خدمات صفر تا صد اسباب‌کشی آنلاین است. اگر شما هم دغدغه‌ی پیدا کردن یک سرویس باربری مطمئن، با قیمت ثابت و بدون پرداخت انعام را دارید همین الان وارد وبسایت یا اپلیکیشن اسباب کشی مدیربار شوید و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظرتان قیمت نهایی را استعلام بگیرید. ثبت درخواست اثاث‌کشی در مدیربار از طریق تماس تلفنی، سایت و اپلیکیشن خدمات باربری مدیربار به آسانی انجام می‌شود و شما از مزیت پشتیبانی بدون محدودیت زمانی بهره خواهید برد. تمام مراحل کار در باربری آنلاین مدیربار با دقت توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود، با اینحال مدیربار اثاث کشی شما را بیمه می‌کند و خسارت احتمالی از طریق بیمه ایران پرداخت خواهند شد.
حمل بار شرکت‌ها
وبسایت/ اپلیکیشن باربری مدیربار پیشرو در ارائه سرویس حمل بار به شرکت‌هاست. فرقی نمی‌کند شرکت کوچکی باشید و یا در سطح گسترده‌تری با مشتریانتان در تعامل باشید، در صورتی که نیاز به جابه‌جایی‌های مکرر وسایل و یا تجهیزات دارید می‌توانید روی سایت و اپلیکیشن حمل بار مدیربار حساب کنید. ثبت درخواست همکاری سازمانی در باربری انلاین مدیربار آسان است، شما می‌توانید با یک تماس ساده از شرایط همکاری مطلع شوید، همچنین تیم پشتیبانی متعهد مدیربار در تمام مراحل کار همراه شماست. باربری اینترنتی مدیربار با همکاریِ تیم رانندگان مجرب و ویژه تجربه‌ی متفاوتی از خدمات حمل بار سازمانی را برای شما خلق می‌کند. قیمت‌ها درسامانه باربری اسباب کشی مدیربار ثابت است و شما با انتخاب سرویس سازمانی مدیربار از مزیت قیمت‌های ثابت بهره مند می شوید.
مدیربار، اولین سامانه حمل بار با بیمه
مدیربار، اولین سامانه حمل بار و باربری آنلاین است که با همکاری بیمه رازی امکان بیمه کردن اسباب و وسایل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مدیربار، تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند. در مدیربار، برای روز موردنظرتان کامیون باربری، وانت، نیسان یا بسته بندی و چیدمان رزرو کنید. با ثبت سفارشتان در سایت یا اپلیکیشن، مدیربار تضمین می‌کند هزینه باربری ثابت خواهد بود و در پایان لازم نیست هیچ مبلغ اضافه‌تری بپردازید.

تلفن تماس:
۰۵۱-۳۵۱۴۷۰۷۰
۰۵۱-۳۱۵۴۷۲۳۵
۰۹۱۵۵۰۱۰۸۸۲
ایمیل:
info@modirbaar.ir
آدرس:
خراسان رضوی مشهد محله الهیه، خیابان الهیه بیست و دوم، خیابان محمدیه ده، ساختمان اول محمدیه ۱۰/۱۳(نبش)، طبقه همکف، واحد ۳

سفارش تلفنی (ساعت 9 الی 21)